Miten on mahdollista että rokottamattomia on edelleen elossa??
THL sanoi että sairaalat on täynnä rokottamattomia koska korona tappaa heitä
Miten on rokottamattomia on vieläkin elossa?
191
2675
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä tiedät että niitä enää on elossa.
Voihan se olla että he ovat kuolleet- Anonyymi
Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää
Tuskinpa teitä enää montaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokottamattomia on suomessa miljoona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.
Fimea ei myönnä että rokotteet tappaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On esim koko naisia perheitä joista kukaan ei ole rokotetta
ja he ovat elossa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elossahan tässä ollaan, vaikka pitäisi olla jo kuollut rokotteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On esim koko naisia perheitä joista kukaan ei ole rokotetta
ja he ovat elossaSehän on kiva että ovat elossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kiva että ovat elossa.
siis vaikka ei ole rokotettu, ovat silti elossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis vaikka ei ole rokotettu, ovat silti elossa
Vielä useampi on elossa vaikka on rokotettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti suurin osa heistä on kuollut koronaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin pitäisi olla kuollut:
Nohynek ja Salmela kertoivat minun satavarmasti kuolevan.
Sydänvaivat, maksa ja munuaisvaivat, sokeritauti.
Vielä kuitenkin keturoin 67 v mittarissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kuitenkin keturoin 67 v mittarissa.Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen
Silloin kuoletkin sydäriin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kuitenkin keturoin 67 v mittarissa.Minä täytän muutaman päivän päästä 79 v. Ei ole ruiskutettu minuun mitään koronaliemiä. En ole varonut mitään. En ole piiloutunut naamavaippaan. Enkä saanut mitään koronaa, en edes flunssaa, pian 40 vuoteen! Tiedän tästä talosta kaksi minua nuorempaa naista. Ottaneet ainakin yhden ruiskeen. Toisella oli jo aiemmin sydänvaivoja, mutta lienee parantunut. Nyt molemmat ankarassa flunssassa. Kai ne koronaksi lasketaan?
Göbbelsin propaganda toimii yhä. Ja lampaat menee pahan paimenen opastamina ottamaan ruiskeen, joka on vaikutuksiltaan täysin venäläistä rulettia. Ja Siionin Viisaat hierovat tyytyväisinä karvaisia käsiään. Ja esinahattomiaan. Depopulaatio etenee ihan suunnitelmien mukaan. Naisetkaan ei enää synnytä, kun ruiske vei lisääntymiskyvyn. Miehet voi painaa paljaalla. Ne, joilta ruiske ei vienyt kykyjä. Tautien vastustuskyvyn ne ainakin veivät.
Miten meni noin niinkuin omasta mielestänne, ruiskeet ottaneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen
Silloin kuoletkin sydäriin>> Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen
No joo,
mutta moni on saanut sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen tai molemmat myös ilman rokotetta. Eli kuolet rokotettuna tai ei-rokotettuna. Kumpi tulee ennemmin vai myöhemmin, mikä on riski jommassa ja kummassa vaihtoehdossa, mikä on elämän ja koronan tarkoitus? Onko se 54? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen
No joo,
mutta moni on saanut sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen tai molemmat myös ilman rokotetta. Eli kuolet rokotettuna tai ei-rokotettuna. Kumpi tulee ennemmin vai myöhemmin, mikä on riski jommassa ja kummassa vaihtoehdossa, mikä on elämän ja koronan tarkoitus? Onko se 54?https://www.fimea.fi/documents/160140/11146614/Koronarokotteiden tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset.pdf
Tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset
Pfizer (Comirnaty, BNT162b2)
7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdus
AstraZeneca (Vaxzevria, ChAdOx1-S)
4/2021 Verihiutaleiden niukkuus, tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä
11/2021 Aivoverisuonten laskimo- ja sinustromboosi
Jonhson (Jcovden, Ad26.COV2.S)
4/2021 Tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä
10/2021 Laskimoveritulpat, alhainen verihiutaleiden määrä (immunotrombosytopenia),
Moderna (Spikevax, mRNA-1273)
7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.fimea.fi/documents/160140/11146614/Koronarokotteiden tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset.pdf
Tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset
Pfizer (Comirnaty, BNT162b2)
7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdus
AstraZeneca (Vaxzevria, ChAdOx1-S)
4/2021 Verihiutaleiden niukkuus, tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä
11/2021 Aivoverisuonten laskimo- ja sinustromboosi
Jonhson (Jcovden, Ad26.COV2.S)
4/2021 Tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä
10/2021 Laskimoveritulpat, alhainen verihiutaleiden määrä (immunotrombosytopenia),
Moderna (Spikevax, mRNA-1273)
7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdusFaktat on faktoja:
https://www.mdpi.com/1999-4915/14/8/1644/pdf
Various case reports or case series have already reported acute cardiovascular events of ...thromboembolic nature (e.g., venous thromboembolism, stroke, or myocardial infarction—MI) and have been potentially associated, at least temporally, to COVID-19 vaccines [10]. Although the precise number of postvaccination MI is difficult to retrieve, a recent systematic review reported 35 non-fatal MI cases [10]. ... Vaccine-induced thrombotic thrombocytopenia (VITT) has been identified as a possible mechanism [11], but, the pathogenic noxa underlying most cases remains undetermined [10].
To ascertain the cause of death of these subjects, a comprehensive autoptic study was conducted.... Notably, MI (myocardial infarction) was identified as the cause of death, and a consistent temporal relationship between the MI occurrence and the vaccine administration was observed in all cases. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktat on faktoja:
https://www.mdpi.com/1999-4915/14/8/1644/pdf
Various case reports or case series have already reported acute cardiovascular events of ...thromboembolic nature (e.g., venous thromboembolism, stroke, or myocardial infarction—MI) and have been potentially associated, at least temporally, to COVID-19 vaccines [10]. Although the precise number of postvaccination MI is difficult to retrieve, a recent systematic review reported 35 non-fatal MI cases [10]. ... Vaccine-induced thrombotic thrombocytopenia (VITT) has been identified as a possible mechanism [11], but, the pathogenic noxa underlying most cases remains undetermined [10].
To ascertain the cause of death of these subjects, a comprehensive autoptic study was conducted.... Notably, MI (myocardial infarction) was identified as the cause of death, and a consistent temporal relationship between the MI occurrence and the vaccine administration was observed in all cases.Osasit sitten kopioida, mutta kääntää suomeksi et osannutkaan. Mahtavaa osaamista sinulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteiden vaikutukset näkyy viiveellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteiden vaikutukset näkyy viiveellä.
ei kaikki rokotetut kuole, vain pieni osa heistä
Rokotehaittoihin kuolee vuosittain 0,2% rokotetuista
Vuonna 2021 kuoli 3000 rokotettua erilaisiin rokotehaittoihin (infarktit, sydärit jne)
Vuonn 2022 kuoli 9000 rokotettua rokotehaittoihin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kaikki raamattuvyöhykkeellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Kärkkäinen varoitteli työntekijöitä rokotteiden haitoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä useampi on elossa vaikka on rokotettu.
Rokotettu moneen kertaan eikä mitään.oireita tullut eikä myöskään koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen
Silloin kuoletkin sydäriinKatsos joillakin ollut jo kyseinen tauti jota vaan ltu vielä diagnoosi tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ONNEKSI OVAT ELOSSA KAIKKI, EIVÄT MENNET ROKOTETTAVIKSI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luultavasti suurin osa heistä on kuollut koronaan
elossa kaikki ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö on montakin elossa? Moni koronaruiskeen ottanut tuttuni on kuollut. Tänä vuonnakin 2 serkkua ja 1 ex naapurin mies, kaikki muka "rokotettuja" ruiskeilla, mitkä eivät täytä rokotteen määritelmää. Yhä vieläkin virallisesti "kokeellisella" ruiskeella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä menetin koronaan 20 (kaksikymmentä) omaista tai sukulaista. Kaikki olivat perusterveitä vauvasta vaariin. Eivät suostuneet ottamaan rokotetta. Minä sairastin koronan lievänä rokotuksen ansiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olivat eristyksissä niinkuin meidän naapurin rouva, joka ei käynyt edes kaupassa eikä pihalla. Teki kotona etätöitä. Paha paikka: tämän seurauksena hänellä pää pimeni, mutta koronaa hän ei saanut ja säilyi hengissä.. Eristäytyminen ei tee hyvää kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia ottaako rokotteen vai ei. Valintakysymys. Turhaa jankuttamista tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jokaisen oma asia ottaako rokotteen vai ei. Valintakysymys. Turhaa jankuttamista tämä.
Ei se ole oma asia vaan thl irtisanoi sairaanhoitajia jotka kieltäytyivät rokotteesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä..
Ennemmi vois jankkaa siitä miksei valtio hoitnau potkuja niille lääkäreille jotka toimi eettissti väärin silloku korona pahimmillaa..
Edellee samat idiootit jakaa omia harhasia joku sano nän ni sen täytyy olla totta faktojaan.
Samat lääkärithä uskoo kaiken mitä lääkefirmat niille selittää ja sit saa provikat syöttää meielenterveysnappejaa selkäkipuihin ym..
Eli sen tavallaa kyl ymmärtää miks ihnmiset haluu nii herkästi uskoa paha rokotteista.
Vika on lääkäreiden, lääkefirmojen, päättäjien ja ahneiden etuoikeutettujen.
Maksajina kaikkia alapuolella olevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä täytän muutaman päivän päästä 79 v. Ei ole ruiskutettu minuun mitään koronaliemiä. En ole varonut mitään. En ole piiloutunut naamavaippaan. Enkä saanut mitään koronaa, en edes flunssaa, pian 40 vuoteen! Tiedän tästä talosta kaksi minua nuorempaa naista. Ottaneet ainakin yhden ruiskeen. Toisella oli jo aiemmin sydänvaivoja, mutta lienee parantunut. Nyt molemmat ankarassa flunssassa. Kai ne koronaksi lasketaan?
Göbbelsin propaganda toimii yhä. Ja lampaat menee pahan paimenen opastamina ottamaan ruiskeen, joka on vaikutuksiltaan täysin venäläistä rulettia. Ja Siionin Viisaat hierovat tyytyväisinä karvaisia käsiään. Ja esinahattomiaan. Depopulaatio etenee ihan suunnitelmien mukaan. Naisetkaan ei enää synnytä, kun ruiske vei lisääntymiskyvyn. Miehet voi painaa paljaalla. Ne, joilta ruiske ei vienyt kykyjä. Tautien vastustuskyvyn ne ainakin veivät.
Miten meni noin niinkuin omasta mielestänne, ruiskeet ottaneet?Omasta päästä keksit nyt juttua. Minut on rokotettu ja sairastin koronan sen vuoksi hyvin lievänä. En kuollut tautiin enkä rokotteeseen. Nyt kyllä innostut liikaa omasta päästä juttua kehittämään. Aikamoisesti sinun jorinoissa on lapinlisää. Ps. On jokaisen oma asia ottaako rokotteen vai ei. Jokainen tekee oman ratkaisunsa, se on sallittua. Turha tästä non haloota nostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole oma asia vaan thl irtisanoi sairaanhoitajia jotka kieltäytyivät rokotteesta
Yhden ammattikunnan ongelma vain. On siellä muitakin sääntöjä, joita pitää noudattaa potilasturvallisuuden nimissä. Ymmärrän sen kun olen sillä alalla. Ammattinvalintakysymys.
- Anonyymi
Sano sitä sun tätä.
- Anonyymi
Olen elossa vaikka olen rokottamaton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelen, olen elossa
- Anonyymi
https://thl.fi/fi/-/rokottamattoman-riski-joutua-sairaalaan-on-todellinen-vain-rokote-suojaa-vakavalta-koronavirustaudilta-kun-yhteiskunta-avautuu
Rokottamattoman riski joutua sairaalaan on todellinen – vain rokote suojaa vakavalta koronavirustaudilta, kun yhteiskunta avautuu
Valtaosa koronatapauksista sekä koronan takia sairaala- tai tehohoidossa olevista potilaista on tällä hetkellä rokottamattomia. Vain hyvin pieni osuus sairaalahoitoon joutuneista tulee rokotettujen suuresta joukosta. Rokottamattoman riski joutua sairaalahoitoon on moninkertainen täyden rokotussarjan saaneihin verrattuna ja 50–79-vuotiailla rokottamattomilla sairaalahoitoon joutumisen riski onkin jopa 18-kertainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelen, olen elossa
> Koska ajattelen, olen elossa
Cogito ergo sum - Descartes
To be is to do - Socrates
To do is to be - Sartre
Do be do be do - Sinatra - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suo siellä vetelä täällä (vanha sananlasku).
- Anonyymi
Hengissä minäkin olen, ja ilman yhtään rokotusta. Tuttavappiirissä moni kolmeen kertaan rokotettu on silti saaneet Koronan, että repikää siitä. Eivät kuulemma ota enää tasn yhtään rokotetta lisää vaikka mikä tulisi. Taisi olla pelkkää plaseboa koko piikitysjuttu, ja porukkaa vietiin ko pässiä narussa... Sen siitä saa kun uskoo kaiken maailman "foliohattu"-teorioihin?
- Anonyymi
Suomalaiset ottaa vaikka puutapin "sinne", jos hallitus niin määrää!! En ottanut rokotteita sairastin lievän koronan. Tuttavapiirissä useampi rokotettu, joilla on tullut sydän oireita ja autoimmuuni sairauksia rokotuksesta. Kummallista kun jossainvaiheessa kaikki pantiin kiinni ja Hki:n suljettiin ja vaalit siirrettiin. Nyt saa olla miten tykkää vaikka koronaa on paljon enemmän. Kyllä kansaa kusetetaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset ottaa vaikka puutapin "sinne", jos hallitus niin määrää!! En ottanut rokotteita sairastin lievän koronan. Tuttavapiirissä useampi rokotettu, joilla on tullut sydän oireita ja autoimmuuni sairauksia rokotuksesta. Kummallista kun jossainvaiheessa kaikki pantiin kiinni ja Hki:n suljettiin ja vaalit siirrettiin. Nyt saa olla miten tykkää vaikka koronaa on paljon enemmän. Kyllä kansaa kusetetaan!!
Joo kaikissa asioissa kusettaa kansaa SDP.
- Anonyymi
Mä tunnen kolme eri rokottamatonta
Kukin on elossa edelleen- Anonyymi
Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
Sitä ennen otin v 1980 kaksi isorokon tehostepiikkiä. Sitä edeltäviä en muista.
Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.Kuulostaa siltä, että jossain määrin on järkeen heikentävästi sikapiikki vaikuttanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.
Koronapiikit saaneiden nimenomaa kannattaisi eristäytyä muista piikin saaneista, jos kerta voivat piikeistä huolimatta huomaamattaan kantaa virusta? Me rokottamattomat sentään saadaan Korona jos saadaan, eikä siten siinä vaiheessa kuljeta pitkin kyliä saastuttamassa muita....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koronapiikit saaneiden nimenomaa kannattaisi eristäytyä muista piikin saaneista, jos kerta voivat piikeistä huolimatta huomaamattaan kantaa virusta? Me rokottamattomat sentään saadaan Korona jos saadaan, eikä siten siinä vaiheessa kuljeta pitkin kyliä saastuttamassa muita....
Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.
https://yle.fi/uutiset/3-12631563
Essoten koronaohjeistus lievenee: kouluun ja töihin voi mennä vaikka perheenjäsenellä olisi koronavirus
"Uusimman ohjeen mukaan sairastuneen henkilön perheenjäsenten ei kuitenkaan enää tarvitse jäädä kotikaranteeniin, mikäli heillä ei ole oireita." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se että on piikitetty estä kantamasta viirusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se että on piikitetty estä kantamasta viirusta.
Joo, kaikilla voi olla virus, joten pysy sinä vain kotona piilossa pahaa maailmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-12631563
Essoten koronaohjeistus lievenee: kouluun ja töihin voi mennä vaikka perheenjäsenellä olisi koronavirus
"Uusimman ohjeen mukaan sairastuneen henkilön perheenjäsenten ei kuitenkaan enää tarvitse jäädä kotikaranteeniin, mikäli heillä ei ole oireita."https://yle.fi/uutiset/3-12634008
Kainuun prikaatissa on luovuttu kesän koronarajoituksista. Prikaatin komentaja Manu Tuomisen mukaan erityistoimia ei ole enää käytössä kuin tehostetun käsihygienian osalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.
Joo, pysykööt vain kaikki myrkkypiikin / -piikit ottaneet kaukana minusta ja muista terveistä, ei minulla ole mitän sitä vastaan. Ja kun myrkkypiikin ottaneet tunnistavat toisensa siitä naamavaipasta, niin pysykööt meistä vaipattomista erossa niin tulevat uskossaan autuaiksi. Kyllä me ne sitten hautaan kyöräämme kun sen aika tulee! Ja maailman todelliset valtiaat, siionistit, nauraen taputtavat karvaisia käsiään.
Jos tämä järjestely ei teitä piikitettyjä tyydytä, niin tyydyttäkää sitten itse itsenne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pysykööt vain kaikki myrkkypiikin / -piikit ottaneet kaukana minusta ja muista terveistä, ei minulla ole mitän sitä vastaan. Ja kun myrkkypiikin ottaneet tunnistavat toisensa siitä naamavaipasta, niin pysykööt meistä vaipattomista erossa niin tulevat uskossaan autuaiksi. Kyllä me ne sitten hautaan kyöräämme kun sen aika tulee! Ja maailman todelliset valtiaat, siionistit, nauraen taputtavat karvaisia käsiään.
Jos tämä järjestely ei teitä piikitettyjä tyydytä, niin tyydyttäkää sitten itse itsenne!Siinäpäs taas yksi "järkevä" kansalainen messuaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tämä järjestely ei teitä piikitettyjä tyydytä, niin tyydyttäkää sitten itse itsenne!Suomessa on pelkästään Long covidiin kuollut 2,1 miljoonaa rokottamatonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.Nyt on vuosi 2024 ja maaliskuu alkamassa - tunnemme ainakin reilut 30 kuollutta piikkejä ottanutta - kaikki piikittämättömät toimeliaita ja terveitä eikä kiihottuneet edes venäjävihaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sitä virusta edes? Ei ole mitään näyttöä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se korona huomaamatta jää. Vähäoireisena kylläkin. Koronatesti kyllä näyttää onko korona vai ei vaikka oireet olisivatkin lievät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpäs taas yksi "järkevä" kansalainen messuaa.
Niin messuaa. Se on hänelle pakkomielle.
- Anonyymi
Eli kannattaa pysyä kotona...
- Anonyymi
"THL sanoi että sairaalat on täynnä rokottamattomia koska korona tappaa heitä". Ja tätäkään en ole tiennyt, luulin että sairaalat on täynnä sairaita, mutta koronaan kuolleita säilötään siellä? Luullut että monttuun joutuu kuoleman jälkeen eikä siraalaan makaamaan? No, joka päivä oppii viisaammiltaan uutta... Onko sähköyliherkkyyttä ollut, tuulivoimaloiden infraääniä kuulunut? Pikku-ukkoja / kettisiä näkynyt?
- Anonyymi
Ei hautajaisia kerkeä pitämään heti kun joku kuolee, jokaisen vainajan pitää ensin jonottaa vuoroaan, ja se tapahtuu sairaalan ruumishuoneella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hautajaisia kerkeä pitämään heti kun joku kuolee, jokaisen vainajan pitää ensin jonottaa vuoroaan, ja se tapahtuu sairaalan ruumishuoneella.
Missä on vuoronumero automaatti? Toimiiko se kelakortilla vai vaatiiko kuolintodistuksen.
- Anonyymi
Miksi long covid hävisi uutisista?
- Anonyymi
Long covid on laulu
jonka sävelsi THL
mutta jonka sanoitti ja esitti Joni Tesla
- Anonyymi
Ei piikin piikkiä 41 vuoteen.
- Anonyymi
Oletko edelleen elossa?
- Anonyymi
Noin 27% koronan saaneista kuolee
https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/EduskuntaAloite/Sivut/TPA_13 2020.aspx
Koronavirus on tappava. Italiassa koronavirus levisi epidemiaksi helmikuun lopulla, jolloin kuolleita oli jo 4 % diagnosoiduista. Sairauden toteamisesta mahdolliseen kuolemaan kestää usein useampi viikko. Tilastot osoittavat, että niistä tartunnan saaneista potilaista, joiden tauti on päättynyt, on kuolleiden osuus n. 27 % ja loput ovat toipuneet.- Anonyymi
Asiasta sen kummemmin ymmärtämättä, olen elänyt siinä luulossa, että sairastipa Koronan tai ei, niin väestön kuolleisuus on lopulta 100% enivei...
- Anonyymi
Ja "rokotetuista" 100-27=73 % ei kuole vaan elää ikuisesti, sitähän tarkoitit?
"Sairauden toteamisesta mahdolliseen kuolemaan kestää usein useampi viikko." Ettei vain jopa vuosikymmeniä? Jotkut kyllä kuolevat melkein hetikin, siitä on videoita netissä. Jopa suorassa TV-lähetyksessäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta sen kummemmin ymmärtämättä, olen elänyt siinä luulossa, että sairastipa Koronan tai ei, niin väestön kuolleisuus on lopulta 100% enivei...
Korona leviää myös pierun kautta
- Anonyymi
Suurin osa rokottamattomista on kuollut
mutta siitä ei ole kerrottu mediassa- Anonyymi
Ai jaa..minä en ottanut rokotteita,korona sairastettu kaksi kertaa,yhdellä tutulla joka otti kaikki rokotteet jatkuvasti vyöruusu riesana!Toinen meinas kuolla rokotteiden oton jälkeen..ei tiedä mikä ois paras..ja mikä ois kellekkin parasta,eihän me olla samasta puusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa..minä en ottanut rokotteita,korona sairastettu kaksi kertaa,yhdellä tutulla joka otti kaikki rokotteet jatkuvasti vyöruusu riesana!Toinen meinas kuolla rokotteiden oton jälkeen..ei tiedä mikä ois paras..ja mikä ois kellekkin parasta,eihän me olla samasta puusta!
Meidön yksi tuttu kuoli sydänlihastulehdukseen
Sai sen 2 kk rokotteen jälkeen (Pfizeri)
- Anonyymi
MITÄ TARKOITTAA 2X koronatauti jyllää .
onko uutta potilas ainesta vai piikin tuomaa satoa. - Anonyymi
Minä sain tippurin koronakaranteenin aikana, ja sairastuin alkoholismiin kotona maatessa. Kuka korvaa, kysynpä vaan?
- Anonyymi
Minäkin sain koittaa Pillua yhdeltä rokotetulta. Uskovaiselta. Ja oikein kunnon orkut sille teinkin! Itseltä vanhuusiän diabetes vei potenssin, mutta onpahan nyt yksi riesa vähemmän, kun ei yhtenään törrötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin sain koittaa Pillua yhdeltä rokotetulta. Uskovaiselta. Ja oikein kunnon orkut sille teinkin! Itseltä vanhuusiän diabetes vei potenssin, mutta onpahan nyt yksi riesa vähemmän, kun ei yhtenään törrötä.
Keskiolutkin auttaa kyseiseen vaivaan jos sitä riittävästi nauttii. Uskovaista minäkin joskus nuorempana sain, kävin hakemassa hänet aina Jehovan todistajien "viikkopalaverista", ja sitten mentiin meikäläisen kämpille juomaan ja n*****n... Oli oikein estoton ja antelias nainen.
- Anonyymi
Kyseistä virusta ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
Miten on rokottamattomia on vieläkin elossa?
Niin ja melkein yhtäsuuri % kuin mitä rokotettuja on elossa. On se niin väärin että melkein, kun pitäis olla että jämptisti yhtä paljon tahi peräti että enempi.
Toisaalta koronan takia teho-osasto hoitoa tarvitsevista melkein kaikki ovat olleet rokottamattomia.
Niinpä älä siis mene rokotuksiin, vaan ota riski että aiheutat itsellesi mielenkiintoisen elämysmatkan kun pääset potilaan ominaisuudessa tutustumaan kuinka teho-osasto toimii.- Anonyymi
Tiedätkö,että sodassa olleitakin on vielä elossa.
Hieno asia ja kaikki kunnia heille. - Anonyymi
Minä kuulin yhdeltä kaverilta että sairaalaan joutuneet ovat rokotettuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö,että sodassa olleitakin on vielä elossa.
Hieno asia ja kaikki kunnia heille.Vuosi 2020 oli rokottamattomien talvisota
Kuolleita oli 500.000
- Anonyymi
Aloittaja opetelkoon ajattelemaan.omalla päänupillaan.Siihen ei tarvita sivullisia saarnamiehiä agendalllaan manipuloimaan. Rokottamattomat voivat paremmin kuin hyvin. Vituttaako?
- Anonyymi
Mä tunnen neljä rokottamatonta, ne kaikki elää vielä
- Anonyymi
Missä rokotettamattomien joukkokuolemat viipyy?
- Anonyymi
Haitissa ja Senegalissa ei ollut rokotteita
Sielä kaikki ihmiset ovat kuolleet pois
Korona tuhosi kokonaan nämä valtiot- Anonyymi
Ja Puolassa ei ollut sikaflunssaan sairastuneita. Ei siellä kyllä rokotettukaan sitä vastaan...
Onko liian vaikeaa ymmärtää syytä ja seurausta?
Serkun tyttökin kuoli sikapiikkiin. Noin 50 -vuotias terveydenhoitaja Kellokoskelta.
- Anonyymi
Aloittajalla on jäänyt peruskoulu kesken. Menehän takaisin pulpettiin istumaan, jotta ymmärrät, mitä rokotukset ovat.
- Anonyymi
En mene
- Anonyymi
no thl julkaisi,,saisaalahoidossa ja tehoosastolla 93% on rokotettuja, 7% on rokottamattomia ,,miten tämä nyt näin meni,,,lukujen pitäis olla päinvastoin,selittäkää,,,,,,,
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b817e7df-66f8-4c72-a9b7-b013dc037534
– Olen vastaanottanut nuoria perusterveitä ihmisiä, joilla on ollut todella vakavia oireita. Viimeisten asioiden joukossa ennen intubaatiota he rukoilevat minulta rokotetta. Pidän heitä kädestä ja kerron olevani pahoillani, mutta se on liian myöhäistä, Cobia kertoo.
The Birmingham News -sanomalehden mukaan huhtikuun jälkeen vakavasti sairastuneista 94 prosenttia ja kuolleista 96 prosenttia eivät ole saaneet täyttä rokotusta koronavirusta vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b817e7df-66f8-4c72-a9b7-b013dc037534
– Olen vastaanottanut nuoria perusterveitä ihmisiä, joilla on ollut todella vakavia oireita. Viimeisten asioiden joukossa ennen intubaatiota he rukoilevat minulta rokotetta. Pidän heitä kädestä ja kerron olevani pahoillani, mutta se on liian myöhäistä, Cobia kertoo.
The Birmingham News -sanomalehden mukaan huhtikuun jälkeen vakavasti sairastuneista 94 prosenttia ja kuolleista 96 prosenttia eivät ole saaneet täyttä rokotusta koronavirusta vastaan.https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7f3511ea-9da9-4625-a9f1-8815eabeae14
Koronapotilaat pyytävät rokotusta jopa sairaalavuoteella – lääkäri: "Moni ei tiennyt, miten vakava sairaus korona on"
"Moni rokottamaton koronapotilas on sairaalavuoteessa maatessaan pyytänyt rokotetta." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7f3511ea-9da9-4625-a9f1-8815eabeae14
Koronapotilaat pyytävät rokotusta jopa sairaalavuoteella – lääkäri: "Moni ei tiennyt, miten vakava sairaus korona on"
"Moni rokottamaton koronapotilas on sairaalavuoteessa maatessaan pyytänyt rokotetta."https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008235017.html
Farrelin ystävä Amy Leigh Hair kirjoitti Facebookissa, että Farrel muutti mieltään rokotteiden suhteen ennen kuolemaansa.
– Otin piikin hänen ansiostaan! Hän tekstasi minulle ja sanoi ”ota se!” Hän kertoi minulle, että tämä virus ei ole mikään vitsi ja sanoi: ”olisinpa ottanut sen!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008235017.html
Farrelin ystävä Amy Leigh Hair kirjoitti Facebookissa, että Farrel muutti mieltään rokotteiden suhteen ennen kuolemaansa.
– Otin piikin hänen ansiostaan! Hän tekstasi minulle ja sanoi ”ota se!” Hän kertoi minulle, että tämä virus ei ole mikään vitsi ja sanoi: ”olisinpa ottanut sen!”Mistä lähtien se on estäny koronan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008235017.html
– Otin piikin hänen ansiostaan! Hän tekstasi minulle ja sanoi ”ota se!” Hän kertoi minulle, että tämä virus ei ole mikään vitsi ja sanoi: ”olisinpa ottanut sen!”https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-on-jo-liian-myohaista-yhdysvaltalaislaakarit-kertovat-kohtaavansa-teho-osastolla-katuvia-ihmisia-jotka-rukoilevat-rokotetta-ennen-kuolemaa/8198392
"Nyt on jo liian myöhäistä" – yhdysvaltalaislääkärit kertovat kohtaavansa teho-osastolla katuvia ihmisiä, jotka rukoilevat rokotetta ennen kuolemaa
Kumar kertoo, että jokainen hänen tämänhetkisistä koronaviruspotilaistaan on rokottamaton.
– Meillä on kuollut lapsia. Monet potilaat pyytävät rokotetta täällä ja sanon heille, että nyt on jo myöhäistä.
Cobian mukaan moni jopa rukoilee saavansa rokotteen, ennen kuin potilaalle suoritetaan intubaatioputken asentaminen henkitorveen.
Intubaation tarkoituksena on turvata potilaan hapensaanti.
– Pidän heitä kiinni kädestä ja pahoittelen, koska se on jo liian myöhäistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-on-jo-liian-myohaista-yhdysvaltalaislaakarit-kertovat-kohtaavansa-teho-osastolla-katuvia-ihmisia-jotka-rukoilevat-rokotetta-ennen-kuolemaa/8198392
"Nyt on jo liian myöhäistä" – yhdysvaltalaislääkärit kertovat kohtaavansa teho-osastolla katuvia ihmisiä, jotka rukoilevat rokotetta ennen kuolemaa
Kumar kertoo, että jokainen hänen tämänhetkisistä koronaviruspotilaistaan on rokottamaton.
– Meillä on kuollut lapsia. Monet potilaat pyytävät rokotetta täällä ja sanon heille, että nyt on jo myöhäistä.
Cobian mukaan moni jopa rukoilee saavansa rokotteen, ennen kuin potilaalle suoritetaan intubaatioputken asentaminen henkitorveen.
Intubaation tarkoituksena on turvata potilaan hapensaanti.
– Pidän heitä kiinni kädestä ja pahoittelen, koska se on jo liian myöhäistä.Ilman rokotteita myös Suomessa olisi käynyt näin
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/hindujen-pyhassa-gangesjoessa-lipuu-sadoittain-koronavainajia/
Ganges-joen virrassa Intiassa kulkee sadoittain koronaan kuolleiden ihmisten ruumiita.
Hindujen pyhässä Gangesjoessa lipuu sadoittain koronavainajia – "Vene voi aina osua ruumiiseen"
STT 8.8.2021
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/645ab4c9-3864-4464-849c-59436ca8a28d
Intian pyhä joki Ganges täyttyy ruumiista – kuolleita haudataan nyt rantahiekkaan
Koronaan kuolleiden määrässä raportoitiin taas uusi päiväennätys.
- Anonyymi
Nyt huhutaan että korona olisikin tappanut tripla-rokotettuja
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009303724.html
Uutissuomalainen: Yli puoli miljoonaa vanhentuvaa koronarokoteannosta menossa hukkaan
Suurin osa vanhentuvista rokoteannoksista on Biontechin ja Pfizerin rokotetta.- Anonyymi
"Koronarokotteet eivät kelpaa edes ilmaiseksi köyhille maille, mutta Suomen tv:ssä mainostetaan silti uutta tehostekierrosta riskiryhmäläisille" https://www.tampereensanomat.fi/uutiset.html?220440
- Anonyymi
Ilman rokotetta kaikki rokotetut olisivat kuolleet koronaan
- Anonyymi
Ruiskut onkin kaksisuuntaisia joten varovaisesti niiden kanssa varsinkin. Ja mielen jos ei vaan osaa.
- Anonyymi
edward down sanoo että rokotteeet saattavat olla tappaneet ihmisiä
https://rumble.com/v26ftn0-unexplained-deaths-something-horrible-is-going-on-and-no-one-seems-to-want-.html - Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20013836
Oulun koronanäytteenottoja suljetaan, muutoksia tulossa myös rokotuspisteen sijaintiin
Oulun Hallituskadun koronanäytteenotto sulkeutuu viikon kuluttua. Myös Oulun yliopistollisen sairaalan koronanäytteenotto loppuu. Koronanäytteitä otetaan Oysin piha-alueella sijaitsevassa näytteenottokontissa viimeisen kerran tulevana sunnuntaina.- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009303724.html
Uutissuomalainen: Yli puoli miljoonaa vanhentuvaa koronarokoteannosta menossa hukkaan
Suurin osa vanhentuvista rokoteannoksista on Biontechin ja Pfizerin rokotetta.
- Anonyymi
Piikit on huonosti mitoitettu ilmeisesti?
https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=109
https://yle.fi/aihe/tekstitv?P=106 - Anonyymi
Onhan niitä toki, nuoria kun ovat ja terveitä. Rokotetuthan ovat kuolleet jo ajat sitten kaikki.
- Anonyymi
korona tappaa myös nuoret
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20015463
Koronanäytteenotto Hatanpäällä päättyy tämän viikon jälkeen
Tammikuun aikana Hatanpään koronanäytteenottopisteessä on käynyt päivittäin vain yksittäisiä asiakkaita.- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20017035
Flunssa- tai koronaoireista vapaiden potilaiden ja asiakkaiden ei tarvitse enää käyttää kasvomaskia sairaalassa liikkuessaan.
- Anonyymi
Rokote antaa täydellisen suojan
- Anonyymi
Kuka muistaa bäitteet grafiittihiukkasista jotka voidaan aktivoida etänä? Onkohan ollut paljonkin näitä tapauksia :D
- Anonyymi
Onhan niitä elossa kun osaa on hoidettu kalliilla mm. tehohoidossa jne.
Näin se yhteiskunta huolehtii myös toisin ajattelijoista!!- Anonyymi
Ovatko rokottamattomat tehohoidossa?
- Anonyymi
Miksi kaikki Afrikkalaiset eivät ole kuolleet koronaan? Nigeriassa 3,8% rokotettu. Joku tiedusteli tätä THL:llältä
https://tokentube.net/v/3692595516/Pirautin-THL-n-Otto-Helvelle-Keskustellakseni-WHO-n-Pandemiasopimuksesta-
Pirautin THL:n Otto Helvelle Keskustellakseni WHO:n Pandemiasopimuksesta!- Anonyymi
THL valehtelee, kaikki nigerialaiset ovat kuolleet koronaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
THL valehtelee, kaikki nigerialaiset ovat kuolleet koronaan!
Nigerialaiset elää vielä
- Anonyymi
Paavolalla on kyllä räväkkä tyyli, tutkivaa journalismia jota valtamedia ei tee.
- Anonyymi
Kaikki rokottamattomat ovat kuolleet
:((
(sadface) - Anonyymi
Rokotettuja enemmän sairaalassa. Sadastatuhannesta rokotetusta yhdeksän on sairaalassa. Rokottamattomista kymmenestä vain kahdeksan on sairaalassa.
- Anonyymi
Meidän kaikkit tuntemamme rokottamattomat eivät ole tarvinneet lääkäripalveluja - eli terveinä - säästämme paljon kuluja ja jopa piikityskulut -meille pitäisi maksaa kun emme tarvitse näitä kalliita palveluja.
Piikitettyjen pitäisi itse maksaa kulunsa kun ottivat vapaaehtoisesti - pakotetut ei toki tarvitse maksaa.
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20023204
Koronatilanne on tällä hetkellä sekä Keski-Suomessa että koko Suomessa varsin rauhallinen, toteaa Koronanyrkki.
Koronatilanteen rauhoituttua terveydenhuolto höllää koronakäytäntöjään.
Keski-Suomen hyvinvointialue kertoo tiedotteessaan, että se luopuu sotehenkilöstön koronatestauksesta, silloin kun oireet ovat lieviä.
Sosiaali- ja terveydenhoidossa työskentelevät voivat halutessaan jatkossakin käydä koronatestissä, mutta testiä ei heiltä enää automaattisesti edellytetä.
Keski-Suomen alueellinen tartuntatautien torjunnan johtoryhmä eli niin sanottu Koronanyrkki linjasi kokouksessaan maanantaina myös, ettei hyvinvointialueen sotehenkilöstön tarvitse enää käyttää maskia kaikissa vastanottotilanteissa. - Anonyymi
https://www.lapinkansa.fi/rokote-ei-enaa-riita-suojaamaan-tyoikaisten-korona/5443574
"Rokote ei enää riitä suojaamaan" – työikäisten koronasuoja meni vanhaksi, eikä resursseja enää laiteta neljänsiin rokotuksiin
Työikäisten, perusterveiden lappilaisten saamat koronarokotteet eivät enää riitä suojaamaan koronatartunnoilta. Näin sanoo Lapin hyvinvointialueen infektioylilääkäri Markku Broas.
Kolmannet ja toistaiseksi viimeiset rokoteannokset on annettu perusterveille työikäisille tammi–maaliskuun 2022 aikana. - Anonyymi
Savonlinnassa oli kuollut keväällä 2020 yli 7000 ihmisitä kolmessa päivässä kun korona aalto pyyhkäisi erään kylän ohi
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/47b637bf-5f8a-4223-8618-d2f51ab1e592
Sosiaali- ja terveysministeriö (STM) esittää koronaviruksen (covid-19) poistamista yleisvaarallisten tartuntatautien luettelosta. STM:n asetusmuutos on lausuntokierroksella 5. toukokuuta saakka. - Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-n-johtaja-mika-salminen-toivoisi-alaisilleen-parempaa-palkkaa-selkanahasta-revitty-taman-vuoden-aikana/8285778
THL:n johtaja Mika Salminen toivoisi alaisilleen parempia korvauksia työstään.
THL:n johtaja Mika Salminen toteaa MTV:lle, että laitoksen asiantuntijoille voitaisiin maksaa nykyistä parempaa palkkaa.
– Mielestäni THL:n muut asiantuntijat ansaitsevat myös kunnon korvauksen. Ehkä valtio tässä on ollut kohtuullisen kitsas. Nyt en puhu itsestäni, vaan alaisistani. - Anonyymi
nyt tehohoidossa 1/3 rokottamattomia juu-työllisyys paranee kun poistumaa on
- Anonyymi
Miksi ihmiset eivät ota tehostetta???
- Anonyymi
Liikaa riskejä
Rokotetutkin on alkaneet karttamaan kun tietävät verihyytymistä - Anonyymi
Rokotetut sairastuu eniten.
En ole ottanut, enkä ota.
- Anonyymi
30 ihmistä otti samana päivänä,
Samalta klinikalta covid rokotukset uudessa seelannissa, nyt kaikki kuolleet.https://twitter.com/wolsned/status/1716005456643043355 - Anonyymi
Denilaistit väittivät piikiproteiinirokotteiden tappavan massoittain rokotettuja.
Ihminen on ihmeen sitkeä.- Anonyymi
Luitko jo tämän
https://twitter.com/toadmeister/status/1669585646267035649
A new peer-reviewed study notes that deaths in Germany and Japan were largely normal in 2020 but climbed to very high levels in 2021 and 2022 and suggests the Covid vaccines may be to blame. - Anonyymi
17 miljoonaa piikittyä maailmassa kuollut, mutta luku voi olla paljon suurempikin.
Oletteko koskaan nähneet roskalehtien etusivuilla piikkeihin kuolleitten uutisia - siitä voitte vetää johtopäätökset jos on vähänkin tajuntaa jäljellä vai onko ne piikit ja media aivopesseet todella niin pahasti pollan?
- Anonyymi
Miksi ihmisiä kuolee paljon juuri nyt?
- Anonyymi
Korona tappaa ihmisiä juuri nyt
Heh
Ha ha
Heh heh heh
Buah Buah
BUAHAHAAAAAA
- Anonyymi
Miksi,et kiitä heitä jotka otti rokotteen ja näin tauti lieveni ja saat lievrmmä muodon.
Helppohan sitä on huudella kiittämåtön- Anonyymi
Mikä oikeus rokotetuilla on levittää koronaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
VIHREÄT PITÄVÄT SITÄ IHMISTEN VELVOLLISUUTENA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki rokotetut ei enää levitä - heitä on kuollut jo 17 miljoonaa maailmassa - meilläkin ainakin 30 jo listalla piikin ottaneita delanneita ja ei ainuttakaan piikittämätöntä - eivät edes ole sairastuneet....sepä tässä vetää omat johtopäätökset asiasta...eikö?
- Anonyymi
Korona lähti leviämään koska thl ei huomioinut sitä että korona voi levitä myös pierun välityksellä
- Anonyymi
NO SANNA MARIN SANOI, ANTAA MENNÄ VAAN.
- Anonyymi
NO KYLLÄ KAI NIITÄ ON ELOSSA VIELÄ, MUTTA KUOLEE NEKIN AJAN-OLOON. ROKOTETUT, NE KUOLIVAT JO HETI, AIKA TEHOKKAAT AINEET MUUTEN OLIVAT, EI VENÄLÄISILLÄKÄÄN NIIN TEHOKKAITA.
MITÄ MUUTEN SANOTTE, HYVIN MENI.
SANNA MARIN- Anonyymi
Sannna Marin ei sanonut mitään, vaan Sanna sanoi vain Marinille, ihan pikkasen vietämme lomaa.
- Anonyymi
Onhan se tietysti niin, kun ite pääsee kehumaan itseensä, eihän siihen.....mitäpä siihen muilla on sanominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannna Marin ei sanonut mitään, vaan Sanna sanoi vain Marinille, ihan pikkasen vietämme lomaa.
Sanna sekosi - nyt katosi! Luulisi hävettävän kun ei Ukraina voittanutkaan sotaa - Sanna vannoi voiton nimeen ja kehui Suomenkin voittaneen viime sodan Neuvostoliitosta ....
- Anonyymi
KUULKAAHAN NYT, TEILLÄ ON AIVAN VÄÄRÄ KÄSITYS ROKOTTAMATTONISTA. SILLOINHAN OLI PUHE, ETTÄ ROKOTETAAN VAIN NE HEIKOT BOOMERIT JOTKA HALUTAAN KYLMIÖÖN, JÄIHIN.
- Anonyymi
Joo mutta nyt onkin jo kaikki kylmäkontitkin täynnä vainajia ja pidetty osa lämpimässäkin.
Silti vielä tyrkkäävät piikkejä vaikka kansanmurha tuli.
- Anonyymi
Ainoastaan Putinin virtsa pelastaa. hih hih
- Anonyymi
Putin on saanut Gamnyleya rokotteen
se on turvallisempi kuin Pfizer - Anonyymi
Putin ei erehtynyt ottamaan lännen paskapiikkejä - hän on fiksu mies...eikä tullut massakuolemia.
Nyt on urheilijoita ja lentäjiä kuollut kuin kärpäsiä mainitsi pilotti juuri.
Näitä olisi niin iso lista kuolleita ettei koko palstoille taitais mahtua.
Oli suomalainenkin kuollut pilotti ja nimikin ja lentoyhtiö - se sensuroitiin ja jopa tuo mies katosi kokonaan - ei löydy haulla enää. Näin he poistavat hankalat jutut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin ei erehtynyt ottamaan lännen paskapiikkejä - hän on fiksu mies...eikä tullut massakuolemia.
Nyt on urheilijoita ja lentäjiä kuollut kuin kärpäsiä mainitsi pilotti juuri.
Näitä olisi niin iso lista kuolleita ettei koko palstoille taitais mahtua.
Oli suomalainenkin kuollut pilotti ja nimikin ja lentoyhtiö - se sensuroitiin ja jopa tuo mies katosi kokonaan - ei löydy haulla enää. Näin he poistavat hankalat jutut.Kuolemia on tullut juuri niissä maissa joissa käytettiin Pfizeriä ja Modernaa
Venäjällä ja Kiinassa oli omat rokotteet jotka oli turvallisempia
- Anonyymi
Tästä selkiää jos ei poisteta tätä viestiäni...pelkästään sydänkohtauksiin kuolleista jo mieletön lisäys mutta ei nämä ole etusivun otsikoissa - ei sisäsivuillakaan - ei missään...
https://www.youtube.com/watch?v=aU5aoIpRNOA - Anonyymi
Kuolleita on niin paljon Suomessa, että enää viikoittain kuolleista ei tohdita raportoida?
Viimeinen raportti on tammikuun toiselta viikolta 2024.
Vieläkö näitä piikkiannoksia rahdataan Suomeen? - Anonyymi
Saksassa 62-vuotias mies on ottanut peräti 217 rokotetta koronavirusta vastaan, kertoo muun muassa BBC.
Aiheesta kertovan alan The Lancet Infectious Diseases -julkaisun mukaan kyseinen herra toimi vastoin lääkärin ohjeistuksia.
Lancetin mukaan mies kävi ottamassa rokotukset yksityisellä puolella maksaen samoin rokotteet itse.
Kaikki rokotteet hän otti 29 kuukauden sisällä, eli hieman yli kolmen vuoden aikana.
Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnbergin (FAU) mukaan mies ei näy kärsineen mistään haittavaikutuksista.- Anonyymi
Thln rokotemainos
- Anonyymi
Se alkuperäinen oli semmoista kupla aikaa kyllä.uudenmaa suljettiin kokonaan sekin.
- Anonyymi
Väki ajeli Uudeltamaalta kesämökeilleen koronaa karkuun. Ei siitä koronasta mihinkään pääse, auringon korona lämmittää koko ajan, ihan meitä kaikkia.
- Anonyymi
Uudenmaan sulku kyllä mieleen jäänyt,monella. Moni siitä oli montaa mieltä.
- Anonyymi
Joskus tulee sen ajan lehtiä luettua, mieleen jäi, alku uutisointi ja sulku.
- Anonyymi
Suomi menee kiinni, se lehti jäi mieleen. Kyllä. Väki hamstrasivat ruokaa paljon kaupoista.
- Anonyymi
Kompromissi , ihan hyvä.
- Anonyymi
Silloin tuli ostettua ruokaa monella, korona ja poikkeusolot, joten alkuun saattoi vaikuttaa että mikäs siinä, rattoaikaa on, minähän ostan kyllä.
- Anonyymi
Ajellaan kesämökille, Jes. Ei normaalisti näin, nyt siitäkin ilo irti ottaa.
- Anonyymi
https://www.sss.fi/2024/03/kuolleiden-maara-pysynyt-korkeana-salossa-salon-seurakunnan-hautausmaille-haudattiin-viime-vuonna-658-vainajaa/
Hautaustoimistoilla on Salossa kiire: vainajien määrä on poikkeuksellisen suuri
Koko maassa koholla oleva kuolleisuus on näkynyt myös Salossa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a02f6c5-5569-4e10-b4ed-6833193cacf3
STT: Ruumishuoneet eivät enää riitä – Vainajat kylmäkonteissa
Useilla paikkakunnilla on jouduttu turvautumaan kylmäkontteihin, kun ruumishuoneiden tila ei riitä. - Anonyymi
Ei ole dataa eikä todennuksia mikä oli hyöty tuon ajan asioiden hoidossa.
- Anonyymi
Jotkut vanhukset puhuivat että olen sisällä 2 vuotta vaikka, että kyllä menee jne, jotkut taas kuinka tärkeää on rokotus ottaa, eräät kuitenkin että poltan sinistä ja punaista kyllä nyt yhtä aikaa, ei sen juntimpia juttuja tuolloin.
- Anonyymi
Minä olen 68v entinen pankki virkalkaaailija
Olen edelleen karanteenissa asuntoni sisällä
Olen ollut jo vuodesta 2020
Vessapaperi alkaa loppua
- Anonyymi
Vanhukset kyllä villisti loikkasivat, muistivat turvavälit, noin puoli metriä jutellessa taaksepäin esim tai tekivät semmoisen kierron. Kuitenkin, bussissa istuivat lähekkäin mielellään jne.
- Anonyymi
No , monenlaista aikaa, monenlaista loikkaria.
- Anonyymi
no, elämässä pittä välillä loikatakin.
- Anonyymi
Kyllä oli hupaisia ne pleksitkin. Ilmassa leijaili. Mutta, loikat, väistöt ja pleksit, maskeja unohtamatta, ei kukaan huomannut jos nauratti jonkin loikkaus.
- Anonyymi
Mulle huuti mummo kaupassa,silloin pahimpaan korona aikaan...Olin kassajonossa ja epähuomiossa olin metrin päässä edellä olevasta eläkeläisestä.Tämä pyörähti ympäri ja huusi niin että sylki lensi:TURVAVÄLI!!!!En voinut olla nauramatta.
Toinen asia mikä huvitti,ne maskit....Moni vanhempi ihminen piti maskia silleen että se iso klyyvari oli ulkopuolella.Tietysti oli helpompi hengittää... ...Itse en maskia käyttänyt koskaan,voi sitä vihan määrää niissä katseissa....Tässä vaan keikutaan terveenä ja hengissä,nolla rokotetta ja maskittomana.Foliohattuiluni taisi ollakin ihan perus maalaisjärjen käyttöä?
Olihan se senaikainen uutisointi sen sorttista että!Tyhmempikin huomasi helposti että nyt valehdellaan ja viedään kansalaista kuin pässiä narussa.
Kaikista eniten ihmettelen sitä,että 80% kansasta nieli nämä valheet mukisematta ?
Omien aivojen käytölle oikein irvailtiin... ...Mene nyt vaan ottamaan se piikki,sain kuulla monta kertaa.Työterveys lääkärikin oikein maanitteli: "jos et itsestäsi välitä niin se estäisi sinua kuitenkin tartuttamasta muita"...
Tuokin seikka oli silloin jo toteen näytetty että ei pidä paikkaansa.Ei vaan ollut tieto lääkärille vielä mennyt???
Fiilis on kuin lottovoittajalla,kun kaupassa käydessä tietyt tutut nähdessään ruikkivat karkuun...Koska haukkuivat minua törkeästi kun en rokotteita ottanut ja kyseenalaistin rokotepassit ja rokotteet,maskia jne... ...
- Anonyymi
monelle riitti kun sanoi: taakse poistu ja eteen vie. :D
- Anonyymi
Jos vaihtoehtomediassa jonkun tri Shrünkelin esittämä väite olisi ollut totta, niin kaikki rokotuksen saaneet (mukaanlukien minä) olisi jo kuolleet.
- Anonyymi
Salaliitto teoreetikot ovat esittäneet että rokote aiheuttaa sydänkohtauksia ja aivoinfarkteja
Kuten aina heillä ei ole mitään todisteita
- Anonyymi
Eräs mies nimeltä "Spege" selvisi elossa
- Anonyymi
Rokottamattomat ovatkin vajaapäisiä. Senhän näkee aloituksestakin.
- Anonyymi
Olen ottanut kaikki viranomaisten suosittelemat 4 rokotetta
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ottanut kaikki viranomaisten suosittelemat 4 rokotetta
-apMiksi vain 4?
Nyt pitäisi olla 8 annosta otettuna
- Anonyymi
Rokotuksiin taas syksyllä.
- Anonyymi
Rokotteita ottaa enää 2-3% väestöstä
Suurin osa on kieltäytynyt kevääästä 2022 lähtien kaikista uusista annoksista
Myöskäään nohynek ei ole ottanut tehosteita - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rokotteita ottaa enää 2-3% väestöstä
Suurin osa on kieltäytynyt kevääästä 2022 lähtien kaikista uusista annoksista
Myöskäään nohynek ei ole ottanut tehosteitaEloonjääneet on niitä, jotka eivät ole ottaneet. Jos otat, et ajattele.
- Anonyymi
tapa ittes jos vaivaa
- Anonyymi
Rokottamaton. En koskaan saanut koronaa, vittu että ootte idiootteja
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264125- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853