Miten on rokottamattomia on vieläkin elossa?

Anonyymi-ap

Miten on mahdollista että rokottamattomia on edelleen elossa??
THL sanoi että sairaalat on täynnä rokottamattomia koska korona tappaa heitä

171

2268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tiedät että niitä enää on elossa.

      Voihan se olla että he ovat kuolleet

      • Anonyymi

        Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää

        Tuskinpa teitä enää montaa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa teitä enää montaa on

        Rokottamattomia on suomessa miljoona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomia on suomessa miljoona

        Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.

        Fimea ei myönnä että rokotteet tappaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa teitä enää montaa on

        On esim koko naisia perheitä joista kukaan ei ole rokotetta

        ja he ovat elossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fimea ei myönnä että rokotteet tappaa

        Elossahan tässä ollaan, vaikka pitäisi olla jo kuollut rokotteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On esim koko naisia perheitä joista kukaan ei ole rokotetta

        ja he ovat elossa

        Sehän on kiva että ovat elossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on kiva että ovat elossa.

        siis vaikka ei ole rokotettu, ovat silti elossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis vaikka ei ole rokotettu, ovat silti elossa

        Vielä useampi on elossa vaikka on rokotettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomia on suomessa miljoona

        luultavasti suurin osa heistä on kuollut koronaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää

        Minunkin pitäisi olla kuollut:
        Nohynek ja Salmela kertoivat minun satavarmasti kuolevan.
        Sydänvaivat, maksa ja munuaisvaivat, sokeritauti.
        Vielä kuitenkin keturoin 67 v mittarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin pitäisi olla kuollut:
        Nohynek ja Salmela kertoivat minun satavarmasti kuolevan.
        Sydänvaivat, maksa ja munuaisvaivat, sokeritauti.
        Vielä kuitenkin keturoin 67 v mittarissa.

        Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen

        Silloin kuoletkin sydäriin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin pitäisi olla kuollut:
        Nohynek ja Salmela kertoivat minun satavarmasti kuolevan.
        Sydänvaivat, maksa ja munuaisvaivat, sokeritauti.
        Vielä kuitenkin keturoin 67 v mittarissa.

        Minä täytän muutaman päivän päästä 79 v. Ei ole ruiskutettu minuun mitään koronaliemiä. En ole varonut mitään. En ole piiloutunut naamavaippaan. Enkä saanut mitään koronaa, en edes flunssaa, pian 40 vuoteen! Tiedän tästä talosta kaksi minua nuorempaa naista. Ottaneet ainakin yhden ruiskeen. Toisella oli jo aiemmin sydänvaivoja, mutta lienee parantunut. Nyt molemmat ankarassa flunssassa. Kai ne koronaksi lasketaan?
        Göbbelsin propaganda toimii yhä. Ja lampaat menee pahan paimenen opastamina ottamaan ruiskeen, joka on vaikutuksiltaan täysin venäläistä rulettia. Ja Siionin Viisaat hierovat tyytyväisinä karvaisia käsiään. Ja esinahattomiaan. Depopulaatio etenee ihan suunnitelmien mukaan. Naisetkaan ei enää synnytä, kun ruiske vei lisääntymiskyvyn. Miehet voi painaa paljaalla. Ne, joilta ruiske ei vienyt kykyjä. Tautien vastustuskyvyn ne ainakin veivät.
        Miten meni noin niinkuin omasta mielestänne, ruiskeet ottaneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen

        Silloin kuoletkin sydäriin

        >> Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen

        No joo,
        mutta moni on saanut sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen tai molemmat myös ilman rokotetta. Eli kuolet rokotettuna tai ei-rokotettuna. Kumpi tulee ennemmin vai myöhemmin, mikä on riski jommassa ja kummassa vaihtoehdossa, mikä on elämän ja koronan tarkoitus? Onko se 54?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen

        No joo,
        mutta moni on saanut sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen tai molemmat myös ilman rokotetta. Eli kuolet rokotettuna tai ei-rokotettuna. Kumpi tulee ennemmin vai myöhemmin, mikä on riski jommassa ja kummassa vaihtoehdossa, mikä on elämän ja koronan tarkoitus? Onko se 54?

        https://www.fimea.fi/documents/160140/11146614/Koronarokotteiden tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset.pdf

        Tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset

        Pfizer (Comirnaty, BNT162b2)
        7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdus

        AstraZeneca (Vaxzevria, ChAdOx1-S)

        4/2021 Verihiutaleiden niukkuus, tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä

        11/2021 Aivoverisuonten laskimo- ja sinustromboosi


        Jonhson (Jcovden, Ad26.COV2.S)
        4/2021 Tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä
        10/2021 Laskimoveritulpat, alhainen verihiutaleiden määrä (immunotrombosytopenia),

        Moderna (Spikevax, mRNA-1273)
        7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.fimea.fi/documents/160140/11146614/Koronarokotteiden tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset.pdf

        Tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset

        Pfizer (Comirnaty, BNT162b2)
        7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdus

        AstraZeneca (Vaxzevria, ChAdOx1-S)

        4/2021 Verihiutaleiden niukkuus, tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä

        11/2021 Aivoverisuonten laskimo- ja sinustromboosi


        Jonhson (Jcovden, Ad26.COV2.S)
        4/2021 Tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä
        10/2021 Laskimoveritulpat, alhainen verihiutaleiden määrä (immunotrombosytopenia),

        Moderna (Spikevax, mRNA-1273)
        7/2021 Sydänlihastulehdus, sydänpussintulehdus

        Faktat on faktoja:


        https://www.mdpi.com/1999-4915/14/8/1644/pdf

        Various case reports or case series have already reported acute cardiovascular events of ...thromboembolic nature (e.g., venous thromboembolism, stroke, or myocardial infarction—MI) and have been potentially associated, at least temporally, to COVID-19 vaccines [10]. Although the precise number of postvaccination MI is difficult to retrieve, a recent systematic review reported 35 non-fatal MI cases [10]. ... Vaccine-induced thrombotic thrombocytopenia (VITT) has been identified as a possible mechanism [11], but, the pathogenic noxa underlying most cases remains undetermined [10].

        To ascertain the cause of death of these subjects, a comprehensive autoptic study was conducted.... Notably, MI (myocardial infarction) was identified as the cause of death, and a consistent temporal relationship between the MI occurrence and the vaccine administration was observed in all cases.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Faktat on faktoja:


        https://www.mdpi.com/1999-4915/14/8/1644/pdf

        Various case reports or case series have already reported acute cardiovascular events of ...thromboembolic nature (e.g., venous thromboembolism, stroke, or myocardial infarction—MI) and have been potentially associated, at least temporally, to COVID-19 vaccines [10]. Although the precise number of postvaccination MI is difficult to retrieve, a recent systematic review reported 35 non-fatal MI cases [10]. ... Vaccine-induced thrombotic thrombocytopenia (VITT) has been identified as a possible mechanism [11], but, the pathogenic noxa underlying most cases remains undetermined [10].

        To ascertain the cause of death of these subjects, a comprehensive autoptic study was conducted.... Notably, MI (myocardial infarction) was identified as the cause of death, and a consistent temporal relationship between the MI occurrence and the vaccine administration was observed in all cases.

        Osasit sitten kopioida, mutta kääntää suomeksi et osannutkaan. Mahtavaa osaamista sinulta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua ole ainakaan rokotettu ja vie olen hengissä enkä ole koronaankaan sairastunu tai sairastanu jot siinäpä mietittävää

        Sama täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.

        Rokotteiden vaikutukset näkyy viiveellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteiden vaikutukset näkyy viiveellä.

        ei kaikki rokotetut kuole, vain pieni osa heistä

        Rokotehaittoihin kuolee vuosittain 0,2% rokotetuista

        Vuonna 2021 kuoli 3000 rokotettua erilaisiin rokotehaittoihin (infarktit, sydärit jne)

        Vuonn 2022 kuoli 9000 rokotettua rokotehaittoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomia on suomessa miljoona

        Onko kaikki raamattuvyöhykkeellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fimea ei myönnä että rokotteet tappaa

        Onneksi Kärkkäinen varoitteli työntekijöitä rokotteiden haitoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä useampi on elossa vaikka on rokotettu.

        Rokotettu moneen kertaan eikä mitään.oireita tullut eikä myöskään koronaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokotteesta voi saada sydänlihastulehduksen tai sydämen sepelvaltimotukoksen

        Silloin kuoletkin sydäriin

        Katsos joillakin ollut jo kyseinen tauti jota vaan ltu vielä diagnoosi tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomia on suomessa miljoona

        ONNEKSI OVAT ELOSSA KAIKKI, EIVÄT MENNET ROKOTETTAVIKSI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        luultavasti suurin osa heistä on kuollut koronaan

        elossa kaikki ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta rokotettuja on vielä enemmän ja elossa, vaikka väitettiin että rokotteet tappaa.

        Vieläkö on montakin elossa? Moni koronaruiskeen ottanut tuttuni on kuollut. Tänä vuonnakin 2 serkkua ja 1 ex naapurin mies, kaikki muka "rokotettuja" ruiskeilla, mitkä eivät täytä rokotteen määritelmää. Yhä vieläkin virallisesti "kokeellisella" ruiskeella.


    • Anonyymi

      Sano sitä sun tätä.

      • Anonyymi

        Olen elossa vaikka olen rokottamaton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen elossa vaikka olen rokottamaton

        Koska ajattelen, olen elossa


      • Anonyymi

        https://thl.fi/fi/-/rokottamattoman-riski-joutua-sairaalaan-on-todellinen-vain-rokote-suojaa-vakavalta-koronavirustaudilta-kun-yhteiskunta-avautuu

        Rokottamattoman riski joutua sairaalaan on todellinen – vain rokote suojaa vakavalta koronavirustaudilta, kun yhteiskunta avautuu

        Valtaosa koronatapauksista sekä koronan takia sairaala- tai tehohoidossa olevista potilaista on tällä hetkellä rokottamattomia. Vain hyvin pieni osuus sairaalahoitoon joutuneista tulee rokotettujen suuresta joukosta. Rokottamattoman riski joutua sairaalahoitoon on moninkertainen täyden rokotussarjan saaneihin verrattuna ja 50–79-vuotiailla rokottamattomilla sairaalahoitoon joutumisen riski onkin jopa 18-kertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ajattelen, olen elossa

        > Koska ajattelen, olen elossa

        Cogito ergo sum - Descartes
        To be is to do - Socrates
        To do is to be - Sartre
        Do be do be do - Sinatra


    • Anonyymi

      Hengissä minäkin olen, ja ilman yhtään rokotusta. Tuttavappiirissä moni kolmeen kertaan rokotettu on silti saaneet Koronan, että repikää siitä. Eivät kuulemma ota enää tasn yhtään rokotetta lisää vaikka mikä tulisi. Taisi olla pelkkää plaseboa koko piikitysjuttu, ja porukkaa vietiin ko pässiä narussa... Sen siitä saa kun uskoo kaiken maailman "foliohattu"-teorioihin?

      • Anonyymi

        Suomalaiset ottaa vaikka puutapin "sinne", jos hallitus niin määrää!! En ottanut rokotteita sairastin lievän koronan. Tuttavapiirissä useampi rokotettu, joilla on tullut sydän oireita ja autoimmuuni sairauksia rokotuksesta. Kummallista kun jossainvaiheessa kaikki pantiin kiinni ja Hki:n suljettiin ja vaalit siirrettiin. Nyt saa olla miten tykkää vaikka koronaa on paljon enemmän. Kyllä kansaa kusetetaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset ottaa vaikka puutapin "sinne", jos hallitus niin määrää!! En ottanut rokotteita sairastin lievän koronan. Tuttavapiirissä useampi rokotettu, joilla on tullut sydän oireita ja autoimmuuni sairauksia rokotuksesta. Kummallista kun jossainvaiheessa kaikki pantiin kiinni ja Hki:n suljettiin ja vaalit siirrettiin. Nyt saa olla miten tykkää vaikka koronaa on paljon enemmän. Kyllä kansaa kusetetaan!!

        Joo kaikissa asioissa kusettaa kansaa SDP.


    • Anonyymi

      Mä tunnen kolme eri rokottamatonta

      Kukin on elossa edelleen

      • Anonyymi

        Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
        Sitä ennen otin v 1980 kaksi isorokon tehostepiikkiä. Sitä edeltäviä en muista.
        Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
        Sitä ennen otin v 1980 kaksi isorokon tehostepiikkiä. Sitä edeltäviä en muista.
        Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.

        Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
        Sitä ennen otin v 1980 kaksi isorokon tehostepiikkiä. Sitä edeltäviä en muista.
        Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.

        Kuulostaa siltä, että jossain määrin on järkeen heikentävästi sikapiikki vaikuttanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.

        Koronapiikit saaneiden nimenomaa kannattaisi eristäytyä muista piikin saaneista, jos kerta voivat piikeistä huolimatta huomaamattaan kantaa virusta? Me rokottamattomat sentään saadaan Korona jos saadaan, eikä siten siinä vaiheessa kuljeta pitkin kyliä saastuttamassa muita....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapiikit saaneiden nimenomaa kannattaisi eristäytyä muista piikin saaneista, jos kerta voivat piikeistä huolimatta huomaamattaan kantaa virusta? Me rokottamattomat sentään saadaan Korona jos saadaan, eikä siten siinä vaiheessa kuljeta pitkin kyliä saastuttamassa muita....

        Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.

        https://yle.fi/uutiset/3-12631563

        Essoten koronaohjeistus lievenee: kouluun ja töihin voi mennä vaikka perheenjäsenellä olisi koronavirus

        "Uusimman ohjeen mukaan sairastuneen henkilön perheenjäsenten ei kuitenkaan enää tarvitse jäädä kotikaranteeniin, mikäli heillä ei ole oireita."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.

        Eikä se että on piikitetty estä kantamasta viirusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se että on piikitetty estä kantamasta viirusta.

        Joo, kaikilla voi olla virus, joten pysy sinä vain kotona piilossa pahaa maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://yle.fi/uutiset/3-12631563

        Essoten koronaohjeistus lievenee: kouluun ja töihin voi mennä vaikka perheenjäsenellä olisi koronavirus

        "Uusimman ohjeen mukaan sairastuneen henkilön perheenjäsenten ei kuitenkaan enää tarvitse jäädä kotikaranteeniin, mikäli heillä ei ole oireita."

        https://yle.fi/uutiset/3-12634008

        Kainuun prikaatissa on luovuttu kesän koronarajoituksista. Prikaatin komentaja Manu Tuomisen mukaan erityistoimia ei ole enää käytössä kuin tehostetun käsihygienian osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten parempi pysyä kaukana kaikista niin kauan kunnes korona on hävitetty, siis jos et meinaa sairastua koronaan.

        Joo, pysykööt vain kaikki myrkkypiikin / -piikit ottaneet kaukana minusta ja muista terveistä, ei minulla ole mitän sitä vastaan. Ja kun myrkkypiikin ottaneet tunnistavat toisensa siitä naamavaipasta, niin pysykööt meistä vaipattomista erossa niin tulevat uskossaan autuaiksi. Kyllä me ne sitten hautaan kyöräämme kun sen aika tulee! Ja maailman todelliset valtiaat, siionistit, nauraen taputtavat karvaisia käsiään.
        Jos tämä järjestely ei teitä piikitettyjä tyydytä, niin tyydyttäkää sitten itse itsenne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pysykööt vain kaikki myrkkypiikin / -piikit ottaneet kaukana minusta ja muista terveistä, ei minulla ole mitän sitä vastaan. Ja kun myrkkypiikin ottaneet tunnistavat toisensa siitä naamavaipasta, niin pysykööt meistä vaipattomista erossa niin tulevat uskossaan autuaiksi. Kyllä me ne sitten hautaan kyöräämme kun sen aika tulee! Ja maailman todelliset valtiaat, siionistit, nauraen taputtavat karvaisia käsiään.
        Jos tämä järjestely ei teitä piikitettyjä tyydytä, niin tyydyttäkää sitten itse itsenne!

        Siinäpäs taas yksi "järkevä" kansalainen messuaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, pysykööt vain kaikki myrkkypiikin / -piikit ottaneet kaukana minusta ja muista terveistä, ei minulla ole mitän sitä vastaan. Ja kun myrkkypiikin ottaneet tunnistavat toisensa siitä naamavaipasta, niin pysykööt meistä vaipattomista erossa niin tulevat uskossaan autuaiksi. Kyllä me ne sitten hautaan kyöräämme kun sen aika tulee! Ja maailman todelliset valtiaat, siionistit, nauraen taputtavat karvaisia käsiään.
        Jos tämä järjestely ei teitä piikitettyjä tyydytä, niin tyydyttäkää sitten itse itsenne!

        Suomessa on pelkästään Long covidiin kuollut 2,1 miljoonaa rokottamatonta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen elossa. Ikä 78 ja ½ vuotta. Viimeksi otin sikapiikin kun sillä niin peloteltiin. Serkun tytär 50 v terveydenhoitaja kuoli siihen piikkiin. Toinen tuttu terveydenhoitaja noin 50 v meinasi kuolla, mutta sairaala pelasti.
        Sitä ennen otin v 1980 kaksi isorokon tehostepiikkiä. Sitä edeltäviä en muista.
        Enkä aio sairastua mihinkään plandemiaan: koronaan, apinarokkoon, suu-ja sorkkatautiin ym. Mitään rokotuksia tai muita ruiskeita en enää ota. Näillä mennään loppuun asti! Pelatkoot muut venäläistä rulettia jos haluavat uskoa vihollista.

        Nyt on vuosi 2024 ja maaliskuu alkamassa - tunnemme ainakin reilut 30 kuollutta piikkejä ottanutta - kaikki piikittämättömät toimeliaita ja terveitä eikä kiihottuneet edes venäjävihaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös rokottamaton voi kantaa virusta tietämättään ihan siinä missä rokotettukin, ei se rokottamattomuus estä kantamasta virusta.

        Onko sitä virusta edes? Ei ole mitään näyttöä


    • Anonyymi

      Eli kannattaa pysyä kotona...

    • Anonyymi

      "THL sanoi että sairaalat on täynnä rokottamattomia koska korona tappaa heitä". Ja tätäkään en ole tiennyt, luulin että sairaalat on täynnä sairaita, mutta koronaan kuolleita säilötään siellä? Luullut että monttuun joutuu kuoleman jälkeen eikä siraalaan makaamaan? No, joka päivä oppii viisaammiltaan uutta... Onko sähköyliherkkyyttä ollut, tuulivoimaloiden infraääniä kuulunut? Pikku-ukkoja / kettisiä näkynyt?

      • Anonyymi

        Ei hautajaisia kerkeä pitämään heti kun joku kuolee, jokaisen vainajan pitää ensin jonottaa vuoroaan, ja se tapahtuu sairaalan ruumishuoneella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hautajaisia kerkeä pitämään heti kun joku kuolee, jokaisen vainajan pitää ensin jonottaa vuoroaan, ja se tapahtuu sairaalan ruumishuoneella.

        Missä on vuoronumero automaatti? Toimiiko se kelakortilla vai vaatiiko kuolintodistuksen.


    • Anonyymi

      Miksi long covid hävisi uutisista?

      • Anonyymi

        Long covid on laulu
        jonka sävelsi THL
        mutta jonka sanoitti ja esitti Joni Tesla


    • Anonyymi

      Ei piikin piikkiä 41 vuoteen.

      • Anonyymi

        Oletko edelleen elossa?


    • Anonyymi

      Noin 27% koronan saaneista kuolee

      https://www.eduskunta.fi/FI/vaski/EduskuntaAloite/Sivut/TPA_13 2020.aspx

      Koronavirus on tappava. Italiassa koronavirus levisi epidemiaksi helmikuun lopulla, jolloin kuolleita oli jo 4 % diagnosoiduista. Sairauden toteamisesta mahdolliseen kuolemaan kestää usein useampi viikko. Tilastot osoittavat, että niistä tartunnan saaneista potilaista, joiden tauti on päättynyt, on kuolleiden osuus n. 27 % ja loput ovat toipuneet.

      • Anonyymi

        Asiasta sen kummemmin ymmärtämättä, olen elänyt siinä luulossa, että sairastipa Koronan tai ei, niin väestön kuolleisuus on lopulta 100% enivei...


      • Anonyymi

        Ja "rokotetuista" 100-27=73 % ei kuole vaan elää ikuisesti, sitähän tarkoitit?
        "Sairauden toteamisesta mahdolliseen kuolemaan kestää usein useampi viikko." Ettei vain jopa vuosikymmeniä? Jotkut kyllä kuolevat melkein hetikin, siitä on videoita netissä. Jopa suorassa TV-lähetyksessäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta sen kummemmin ymmärtämättä, olen elänyt siinä luulossa, että sairastipa Koronan tai ei, niin väestön kuolleisuus on lopulta 100% enivei...

        Korona leviää myös pierun kautta


    • Anonyymi

      Suurin osa rokottamattomista on kuollut
      mutta siitä ei ole kerrottu mediassa

      • Anonyymi

        Ai jaa..minä en ottanut rokotteita,korona sairastettu kaksi kertaa,yhdellä tutulla joka otti kaikki rokotteet jatkuvasti vyöruusu riesana!Toinen meinas kuolla rokotteiden oton jälkeen..ei tiedä mikä ois paras..ja mikä ois kellekkin parasta,eihän me olla samasta puusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa..minä en ottanut rokotteita,korona sairastettu kaksi kertaa,yhdellä tutulla joka otti kaikki rokotteet jatkuvasti vyöruusu riesana!Toinen meinas kuolla rokotteiden oton jälkeen..ei tiedä mikä ois paras..ja mikä ois kellekkin parasta,eihän me olla samasta puusta!

        Meidön yksi tuttu kuoli sydänlihastulehdukseen

        Sai sen 2 kk rokotteen jälkeen (Pfizeri)


    • Anonyymi

      MITÄ TARKOITTAA 2X koronatauti jyllää .
      onko uutta potilas ainesta vai piikin tuomaa satoa.

    • Anonyymi

      Minä sain tippurin koronakaranteenin aikana, ja sairastuin alkoholismiin kotona maatessa. Kuka korvaa, kysynpä vaan?

      • Anonyymi

        Minäkin sain koittaa Pillua yhdeltä rokotetulta. Uskovaiselta. Ja oikein kunnon orkut sille teinkin! Itseltä vanhuusiän diabetes vei potenssin, mutta onpahan nyt yksi riesa vähemmän, kun ei yhtenään törrötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sain koittaa Pillua yhdeltä rokotetulta. Uskovaiselta. Ja oikein kunnon orkut sille teinkin! Itseltä vanhuusiän diabetes vei potenssin, mutta onpahan nyt yksi riesa vähemmän, kun ei yhtenään törrötä.

        Keskiolutkin auttaa kyseiseen vaivaan jos sitä riittävästi nauttii. Uskovaista minäkin joskus nuorempana sain, kävin hakemassa hänet aina Jehovan todistajien "viikkopalaverista", ja sitten mentiin meikäläisen kämpille juomaan ja n*****n... Oli oikein estoton ja antelias nainen.


    • Anonyymi

      Kyseistä virusta ei ole olemassakaan.

    • Anonyymi

      Miten on rokottamattomia on vieläkin elossa?

      Niin ja melkein yhtäsuuri % kuin mitä rokotettuja on elossa. On se niin väärin että melkein, kun pitäis olla että jämptisti yhtä paljon tahi peräti että enempi.

      Toisaalta koronan takia teho-osasto hoitoa tarvitsevista melkein kaikki ovat olleet rokottamattomia.

      Niinpä älä siis mene rokotuksiin, vaan ota riski että aiheutat itsellesi mielenkiintoisen elämysmatkan kun pääset potilaan ominaisuudessa tutustumaan kuinka teho-osasto toimii.

      • Anonyymi

        Tiedätkö,että sodassa olleitakin on vielä elossa.
        Hieno asia ja kaikki kunnia heille.


      • Anonyymi

        Minä kuulin yhdeltä kaverilta että sairaalaan joutuneet ovat rokotettuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö,että sodassa olleitakin on vielä elossa.
        Hieno asia ja kaikki kunnia heille.

        Vuosi 2020 oli rokottamattomien talvisota

        Kuolleita oli 500.000


    • Anonyymi

      Aloittaja opetelkoon ajattelemaan.omalla päänupillaan.Siihen ei tarvita sivullisia saarnamiehiä agendalllaan manipuloimaan. Rokottamattomat voivat paremmin kuin hyvin. Vituttaako?

    • Anonyymi

      Mä tunnen neljä rokottamatonta, ne kaikki elää vielä

    • Anonyymi

      Missä rokotettamattomien joukkokuolemat viipyy?

    • Anonyymi

      Haitissa ja Senegalissa ei ollut rokotteita

      Sielä kaikki ihmiset ovat kuolleet pois

      Korona tuhosi kokonaan nämä valtiot

      • Anonyymi

        Ja Puolassa ei ollut sikaflunssaan sairastuneita. Ei siellä kyllä rokotettukaan sitä vastaan...
        Onko liian vaikeaa ymmärtää syytä ja seurausta?
        Serkun tyttökin kuoli sikapiikkiin. Noin 50 -vuotias terveydenhoitaja Kellokoskelta.


    • Anonyymi

      Aloittajalla on jäänyt peruskoulu kesken. Menehän takaisin pulpettiin istumaan, jotta ymmärrät, mitä rokotukset ovat.

      • Anonyymi

        En mene


    • Anonyymi

      no thl julkaisi,,saisaalahoidossa ja tehoosastolla 93% on rokotettuja, 7% on rokottamattomia ,,miten tämä nyt näin meni,,,lukujen pitäis olla päinvastoin,selittäkää,,,,,,,

      • Anonyymi

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b817e7df-66f8-4c72-a9b7-b013dc037534

        – Olen vastaanottanut nuoria perusterveitä ihmisiä, joilla on ollut todella vakavia oireita. Viimeisten asioiden joukossa ennen intubaatiota he rukoilevat minulta rokotetta. Pidän heitä kädestä ja kerron olevani pahoillani, mutta se on liian myöhäistä, Cobia kertoo.

        The Birmingham News -sanomalehden mukaan huhtikuun jälkeen vakavasti sairastuneista 94 prosenttia ja kuolleista 96 prosenttia eivät ole saaneet täyttä rokotusta koronavirusta vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b817e7df-66f8-4c72-a9b7-b013dc037534

        – Olen vastaanottanut nuoria perusterveitä ihmisiä, joilla on ollut todella vakavia oireita. Viimeisten asioiden joukossa ennen intubaatiota he rukoilevat minulta rokotetta. Pidän heitä kädestä ja kerron olevani pahoillani, mutta se on liian myöhäistä, Cobia kertoo.

        The Birmingham News -sanomalehden mukaan huhtikuun jälkeen vakavasti sairastuneista 94 prosenttia ja kuolleista 96 prosenttia eivät ole saaneet täyttä rokotusta koronavirusta vastaan.

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7f3511ea-9da9-4625-a9f1-8815eabeae14

        Koronapotilaat pyytävät rokotusta jopa sairaalavuoteella – lääkäri: "Moni ei tiennyt, miten vakava sairaus korona on"

        "Moni rokottamaton koronapotilas on sairaalavuoteessa maatessaan pyytänyt rokotetta."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7f3511ea-9da9-4625-a9f1-8815eabeae14

        Koronapotilaat pyytävät rokotusta jopa sairaalavuoteella – lääkäri: "Moni ei tiennyt, miten vakava sairaus korona on"

        "Moni rokottamaton koronapotilas on sairaalavuoteessa maatessaan pyytänyt rokotetta."

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008235017.html

        Farrelin ystävä Amy Leigh Hair kirjoitti Facebookissa, että Farrel muutti mieltään rokotteiden suhteen ennen kuolemaansa.

        – Otin piikin hänen ansiostaan! Hän tekstasi minulle ja sanoi ”ota se!” Hän kertoi minulle, että tämä virus ei ole mikään vitsi ja sanoi: ”olisinpa ottanut sen!”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008235017.html

        Farrelin ystävä Amy Leigh Hair kirjoitti Facebookissa, että Farrel muutti mieltään rokotteiden suhteen ennen kuolemaansa.

        – Otin piikin hänen ansiostaan! Hän tekstasi minulle ja sanoi ”ota se!” Hän kertoi minulle, että tämä virus ei ole mikään vitsi ja sanoi: ”olisinpa ottanut sen!”

        Mistä lähtien se on estäny koronan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008235017.html

        Farrelin ystävä Amy Leigh Hair kirjoitti Facebookissa, että Farrel muutti mieltään rokotteiden suhteen ennen kuolemaansa.

        – Otin piikin hänen ansiostaan! Hän tekstasi minulle ja sanoi ”ota se!” Hän kertoi minulle, että tämä virus ei ole mikään vitsi ja sanoi: ”olisinpa ottanut sen!”

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-on-jo-liian-myohaista-yhdysvaltalaislaakarit-kertovat-kohtaavansa-teho-osastolla-katuvia-ihmisia-jotka-rukoilevat-rokotetta-ennen-kuolemaa/8198392

        "Nyt on jo liian myöhäistä" – yhdysvaltalaislääkärit kertovat kohtaavansa teho-osastolla katuvia ihmisiä, jotka rukoilevat rokotetta ennen kuolemaa

        Kumar kertoo, että jokainen hänen tämänhetkisistä koronaviruspotilaistaan on rokottamaton.

        – Meillä on kuollut lapsia. Monet potilaat pyytävät rokotetta täällä ja sanon heille, että nyt on jo myöhäistä.

        Cobian mukaan moni jopa rukoilee saavansa rokotteen, ennen kuin potilaalle suoritetaan intubaatioputken asentaminen henkitorveen.

        Intubaation tarkoituksena on turvata potilaan hapensaanti.

        – Pidän heitä kiinni kädestä ja pahoittelen, koska se on jo liian myöhäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nyt-on-jo-liian-myohaista-yhdysvaltalaislaakarit-kertovat-kohtaavansa-teho-osastolla-katuvia-ihmisia-jotka-rukoilevat-rokotetta-ennen-kuolemaa/8198392

        "Nyt on jo liian myöhäistä" – yhdysvaltalaislääkärit kertovat kohtaavansa teho-osastolla katuvia ihmisiä, jotka rukoilevat rokotetta ennen kuolemaa

        Kumar kertoo, että jokainen hänen tämänhetkisistä koronaviruspotilaistaan on rokottamaton.

        – Meillä on kuollut lapsia. Monet potilaat pyytävät rokotetta täällä ja sanon heille, että nyt on jo myöhäistä.

        Cobian mukaan moni jopa rukoilee saavansa rokotteen, ennen kuin potilaalle suoritetaan intubaatioputken asentaminen henkitorveen.

        Intubaation tarkoituksena on turvata potilaan hapensaanti.

        – Pidän heitä kiinni kädestä ja pahoittelen, koska se on jo liian myöhäistä.

        Ilman rokotteita myös Suomessa olisi käynyt näin

        https://www.suomenmaa.fi/uutiset/hindujen-pyhassa-gangesjoessa-lipuu-sadoittain-koronavainajia/

        Ganges-joen virrassa Intiassa kulkee sadoittain koronaan kuolleiden ihmisten ruumiita.

        Hindujen pyhässä Gangesjoessa lipuu sadoittain koronavainajia – "Vene voi aina osua ruumiiseen"
        STT 8.8.2021


        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/645ab4c9-3864-4464-849c-59436ca8a28d

        Intian pyhä joki Ganges täyttyy ruumiista – kuolleita haudataan nyt rantahiekkaan

        Koronaan kuolleiden määrässä raportoitiin taas uusi päiväennätys.


    • Anonyymi

      Nyt huhutaan että korona olisikin tappanut tripla-rokotettuja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilman rokotetta kaikki rokotetut olisivat kuolleet koronaan

    • Anonyymi

      Ruiskut onkin kaksisuuntaisia joten varovaisesti niiden kanssa varsinkin. Ja mielen jos ei vaan osaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20013836

      Oulun koronanäytteenottoja suljetaan, muutoksia tulossa myös rokotuspisteen sijaintiin

      Oulun Hallituskadun koronanäytteenotto sulkeutuu viikon kuluttua. Myös Oulun yliopistollisen sairaalan koronanäytteenotto loppuu. Koronanäytteitä otetaan Oysin piha-alueella sijaitsevassa näytteenottokontissa viimeisen kerran tulevana sunnuntaina.

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onhan niitä toki, nuoria kun ovat ja terveitä. Rokotetuthan ovat kuolleet jo ajat sitten kaikki.

      • Anonyymi

        korona tappaa myös nuoret


    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20015463

      Koronanäytteenotto Hatanpäällä päättyy tämän viikon jälkeen

      Tammikuun aikana Hatanpään koronanäytteenottopisteessä on käynyt päivittäin vain yksittäisiä asiakkaita.

      • Anonyymi

        https://yle.fi/a/74-20017035

        Flunssa- tai koronaoireista vapaiden potilaiden ja asiakkaiden ei tarvitse enää käyttää kasvomaskia sairaalassa liikkuessaan.


    • Anonyymi

      Rokote antaa täydellisen suojan

    • Anonyymi

      Kuka muistaa bäitteet grafiittihiukkasista jotka voidaan aktivoida etänä? Onkohan ollut paljonkin näitä tapauksia :D

    • Anonyymi

      Onhan niitä elossa kun osaa on hoidettu kalliilla mm. tehohoidossa jne.
      Näin se yhteiskunta huolehtii myös toisin ajattelijoista!!

      • Anonyymi

        Ovatko rokottamattomat tehohoidossa?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        THL valehtelee, kaikki nigerialaiset ovat kuolleet koronaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL valehtelee, kaikki nigerialaiset ovat kuolleet koronaan!

        Nigerialaiset elää vielä


      • Anonyymi

        Paavolalla on kyllä räväkkä tyyli, tutkivaa journalismia jota valtamedia ei tee.


    • Anonyymi

      Kaikki rokottamattomat ovat kuolleet

      :((

      (sadface)

    • Anonyymi

      Rokotettuja enemmän sairaalassa. Sadastatuhannesta rokotetusta yhdeksän on sairaalassa. Rokottamattomista kymmenestä vain kahdeksan on sairaalassa.

      • Anonyymi

        Meidän kaikkit tuntemamme rokottamattomat eivät ole tarvinneet lääkäripalveluja - eli terveinä - säästämme paljon kuluja ja jopa piikityskulut -meille pitäisi maksaa kun emme tarvitse näitä kalliita palveluja.
        Piikitettyjen pitäisi itse maksaa kulunsa kun ottivat vapaaehtoisesti - pakotetut ei toki tarvitse maksaa.


    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20023204

      Koronatilanne on tällä hetkellä sekä Keski-Suomessa että koko Suomessa varsin rauhallinen, toteaa Koronanyrkki.

      Koronatilanteen rauhoituttua terveydenhuolto höllää koronakäytäntöjään.

      Keski-Suomen hyvinvointialue kertoo tiedotteessaan, että se luopuu sotehenkilöstön koronatestauksesta, silloin kun oireet ovat lieviä.

      Sosiaali- ja terveydenhoidossa työskentelevät voivat halutessaan jatkossakin käydä koronatestissä, mutta testiä ei heiltä enää automaattisesti edellytetä.

      Keski-Suomen alueellinen tartuntatautien torjunnan johtoryhmä eli niin sanottu Koronanyrkki linjasi kokouksessaan maanantaina myös, ettei hyvinvointialueen sotehenkilöstön tarvitse enää käyttää maskia kaikissa vastanottotilanteissa.

    • Anonyymi

      https://www.lapinkansa.fi/rokote-ei-enaa-riita-suojaamaan-tyoikaisten-korona/5443574

      "Rokote ei enää riitä suojaamaan" – työikäisten koronasuoja meni vanhaksi, eikä resursseja enää laiteta neljänsiin rokotuksiin

      Työikäisten, perusterveiden lappilaisten saamat koronarokotteet eivät enää riitä suojaamaan koronatartunnoilta. Näin sanoo Lapin hyvinvointialueen infektioylilääkäri Markku Broas.

      Kolmannet ja toistaiseksi viimeiset rokoteannokset on annettu perusterveille työikäisille tammi–maaliskuun 2022 aikana.

    • Anonyymi

      Savonlinnassa oli kuollut keväällä 2020 yli 7000 ihmisitä kolmessa päivässä kun korona aalto pyyhkäisi erään kylän ohi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-n-johtaja-mika-salminen-toivoisi-alaisilleen-parempaa-palkkaa-selkanahasta-revitty-taman-vuoden-aikana/8285778

      THL:n johtaja Mika Salminen toivoisi alaisilleen parempia korvauksia työstään.

      THL:n johtaja Mika Salminen toteaa MTV:lle, että laitoksen asiantuntijoille voitaisiin maksaa nykyistä parempaa palkkaa.

      – Mielestäni THL:n muut asiantuntijat ansaitsevat myös kunnon korvauksen. Ehkä valtio tässä on ollut kohtuullisen kitsas. Nyt en puhu itsestäni, vaan alaisistani.

    • Anonyymi

      nyt tehohoidossa 1/3 rokottamattomia juu-työllisyys paranee kun poistumaa on

    • Anonyymi

      Miksi ihmiset eivät ota tehostetta???

      • Anonyymi

        Liikaa riskejä

        Rokotetutkin on alkaneet karttamaan kun tietävät verihyytymistä


      • Anonyymi

        Rokotetut sairastuu eniten.
        En ole ottanut, enkä ota.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Denilaistit väittivät piikiproteiinirokotteiden tappavan massoittain rokotettuja.

      Ihminen on ihmeen sitkeä.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        17 miljoonaa piikittyä maailmassa kuollut, mutta luku voi olla paljon suurempikin.
        Oletteko koskaan nähneet roskalehtien etusivuilla piikkeihin kuolleitten uutisia - siitä voitte vetää johtopäätökset jos on vähänkin tajuntaa jäljellä vai onko ne piikit ja media aivopesseet todella niin pahasti pollan?


    • Anonyymi

      Miksi ihmisiä kuolee paljon juuri nyt?

      • Anonyymi

        Korona tappaa ihmisiä juuri nyt

        Heh

        Ha ha

        Heh heh heh

        Buah Buah

        BUAHAHAAAAAA


    • Anonyymi

      Miksi,et kiitä heitä jotka otti rokotteen ja näin tauti lieveni ja saat lievrmmä muodon.
      Helppohan sitä on huudella kiittämåtön

      • Anonyymi

        Mikä oikeus rokotetuilla on levittää koronaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oikeus rokotetuilla on levittää koronaa?

        VIHREÄT PITÄVÄT SITÄ IHMISTEN VELVOLLISUUTENA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä oikeus rokotetuilla on levittää koronaa?

        Kaikki rokotetut ei enää levitä - heitä on kuollut jo 17 miljoonaa maailmassa - meilläkin ainakin 30 jo listalla piikin ottaneita delanneita ja ei ainuttakaan piikittämätöntä - eivät edes ole sairastuneet....sepä tässä vetää omat johtopäätökset asiasta...eikö?


    • Anonyymi

      Korona lähti leviämään koska thl ei huomioinut sitä että korona voi levitä myös pierun välityksellä

      • Anonyymi

        NO SANNA MARIN SANOI, ANTAA MENNÄ VAAN.


    • Anonyymi

      NO KYLLÄ KAI NIITÄ ON ELOSSA VIELÄ, MUTTA KUOLEE NEKIN AJAN-OLOON. ROKOTETUT, NE KUOLIVAT JO HETI, AIKA TEHOKKAAT AINEET MUUTEN OLIVAT, EI VENÄLÄISILLÄKÄÄN NIIN TEHOKKAITA.
      MITÄ MUUTEN SANOTTE, HYVIN MENI.
      SANNA MARIN

      • Anonyymi

        Sannna Marin ei sanonut mitään, vaan Sanna sanoi vain Marinille, ihan pikkasen vietämme lomaa.


      • Anonyymi

        Onhan se tietysti niin, kun ite pääsee kehumaan itseensä, eihän siihen.....mitäpä siihen muilla on sanominen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sannna Marin ei sanonut mitään, vaan Sanna sanoi vain Marinille, ihan pikkasen vietämme lomaa.

        Sanna sekosi - nyt katosi! Luulisi hävettävän kun ei Ukraina voittanutkaan sotaa - Sanna vannoi voiton nimeen ja kehui Suomenkin voittaneen viime sodan Neuvostoliitosta ....


    • Anonyymi

      KUULKAAHAN NYT, TEILLÄ ON AIVAN VÄÄRÄ KÄSITYS ROKOTTAMATTONISTA. SILLOINHAN OLI PUHE, ETTÄ ROKOTETAAN VAIN NE HEIKOT BOOMERIT JOTKA HALUTAAN KYLMIÖÖN, JÄIHIN.

      • Anonyymi

        Joo mutta nyt onkin jo kaikki kylmäkontitkin täynnä vainajia ja pidetty osa lämpimässäkin.

        Silti vielä tyrkkäävät piikkejä vaikka kansanmurha tuli.


    • Anonyymi

      Ainoastaan Putinin virtsa pelastaa. hih hih

      • Anonyymi

        Putin on saanut Gamnyleya rokotteen

        se on turvallisempi kuin Pfizer


      • Anonyymi

        Putin ei erehtynyt ottamaan lännen paskapiikkejä - hän on fiksu mies...eikä tullut massakuolemia.

        Nyt on urheilijoita ja lentäjiä kuollut kuin kärpäsiä mainitsi pilotti juuri.
        Näitä olisi niin iso lista kuolleita ettei koko palstoille taitais mahtua.
        Oli suomalainenkin kuollut pilotti ja nimikin ja lentoyhtiö - se sensuroitiin ja jopa tuo mies katosi kokonaan - ei löydy haulla enää. Näin he poistavat hankalat jutut.


    • Anonyymi

      Tästä selkiää jos ei poisteta tätä viestiäni...pelkästään sydänkohtauksiin kuolleista jo mieletön lisäys mutta ei nämä ole etusivun otsikoissa - ei sisäsivuillakaan - ei missään...

      https://www.youtube.com/watch?v=aU5aoIpRNOA

    • Anonyymi

      Kuolleita on niin paljon Suomessa, että enää viikoittain kuolleista ei tohdita raportoida?
      Viimeinen raportti on tammikuun toiselta viikolta 2024.
      Vieläkö näitä piikkiannoksia rahdataan Suomeen?

    • Anonyymi

      Saksassa 62-vuotias mies on ottanut peräti 217 rokotetta koronavirusta vastaan, kertoo muun muassa BBC.

      Aiheesta kertovan alan The Lancet Infectious Diseases -julkaisun mukaan kyseinen herra toimi vastoin lääkärin ohjeistuksia.

      Lancetin mukaan mies kävi ottamassa rokotukset yksityisellä puolella maksaen samoin rokotteet itse.

      Kaikki rokotteet hän otti 29 kuukauden sisällä, eli hieman yli kolmen vuoden aikana.

      Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnbergin (FAU) mukaan mies ei näy kärsineen mistään haittavaikutuksista.

      • Anonyymi

        Thln rokotemainos


    • Anonyymi

      Se alkuperäinen oli semmoista kupla aikaa kyllä.uudenmaa suljettiin kokonaan sekin.

    • Anonyymi

      Väki ajeli Uudeltamaalta kesämökeilleen koronaa karkuun. Ei siitä koronasta mihinkään pääse, auringon korona lämmittää koko ajan, ihan meitä kaikkia.

    • Anonyymi

      Uudenmaan sulku kyllä mieleen jäänyt,monella. Moni siitä oli montaa mieltä.

    • Anonyymi

      Joskus tulee sen ajan lehtiä luettua, mieleen jäi, alku uutisointi ja sulku.

    • Anonyymi

      Suomi menee kiinni, se lehti jäi mieleen. Kyllä. Väki hamstrasivat ruokaa paljon kaupoista.

    • Anonyymi

      Kompromissi , ihan hyvä.

    • Anonyymi

      Silloin tuli ostettua ruokaa monella, korona ja poikkeusolot, joten alkuun saattoi vaikuttaa että mikäs siinä, rattoaikaa on, minähän ostan kyllä.

    • Anonyymi

      Ajellaan kesämökille, Jes. Ei normaalisti näin, nyt siitäkin ilo irti ottaa.

    • Anonyymi

      https://www.sss.fi/2024/03/kuolleiden-maara-pysynyt-korkeana-salossa-salon-seurakunnan-hautausmaille-haudattiin-viime-vuonna-658-vainajaa/

      Hautaustoimistoilla on Salossa kiire: vainajien määrä on poikkeuksellisen suuri

      Koko maassa koholla oleva kuolleisuus on näkynyt myös Salossa.


      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a02f6c5-5569-4e10-b4ed-6833193cacf3

      STT: Ruumishuoneet eivät enää riitä – Vainajat kylmäkonteissa

      Useilla paikkakunnilla on jouduttu turvautumaan kylmäkontteihin, kun ruumishuoneiden tila ei riitä.

    • Anonyymi

      Ei ole dataa eikä todennuksia mikä oli hyöty tuon ajan asioiden hoidossa.

    • Anonyymi

      Jotkut vanhukset puhuivat että olen sisällä 2 vuotta vaikka, että kyllä menee jne, jotkut taas kuinka tärkeää on rokotus ottaa, eräät kuitenkin että poltan sinistä ja punaista kyllä nyt yhtä aikaa, ei sen juntimpia juttuja tuolloin.

      • Anonyymi

        Minä olen 68v entinen pankki virkalkaaailija

        Olen edelleen karanteenissa asuntoni sisällä

        Olen ollut jo vuodesta 2020

        Vessapaperi alkaa loppua


    • Anonyymi

      Vanhukset kyllä villisti loikkasivat, muistivat turvavälit, noin puoli metriä jutellessa taaksepäin esim tai tekivät semmoisen kierron. Kuitenkin, bussissa istuivat lähekkäin mielellään jne.

    • Anonyymi

      No , monenlaista aikaa, monenlaista loikkaria.

    • Anonyymi

      no, elämässä pittä välillä loikatakin.

    • Anonyymi

      Kyllä oli hupaisia ne pleksitkin. Ilmassa leijaili. Mutta, loikat, väistöt ja pleksit, maskeja unohtamatta, ei kukaan huomannut jos nauratti jonkin loikkaus.

      • Anonyymi

        Mulle huuti mummo kaupassa,silloin pahimpaan korona aikaan...Olin kassajonossa ja epähuomiossa olin metrin päässä edellä olevasta eläkeläisestä.Tämä pyörähti ympäri ja huusi niin että sylki lensi:TURVAVÄLI!!!!En voinut olla nauramatta.
        Toinen asia mikä huvitti,ne maskit....Moni vanhempi ihminen piti maskia silleen että se iso klyyvari oli ulkopuolella.Tietysti oli helpompi hengittää... ...Itse en maskia käyttänyt koskaan,voi sitä vihan määrää niissä katseissa....Tässä vaan keikutaan terveenä ja hengissä,nolla rokotetta ja maskittomana.Foliohattuiluni taisi ollakin ihan perus maalaisjärjen käyttöä?
        Olihan se senaikainen uutisointi sen sorttista että!Tyhmempikin huomasi helposti että nyt valehdellaan ja viedään kansalaista kuin pässiä narussa.
        Kaikista eniten ihmettelen sitä,että 80% kansasta nieli nämä valheet mukisematta ?
        Omien aivojen käytölle oikein irvailtiin... ...Mene nyt vaan ottamaan se piikki,sain kuulla monta kertaa.Työterveys lääkärikin oikein maanitteli: "jos et itsestäsi välitä niin se estäisi sinua kuitenkin tartuttamasta muita"...
        Tuokin seikka oli silloin jo toteen näytetty että ei pidä paikkaansa.Ei vaan ollut tieto lääkärille vielä mennyt???
        Fiilis on kuin lottovoittajalla,kun kaupassa käydessä tietyt tutut nähdessään ruikkivat karkuun...Koska haukkuivat minua törkeästi kun en rokotteita ottanut ja kyseenalaistin rokotepassit ja rokotteet,maskia jne... ...


    • Anonyymi

      monelle riitti kun sanoi: taakse poistu ja eteen vie. :D

    • Anonyymi

      Jos vaihtoehtomediassa jonkun tri Shrünkelin esittämä väite olisi ollut totta, niin kaikki rokotuksen saaneet (mukaanlukien minä) olisi jo kuolleet.

      • Anonyymi

        Salaliitto teoreetikot ovat esittäneet että rokote aiheuttaa sydänkohtauksia ja aivoinfarkteja

        Kuten aina heillä ei ole mitään todisteita


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2296
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1891
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1565
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1332
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1200
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1155
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe