Huomista odotellen

Hyvää yötä Janne...🥰... Rakastan sua, toivottavasti saan tämän vielä kertoa, vaikka luulen, että aavistat sen kyllä..
41113
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 41

Vanhimmat

Kiitos Kirsti pus😘

Äänestä
  • En ole kirsti, mutta K nainen kyllä. Hän kyllä nimeni tietää, kun oli oikein kunnolla kuulolla, kun mun nimi mainittii.

Äänestä

Mäkin jannea

Äänestä
  • Arvaa kuuliko mun janne ...Ei.. mutta kohta tapahtuu.

Äänestä

Tuntemani Janne on varattu mies. Ei sillä ole aikaa notkua täällä kun perhe pitää elättää.

Äänestä
  • Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Väärä janne, tällä jannella ei ole perhettä eikä naista, mutta ei hänelläkään, kiire mies, askeleetkin yhtä nopsat kun mulla😂..anteeks kulta, sä oot vaan nii paras.

Janneja on monia, perheellisiäkin.

Äänestä

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Janneja on monia, perheellisiäkin.

On tietenkin. Mä en varattuihin rakastu!

Äänestä

Olet ulkona.

Äänestä
  • En muuten ole.

Äänestä

Huomenna janne poika pääsee taas vanhan naisen syliin....

Äänestä
  • Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Kuuleppas, ollaan lähes samanikäisiä.

Miten onko janella lapsia?

Äänestä

Ei, ei kaikilla ole ja se on hyväksyttävää.

Äänestä

Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?

Äänestä

Menipä täti hiljaiseksi.

Äänestä

Janella vai jannella

Äänestä

Niin monta lasta jannella on? Ei kanssasi yhtään?

Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua

Äänestä

Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......

Äänestä

Ei ole lapsia, ei kenenkään kanssa ja tarviiks olla? Tiedän monta miestä, jotka ei saa lapsia tai ei halua

Hyvä tässä maailmantilanteessa. Onko niitä vara edes elättää?

Äänestä

Kaikki on kallistunut. Nyt harmittaa kaikkien maailman jannejen puolesta kun pitää painaa duunia lisää ja lisää että saa lapset ja vaimon muonnitettua.

Äänestä

Et ihan ole saman ikäinen, jos on kymmenen vuotta ikä eroo. Jannen hyväksi......

Mistä sä tiedät paljon on? En ole puhunut mistään kymmenestä vuodesta.

Äänestä

Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Kukin tekee ratkaisut omassa elämässä.

Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.

Äänestä

Totta. Ei pidä lisääntyä jos ei ole rahaa lapsiin.

Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!

Äänestä

Lapsia ei kyllä kannata tehdä muutenkaan, läpielämän vastuu!

Puolensa ja puolensa.

Äänestä

Siinähän se paljastu koko kupletin juoni, Janne pitää sua vain pano hommissa......

Äänestä
  • A kaipaa jannee 😆

Äänestä

• Sä et tiedä mitään meidän jutusta. Kun en tiiä minäkään, muuta kuin aavistelen asioita..

Äänestä

A kaipaa jannee 😆

Kuka kaipaa?

Äänestä

Kuka kaipaa?

N - nainen se olikin

Äänestä

N - nainen se olikin

Niina? Vai Noora?

Äänestä

N - nainen se olikin

Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.

Äänestä

Maailmassa on paljon janneja ja ei mua haittaisi ,vaikka joku kaipaisikin samaa nii kui kaipaakin, me kaikki naiset siellä, yksi mun lisäksi ehkä enemmänkin, mutta saa kaivata, mulla on oma systeemi.

Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.

Äänestä

Maailmassa on vain yksi janne ja onneksi se en ole minä.

Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Aa, kyllä niit on paljon.. joo, ei mulle kelpaiskaan kun yks janne, vaikka monia tiiänkin.

Miksi exääsi haikailet taas?

Äänestä

Janne on selvästi naisen/naisten ihanne.

Äänestä
  • Jannessa on karismaa 🥰

Äänestä

• No kyllä se näköjään on, en kilpaile hänestä. Mä sain jo hänen huomion, vaikka aluksi ajattelin, et ei ei sitä kiinosta hmm.., mut sit sain ja se oli kuin voitto.. se riittänee, aika näyttää...

Äänestä

Janne oli nuoruuteni suurin rakkaus mutta sitten elämä kuljetti meidät erilleen. En ole nähnyt tai kuullut hänestä mitään kahteenkymmeneen vuoteen. Toivottavasti hyvän puolison itselleen löysi ja on nyt onnellinen. Minäkin koetan sitä omassa elämässäni.

Äänestä
  • Näin siinä yleensä käy, nuorena ei monestikkaan osaa valita kriteerit on nii erilaiset. Ihanasti sanottu, katkeruus on pahinta, kun se näyttää joillekkin jäävän päälle suhteen katkeamisesta, eikä se oo oikein hyväksi kellekkään.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Hyvää yötä Janne...🥰... Rakastan sua, toivottavasti saan tämän vielä kertoa, vaikka luulen, että aavistat sen kyllä..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu