Hyvää yötä Janne...🥰... Rakastan sua, toivottavasti saan tämän vielä kertoa, vaikka luulen, että aavistat sen kyllä..
Huomista odotellen
41
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Kirsti pus😘
- Anonyymi
En ole kirsti, mutta K nainen kyllä. Hän kyllä nimeni tietää, kun oli oikein kunnolla kuulolla, kun mun nimi mainittii.
- Anonyymi
Mäkin jannea
- Anonyymi
Arvaa kuuliko mun janne ...Ei.. mutta kohta tapahtuu.
- Anonyymi
Tuntemani Janne on varattu mies. Ei sillä ole aikaa notkua täällä kun perhe pitää elättää.
- Anonyymi
Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.
Janneja on monia, perheellisiäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janneja on monia, perheellisiäkin.
On tietenkin. Mä en varattuihin rakastu!
- Anonyymi
Olet ulkona.
- Anonyymi
En muuten ole.
- Anonyymi
Huomenna janne poika pääsee taas vanhan naisen syliin....
- Anonyymi
Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten onko janella lapsia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei kaikilla ole ja se on hyväksyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menipä täti hiljaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janella vai jannella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?
Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua
Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on kallistunut. Nyt harmittaa kaikkien maailman jannejen puolesta kun pitää painaa duunia lisää ja lisää että saa lapset ja vaimon muonnitettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......
Mistä sä tiedät paljon on? En ole puhunut mistään kymmenestä vuodesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.
Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.
Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!
Puolensa ja puolensa.
- Anonyymi
Siinähän se paljastu koko kupletin juoni, Janne pitää sua vain pano hommissa......
- Anonyymi
A kaipaa jannee 😆
- Anonyymi
Sä et tiedä mitään meidän jutusta. Kun en tiiä minäkään, muuta kuin aavistelen asioita..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A kaipaa jannee 😆
Kuka kaipaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kaipaa?
N - nainen se olikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N - nainen se olikin
Niina? Vai Noora?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N - nainen se olikin
Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.
Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.
Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.
Miksi exääsi haikailet taas?
- Anonyymi
Janne on selvästi naisen/naisten ihanne.
- Anonyymi
Jannessa on karismaa 🥰
- Anonyymi
No kyllä se näköjään on, en kilpaile hänestä. Mä sain jo hänen huomion, vaikka aluksi ajattelin, et ei ei sitä kiinosta hmm.., mut sit sain ja se oli kuin voitto.. se riittänee, aika näyttää...
- Anonyymi
Janne oli nuoruuteni suurin rakkaus mutta sitten elämä kuljetti meidät erilleen. En ole nähnyt tai kuullut hänestä mitään kahteenkymmeneen vuoteen. Toivottavasti hyvän puolison itselleen löysi ja on nyt onnellinen. Minäkin koetan sitä omassa elämässäni.
- Anonyymi
Näin siinä yleensä käy, nuorena ei monestikkaan osaa valita kriteerit on nii erilaiset. Ihanasti sanottu, katkeruus on pahinta, kun se näyttää joillekkin jäävän päälle suhteen katkeamisesta, eikä se oo oikein hyväksi kellekkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749