Miten on rokottamattomia on vieläkin elossa?

Anonyymi

Miten on mahdollista että rokottamattomia on edelleen elossa??
THL sanoi että sairaalat on täynnä rokottamattomia koska korona tappaa heitä

38

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä tiedät että niitä enää on elossa.

Voihan se olla että he ovat kuolleet

• Anonyymi

Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää

Tuskinpa teitä enää montaa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokottamattomia on suomessa miljoona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.

Fimea ei myönnä että rokotteet tappaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On esim koko naisia perheitä joista kukaan ei ole rokotetta

ja he ovat elossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fimea ei myönnä että rokotteet tappaa

Elossahan tässä ollaan, vaikka pitäisi olla jo kuollut rokotteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On esim koko naisia perheitä joista kukaan ei ole rokotetta

ja he ovat elossa

Sehän on kiva että ovat elossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän on kiva että ovat elossa.

siis vaikka ei ole rokotettu, ovat silti elossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis vaikka ei ole rokotettu, ovat silti elossa

Vielä useampi on elossa vaikka on rokotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luultavasti suurin osa heistä on kuollut koronaan

• Anonyymi

Sano sitä sun tätä.

• Anonyymi

Hengissä minäkin olen, ja ilman yhtään rokotusta. Tuttavappiirissä moni kolmeen kertaan rokotettu on silti saaneet Koronan, että repikää siitä. Eivät kuulemma ota enää tasn yhtään rokotetta lisää vaikka mikä tulisi. Taisi olla pelkkää plaseboa koko piikitysjuttu, ja porukkaa vietiin ko pässiä narussa... Sen siitä saa kun uskoo kaiken maailman "foliohattu"-teorioihin?

• Anonyymi

Suomalaiset ottaa vaikka puutapin "sinne", jos hallitus niin määrää!! En ottanut rokotteita sairastin lievän koronan. Tuttavapiirissä useampi rokotettu, joilla on tullut sydän oireita ja autoimmuuni sairauksia rokotuksesta. Kummallista kun jossainvaiheessa kaikki pantiin kiinni ja Hki:n suljettiin ja vaalit siirrettiin. Nyt saa olla miten tykkää vaikka koronaa on paljon enemmän. Kyllä kansaa kusetetaan!!

• Anonyymi

Mä tunnen kolme eri rokottamatonta

Kukin on elossa edelleen

• Anonyymi

Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
        Sitä ennen otin v 1980 kaksi isorokon tehostepiikkiä. Sitä edeltäviä en muista.
        Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
        Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.

Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että jossain määrin on järkeen heikentävästi sikapiikki vaikuttanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.

Koronapiikit saaneiden nimenomaa kannattaisi eristäytyä muista piikin saaneista, jos kerta voivat piikeistä huolimatta huomaamattaan kantaa virusta? Me rokottamattomat sentään saadaan Korona jos saadaan, eikä siten siinä vaiheessa kuljeta pitkin kyliä saastuttamassa muita....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronapiikit saaneiden nimenomaa kannattaisi eristäytyä muista piikin saaneista, jos kerta voivat piikeistä huolimatta huomaamattaan kantaa virusta? Me rokottamattomat sentään saadaan Korona jos saadaan, eikä siten siinä vaiheessa kuljeta pitkin kyliä saastuttamassa muita....

Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.

https://yle.fi/uutiset/3-12631563

Essoten koronaohjeistus lievenee: kouluun ja töihin voi mennä vaikka perheenjäsenellä olisi koronavirus

"Uusimman ohjeen mukaan sairastuneen henkilön perheenjäsenten ei kuitenkaan enää tarvitse jäädä kotikaranteeniin, mikäli heillä ei ole oireita."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se että on piikitetty estä kantamasta viirusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä se että on piikitetty estä kantamasta viirusta.

Joo, kaikilla voi olla virus, joten pysy sinä vain kotona piilossa pahaa maailmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-12631563

Essoten koronaohjeistus lievenee: kouluun ja töihin voi mennä vaikka perheenjäsenellä olisi koronavirus

"Uusimman ohjeen mukaan sairastuneen henkilön perheenjäsenten ei kuitenkaan enää tarvitse jäädä kotikaranteeniin, mikäli heillä ei ole oireita."

https://yle.fi/uutiset/3-12634008

Kainuun prikaatissa on luovuttu kesän koronarajoituksista. Prikaatin komentaja Manu Tuomisen mukaan erityistoimia ei ole enää käytössä kuin tehostetun käsihygienian osalta.

• Anonyymi

Eli kannattaa pysyä kotona...

• Anonyymi

"THL sanoi että sairaalat on täynnä rokottamattomia koska korona tappaa heitä". Ja tätäkään en ole tiennyt, luulin että sairaalat on täynnä sairaita, mutta koronaan kuolleita säilötään siellä? Luullut että monttuun joutuu kuoleman jälkeen eikä siraalaan makaamaan? No, joka päivä oppii viisaammiltaan uutta... Onko sähköyliherkkyyttä ollut, tuulivoimaloiden infraääniä kuulunut? Pikku-ukkoja / kettisiä näkynyt?

• Anonyymi

Ei hautajaisia kerkeä pitämään heti kun joku kuolee, jokaisen vainajan pitää ensin jonottaa vuoroaan, ja se tapahtuu sairaalan ruumishuoneella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hautajaisia kerkeä pitämään heti kun joku kuolee, jokaisen vainajan pitää ensin jonottaa vuoroaan, ja se tapahtuu sairaalan ruumishuoneella.

Missä on vuoronumero automaatti? Toimiiko se kelakortilla vai vaatiiko kuolintodistuksen.

• Anonyymi

Miksi long covid hävisi uutisista?

• Anonyymi

Long covid on laulu
        jonka sävelsi THL
        mutta jonka sanoitti ja esitti Joni Tesla

• Anonyymi

Ei piikin piikkiä 41 vuoteen.

• Anonyymi

Noin 27% koronan saaneista kuolee

https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/EduskuntaAloite/Sivut/TPA_13+2020.aspx

Koronavirus on tappava. Italiassa koronavirus levisi epidemiaksi helmikuun lopulla, jolloin kuolleita oli jo 4 % diagnosoiduista. Sairauden toteamisesta mahdolliseen kuolemaan kestää usein useampi viikko. Tilastot osoittavat, että niistä tartunnan saaneista potilaista, joiden tauti on päättynyt, on kuolleiden osuus n. 27 % ja loput ovat toipuneet.

• Anonyymi

Suurin osa rokottamattomista on kuollut
      mutta siitä ei ole kerrottu mediassa

• Anonyymi

Ai jaa..minä en ottanut rokotteita,korona sairastettu kaksi kertaa,yhdellä tutulla joka otti kaikki rokotteet jatkuvasti vyöruusu riesana!Toinen meinas kuolla rokotteiden oton jälkeen..ei tiedä mikä ois paras..ja mikä ois kellekkin parasta,eihän me olla samasta puusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa..minä en ottanut rokotteita,korona sairastettu kaksi kertaa,yhdellä tutulla joka otti kaikki rokotteet jatkuvasti vyöruusu riesana!Toinen meinas kuolla rokotteiden oton jälkeen..ei tiedä mikä ois paras..ja mikä ois kellekkin parasta,eihän me olla samasta puusta!

Meidön yksi tuttu kuoli sydänlihastulehdukseen

Sai sen 2 kk rokotteen jälkeen (Pfizeri)

• Anonyymi

MITÄ TARKOITTAA 2X koronatauti jyllää .
      onko uutta potilas ainesta vai piikin tuomaa satoa.

• Anonyymi
      UUSI

Minä sain tippurin koronakaranteenin aikana, ja sairastuin alkoholismiin kotona maatessa. Kuka korvaa, kysynpä vaan?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      378
      5125
    2. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      3269
    3. Miksi "SUOMEN NUORISO" ajetaan suljetulle ?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ae1cec69-b2b9-4f9d-ae8e-da3b9178e6f4 En ymmärrä, mihin katosi minun nuoruuteni rento Suomi ? 80- ja 90- luvulla S
      Maailman menoa
      298
      2614
    4. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      2389
    5. Joel Harkimo ei ole tanssinut edes kapakassa "Mitä tuo urpo tuossa heiluu"

Poliitikko ja yrittäjä Joel "Jolle" Harkimo tippui Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Harkimo pudotti tiukassa treenissä kiloja, mutta hänen "säkkimäise
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1866
    6. Kyllä minä ihan rakastan sinua

Vaikka todella hassuahan se on lähes vierasta rakastaa. En voi tälle mitään.
      Ikävä
      60
      1285
    7. Anteeks rakas

Eihän liekkisi muhun sammu ikinä Olet mun ainut onnenkipinä Matka tää on joskus kivinen Ja osaan olla raskas ihminen On päivä tää pilvinen Kun painaa
      Romantiikka
      227
      1238
    8. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      54
      1050
    9. Paavo Väyrynen tietää mitä pitää nyt tehdä

Paavo Väyrynen on lopulta Keskustan pelastus - paluuna kotiin! ~ https://www.is.fi/politiikka/art-2000009092830.html - , näin Ilta-Sanomat otsikoi ai
      Maailman menoa
      496
      982
    10. Tunnistin sinut täällä

Jo aikaa sitten. Ensin vain ajattelin, että kuvittelen.
      Ikävä
      56
      898
    Aihe