Mennään piiloon tanssimaan. Katsot suoraan läpi sieluun. Toisessa kerroksessa olen taivaassa mutta minun ilona viivyt vain hetken.
Nyt kuulen sinut enää sydämessäni. Nähdäänkö seuraavassa elämässä? Katseesi, sielusi tunnistan. Olet rakas, aina.
Tanssit raunioilla
18
776
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä seuraavassa elämässä sitten.
- Anonyymi
Miksi vasta seuraavassa elämässä? En ymmärrä luovuttamista, jos tunteita on.
- Anonyymi
Toisella saattaa olla esto tunteiden portilla tässä elämässä toiseen.
Ymmärsin hyvin aloittajan sanoman.
- Anonyymi
Taival on pitkä kulkea. Elämä on kuin tomujuova. Matka tehdään vain kerran tunteiden myötäillessä sisäistä ikävää. Yön ääni viiltää menneen, tuoden jotain merkityksellistä tilalle.
- Anonyymi
Pidin tästä :) menetin tarinani turhuuksien torille. Joku oli paljastunut jälleen, vaikkei se ollut hänelle. Sitä se viilsi, hän tuskin olisi välittänyt. Olemmeko nyt tasapainossa molemmat itseämme menettäneitänä?
- Anonyymi
Jannika B - Seuraavaan elämään ja silloin sinä nainen lähdit elämästäni ja jätit kirjeen.
- Anonyymi
Kaunista
- Anonyymi
Olet myös rakas aina
- Anonyymi
En tiedä, keneltä kenelle tämä on, eikä netissä kuulukaan tietää. Jokin näissä nimettömissä viesteissä voi koskettaa useampiakin ihmisiä.
Tämä kosketti, koska eräs on ajatuksissani, mukanani aina. Ihan siitä riippumatta, mitä tapahtuu. - Anonyymi
Odotan sinua aina.
- Anonyymi
Olen nähnyt sinut toisessa ajassa ja paikassa. Sitoumus ikuisuudelle.
- Anonyymi
Sieluun? Mulla on mieli kun olen maallistunut eli uskonnoton mies.
T. hävitin aamulla nettiselaimen kaikki kirjanmerkit eikä varmuuskopioita ollut tallessa, hauska muistipeli nyt käynnissä - Anonyymi
Nähdään tässä, onni on toisessa kerroksessa, vien sinut taivaaseen tanssimaan
- Anonyymi
Tanssitaan https://youtu.be/W36c2Ccg6KU
- Anonyymi
Älä liitä itseäsi ihmiseen kenen kanssa et ole missään tekemisissä.
- Anonyymi
Ketjussa..Minäkin muistan sinut rakas sielu, sielu silmissäsi! Läheisyys Rakkaanani, vanhempanani,lapsenani. Niin tuttu ja rakas energia. Nyt en voi sanoa sinulle kaikkea, mutta olet rakas. En voi koskea, vaikka vedät magneetin tavalla ihollesi. Pieni piina:). Ihana, että olet sinuna siinä.
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=iBy4QsOL_so
Olet luonani nyt. - Anonyymi
Nyt nähhään kahen tunnin piästä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791