Tunteillani. Minä olen sinuun edelleen rakastunut ja jos olen muuta väittänyt, niin se on valetta. Leiki sitten, ihan sama. Haluan silti uskoa sinusta hyvää.
Ansaitsit sen, koska leikit mun
19
926
Vastaukset
- Anonyymi
Myönnän että itsekin provoilin hiukan täällä löytääkseni sinut ;) rakastan minäkin edelleen yhtä naista 💕
- Anonyymi
Ei oo hyvin tehty sellanen.
- Anonyymi
No täällä olen ollut lähes koko päivän. Minä rakastan myös yhtä miestä. ❤
- Anonyymi
No löysitkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No löysitkö?
Tiedän että on käynyt täällä välillä. Varmaan kaipaa toista miestä ja on ehkä vain korkeintaan virnuillut täälläkin ilkeästi ja nauttinut tuskastani vaikka haluisin uskoo hyvää hänestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän että on käynyt täällä välillä. Varmaan kaipaa toista miestä ja on ehkä vain korkeintaan virnuillut täälläkin ilkeästi ja nauttinut tuskastani vaikka haluisin uskoo hyvää hänestä.
Tuskin sentään virnuilee.
- Anonyymi
En kyllä leiki kenenkään tunteilla, se on kaikkein halpamaisin juttu mitä voi olla. Mutta en ymmärrä miksi et vastaa mihinkään, kun yritän ottaa yhteyttä. Ja tunteilla en ole leikkinyt, se on varma asia. Haluatko että lopetetaan tää? Kun en voi tunteille mitään, siitä kaikki johtuu, jos ymmärrät sen.
- Anonyymi
Tässähän sinä nimenomaan leikit tuntemattoman kirjoittajan kanssa, ei ole tullut mieleen ??
- Anonyymi
Jipiii.. miuta rakastetaan, olenhan vain yksimies..
- Anonyymi
Aha. Käyn huomenna ostamassa valkosipulisilppurin!
- Anonyymi
Rakkaudessa pitäisi kilpailla kaiken hyvän tekemisessä toiselle, ei pahan.
- Anonyymi
Ei riitä ymmärrys yhdellekkään ihmiselle joka leikkii toisen tunteille, sehän on aivan sairasta.
Sitten nämä niin olevinaan evoluution helmet menevät lisääntymään, entäs kun ne omat mukulat joutuvat samanlaisen hyväksikäytön kohteiksi etsiessään rakkautta? Siinä vaiheessa nämä pellet ovat joko kylmän välinpitämättömiä tai ovat moraaliltaan kaksinaamaisia lohduttaessan lapsiaan kun itse harrastavat aivan samaa. - Anonyymi
He jos et saa vasta rakkautta. Miksi et jatka elämää? Kukan ei toisen tunteilla leiki. Kun ei yhteistä kemiaa. Toista henkilöä ei voi pakottaa rakastamaan .Se pitää uskoa. Tuhlaat elämäsi täysi haveillen haikailen ihmistä joka ei sinua halua.Jos et päse tunteistasi eron menen terapian ihan oikeasti. Vaikka et asuisi Helsinki? Mene netiin Helsinki Mission sivut. Löydät jopa catt.Löydät numeroita valtakunalisia johin voit otaa yhteys itsesi takia ja saada teerapia apua. Loukaamatta sinua. Itse kokenena tuo väkisin mies nyt joku 58v. eronut 20v sitten joku. Sama kerostaloa asuva. Ei ymmärrä ei mitän saumaa minun.Olen lähes 70 vuotta ja yritänyt iskeä tuo lähes 20v. Välillä taukoja ja taas.Nimen omaan jurissa täydessä kaljassa. Piha piri raivonut känissä kun sanon älä lähesty. Satnan vanha ämmä tuollaaista kukaan ei huoli. Milloin ollut ovelani pitkien aika välien jälken ohuissa verkkareissa kaato känissä ja penis pystyssä. Kerran esitelyt rappuussa kaatokänissä nitä sinisiä pilereitä. Aina naisessa vika jos torjuu miehen. Kyllä täytyy aikuisten ihmisten oli mies tai nainen ymmärtää jos toista ei kinosta.Lopetaa haveilu ja syytely,ymm. jättää rauhan. Jatkaa elämä.hyvää alavaa vikkoa. sori jos teksit virheet on luki luki häirö, Terv. Itä Helsinki jostain kerostalon lähiöstä.
- Anonyymi
En ole tarkoituksella leikkinyt. En voi sille mitään, että minuun ihastutaan helpolla. Minun ystävällisyys otetaan usein flirttinä. En halunnut satuttaa.
- Anonyymi
Toisilla juuri tuo on itsepetosta ja ylimielisyyttä, sanomalla noin luullaan voivan vieritettää vastuu sille toiselle ja kuvitellaan puhdistuvansa itse sillä. Toiset koskettelevat aina kun mahdollista ja sanovat mitä sylki suuhun tuo ja sitten väittävät ettei ollut tarkoitus vaikka oli täysin tietoisesti tehtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisilla juuri tuo on itsepetosta ja ylimielisyyttä, sanomalla noin luullaan voivan vieritettää vastuu sille toiselle ja kuvitellaan puhdistuvansa itse sillä. Toiset koskettelevat aina kun mahdollista ja sanovat mitä sylki suuhun tuo ja sitten väittävät ettei ollut tarkoitus vaikka oli täysin tietoisesti tehtyä.
Niin ja kumminkin hypätään sänkyyn sen ihastujan kanssa tai jatketaan muhinointia ja vedätystä vaikka ollaan täysin tietoisia hänen tunteistaan.
- Anonyymi
Sinun tunteilla en ole leikkinyt ja sinä tiedät sen. n>m.
- Anonyymi
Et ole nainen, olet transsu!
- Anonyymi
Mä en taida enää uskoa susta mitään hyvää. Laitat aina kaiken muiden syyksi ja itsessäsi ei ole muka mitään vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773154
- 492390
- 322087
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4802077- 1371839
- 311725
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291613Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne81514Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61214Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam441212