Huomista odotellen

Anonyymi-ap

Hyvää yötä Janne...🥰... Rakastan sua, toivottavasti saan tämän vielä kertoa, vaikka luulen, että aavistat sen kyllä..

41

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos Kirsti pus😘

      • Anonyymi

        En ole kirsti, mutta K nainen kyllä. Hän kyllä nimeni tietää, kun oli oikein kunnolla kuulolla, kun mun nimi mainittii.


    • Anonyymi

      Mäkin jannea

      • Anonyymi

        Arvaa kuuliko mun janne ...Ei.. mutta kohta tapahtuu.


    • Anonyymi

      Tuntemani Janne on varattu mies. Ei sillä ole aikaa notkua täällä kun perhe pitää elättää.

      • Anonyymi

        Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.

        Janneja on monia, perheellisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janneja on monia, perheellisiäkin.

        On tietenkin. Mä en varattuihin rakastu!


    • Anonyymi

      Olet ulkona.

      • Anonyymi

        En muuten ole.


    • Anonyymi

      Huomenna janne poika pääsee taas vanhan naisen syliin....

      • Anonyymi

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Miten onko janella lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onko janella lapsia?

        Ei, ei kaikilla ole ja se on hyväksyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Menipä täti hiljaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onko janella lapsia?

        Janella vai jannella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?

        Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua

        Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?

        Kaikki on kallistunut. Nyt harmittaa kaikkien maailman jannejen puolesta kun pitää painaa duunia lisää ja lisää että saa lapset ja vaimon muonnitettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......

        Mistä sä tiedät paljon on? En ole puhunut mistään kymmenestä vuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?

        Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.

        Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.

        Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!

        Puolensa ja puolensa.


    • Anonyymi

      Siinähän se paljastu koko kupletin juoni, Janne pitää sua vain pano hommissa......

      • Anonyymi

        A kaipaa jannee 😆


      • Anonyymi

        Sä et tiedä mitään meidän jutusta. Kun en tiiä minäkään, muuta kuin aavistelen asioita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A kaipaa jannee 😆

        Kuka kaipaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kaipaa?

        N - nainen se olikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N - nainen se olikin

        Niina? Vai Noora?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N - nainen se olikin

        Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.

        Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.

        Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.

        Miksi exääsi haikailet taas?


    • Anonyymi

      Janne on selvästi naisen/naisten ihanne.

      • Anonyymi

        Jannessa on karismaa 🥰


      • Anonyymi

        No kyllä se näköjään on, en kilpaile hänestä. Mä sain jo hänen huomion, vaikka aluksi ajattelin, et ei ei sitä kiinosta hmm.., mut sit sain ja se oli kuin voitto.. se riittänee, aika näyttää...


    • Anonyymi

      Janne oli nuoruuteni suurin rakkaus mutta sitten elämä kuljetti meidät erilleen. En ole nähnyt tai kuullut hänestä mitään kahteenkymmeneen vuoteen. Toivottavasti hyvän puolison itselleen löysi ja on nyt onnellinen. Minäkin koetan sitä omassa elämässäni.

      • Anonyymi

        Näin siinä yleensä käy, nuorena ei monestikkaan osaa valita kriteerit on nii erilaiset. Ihanasti sanottu, katkeruus on pahinta, kun se näyttää joillekkin jäävän päälle suhteen katkeamisesta, eikä se oo oikein hyväksi kellekkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe