Tanssit raunioilla

Anonyymi-ap

Mennään piiloon tanssimaan. Katsot suoraan läpi sieluun. Toisessa kerroksessa olen taivaassa mutta minun ilona viivyt vain hetken.

Nyt kuulen sinut enää sydämessäni. Nähdäänkö seuraavassa elämässä? Katseesi, sielusi tunnistan. Olet rakas, aina.

18

776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä seuraavassa elämässä sitten.

• Anonyymi

Miksi vasta seuraavassa elämässä? En ymmärrä luovuttamista, jos tunteita on.

• Anonyymi

Toisella saattaa olla esto tunteiden portilla tässä elämässä toiseen.
        Ymmärsin hyvin aloittajan sanoman.

• Anonyymi

Taival on pitkä kulkea. Elämä on kuin tomujuova. Matka tehdään vain kerran tunteiden myötäillessä sisäistä ikävää. Yön ääni viiltää menneen, tuoden jotain merkityksellistä tilalle.

• Anonyymi

Pidin tästä :) menetin tarinani turhuuksien torille. Joku oli paljastunut jälleen, vaikkei se ollut hänelle. Sitä se viilsi, hän tuskin olisi välittänyt. Olemmeko nyt tasapainossa molemmat itseämme menettäneitänä?

• Anonyymi

Jannika B - Seuraavaan elämään ja silloin sinä nainen lähdit elämästäni ja jätit kirjeen.

• Anonyymi

Kaunista

• Anonyymi

Olet myös rakas aina

• Anonyymi

En tiedä, keneltä kenelle tämä on, eikä netissä kuulukaan tietää. Jokin näissä nimettömissä viesteissä voi koskettaa useampiakin ihmisiä.

Tämä kosketti, koska eräs on ajatuksissani, mukanani aina. Ihan siitä riippumatta, mitä tapahtuu.

• Anonyymi

Odotan sinua aina.

• Anonyymi

Olen nähnyt sinut toisessa ajassa ja paikassa. Sitoumus ikuisuudelle.

• Anonyymi

Sieluun? Mulla on mieli kun olen maallistunut eli uskonnoton mies.

T. hävitin aamulla nettiselaimen kaikki kirjanmerkit eikä varmuuskopioita ollut tallessa, hauska muistipeli nyt käynnissä

• Anonyymi

Nähdään tässä, onni on toisessa kerroksessa, vien sinut taivaaseen tanssimaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Älä liitä itseäsi ihmiseen kenen kanssa et ole missään tekemisissä.

• Anonyymi

Ketjussa..Minäkin muistan sinut rakas sielu, sielu silmissäsi! Läheisyys Rakkaanani, vanhempanani,lapsenani. Niin tuttu ja rakas energia. Nyt en voi sanoa sinulle kaikkea, mutta olet rakas. En voi koskea, vaikka vedät magneetin tavalla ihollesi. Pieni piina:). Ihana, että olet sinuna siinä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt nähhään kahen tunnin piästä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1656
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1561
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      271
      1298
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1272
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      887
    6. 66
      854
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      65
      853
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      41
      836
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      831
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      791
    Aihe