Huomista odotellen

Anonyymi-ap

Hyvää yötä Janne...🥰... Rakastan sua, toivottavasti saan tämän vielä kertoa, vaikka luulen, että aavistat sen kyllä..

41

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos Kirsti pus😘

      • Anonyymi

        En ole kirsti, mutta K nainen kyllä. Hän kyllä nimeni tietää, kun oli oikein kunnolla kuulolla, kun mun nimi mainittii.


    • Anonyymi

      Mäkin jannea

      • Anonyymi

        Arvaa kuuliko mun janne ...Ei.. mutta kohta tapahtuu.


    • Anonyymi

      Tuntemani Janne on varattu mies. Ei sillä ole aikaa notkua täällä kun perhe pitää elättää.

      • Anonyymi

        Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.

        Janneja on monia, perheellisiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janneja on monia, perheellisiäkin.

        On tietenkin. Mä en varattuihin rakastu!


    • Anonyymi

      Olet ulkona.

      • Anonyymi

        En muuten ole.


    • Anonyymi

      Huomenna janne poika pääsee taas vanhan naisen syliin....

      • Anonyymi

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Miten onko janella lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onko janella lapsia?

        Ei, ei kaikilla ole ja se on hyväksyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Menipä täti hiljaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten onko janella lapsia?

        Janella vai jannella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?

        Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

        Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua

        Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?

        Kaikki on kallistunut. Nyt harmittaa kaikkien maailman jannejen puolesta kun pitää painaa duunia lisää ja lisää että saa lapset ja vaimon muonnitettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......

        Mistä sä tiedät paljon on? En ole puhunut mistään kymmenestä vuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?

        Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.

        Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.

        Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!

        Puolensa ja puolensa.


    • Anonyymi

      Siinähän se paljastu koko kupletin juoni, Janne pitää sua vain pano hommissa......

      • Anonyymi

        A kaipaa jannee 😆


      • Anonyymi

        Sä et tiedä mitään meidän jutusta. Kun en tiiä minäkään, muuta kuin aavistelen asioita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A kaipaa jannee 😆

        Kuka kaipaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kaipaa?

        N - nainen se olikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N - nainen se olikin

        Niina? Vai Noora?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        N - nainen se olikin

        Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.

        Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.

        Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.

        Miksi exääsi haikailet taas?


    • Anonyymi

      Janne on selvästi naisen/naisten ihanne.

      • Anonyymi

        Jannessa on karismaa 🥰


      • Anonyymi

        No kyllä se näköjään on, en kilpaile hänestä. Mä sain jo hänen huomion, vaikka aluksi ajattelin, et ei ei sitä kiinosta hmm.., mut sit sain ja se oli kuin voitto.. se riittänee, aika näyttää...


    • Anonyymi

      Janne oli nuoruuteni suurin rakkaus mutta sitten elämä kuljetti meidät erilleen. En ole nähnyt tai kuullut hänestä mitään kahteenkymmeneen vuoteen. Toivottavasti hyvän puolison itselleen löysi ja on nyt onnellinen. Minäkin koetan sitä omassa elämässäni.

      • Anonyymi

        Näin siinä yleensä käy, nuorena ei monestikkaan osaa valita kriteerit on nii erilaiset. Ihanasti sanottu, katkeruus on pahinta, kun se näyttää joillekkin jäävän päälle suhteen katkeamisesta, eikä se oo oikein hyväksi kellekkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe