Mietin vain

Anonyymi

Sait minut tulemaan luoksesi. Nyt olen viikon itkenyt ja voinut todella huonosti. Teetkö tämän tahallasi? Sinun on pakko tietää mitä aiheutat. Nautitko toisen kärsimyksestä? Miksi teet tämän minulle?

19

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anteeksi jos olen jollekkin aiheuttanut tietämättäni surua, en toivo sille naiselle pahaa vaan päinvastoin💕

• Anonyymi

Älä vain erehdy luulemaan, että syyllistäisin sinua täällä. Tapahtunut muutos on surullinen, mutta eb ole katkera. Ymmärrän sinua❤ Ehkä jonain päivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vain erehdy luulemaan, että syyllistäisin sinua täällä. Tapahtunut muutos on surullinen, mutta eb ole katkera. Ymmärrän sinua❤ Ehkä jonain päivänä.

Ja minä syyllistän, kun olen niin huono ihminen. Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä syyllistän, kun olen niin huono ihminen. Ap

Masentuneena kaikki tuntuu 1000x pahemmalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masentuneena kaikki tuntuu 1000x pahemmalta.

Tiedän. Täältä on vaikea päästä ulos. Ne kurkistusreiät on olemassa, mistä voin katsoa elämää. Elämää, johon haluaisin osallistua. Mutta en kykene.

• Anonyymi

Jos toinen saa olosi tuntumaan pahalle niin eikö pitäisi päästää vain irti?

• Anonyymi

Pitäisi. Mutta aina uudestaan olen jaksanut toivoa, että jokin olisi muuttunut. Rakastan syvästi häntä, enkä osaa tehdä sille asialle mitään. Näin on ollut vuosia ja tuntuu että on toiselle vitsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi. Mutta aina uudestaan olen jaksanut toivoa, että jokin olisi muuttunut. Rakastan syvästi häntä, enkä osaa tehdä sille asialle mitään. Näin on ollut vuosia ja tuntuu että on toiselle vitsi.

Miksi ajattelet että olisit pelkkä vitsi hänelle? En usko että hän pitäisi sinua minään vitsinä. Tiedä vaikka rakastaa ja pelkää itsekin tehdä asialle jotain, asiat eivät aina oo niin helppoja kuin niiden luulis olevan. Kommunikoimalla asiat selviä mutta joskus on vaikea saada sitä " noloa" ensimmäistä sanaa / aloitetta suustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelet että olisit pelkkä vitsi hänelle? En usko että hän pitäisi sinua minään vitsinä. Tiedä vaikka rakastaa ja pelkää itsekin tehdä asialle jotain, asiat eivät aina oo niin helppoja kuin niiden luulis olevan. Kommunikoimalla asiat selviä mutta joskus on vaikea saada sitä " noloa" ensimmäistä sanaa / aloitetta suustaan.

En tiedä. Olen tietoisesti itse mennyt kutsuttuna hänen luokseen. Pitäisi alkaa varmasti ottaa vastuuta omista tekemisistäni. Olla vastuullinen aikuinen ihminen. Mutta tuntuu etten ole riittävän vahva luopumaan hänestä. Tilanne ei myöskään ole se, että tulisi olo että nytpä avaudun hänelle. Ei ollenkaan. Miten pystyy irrottautumaan vaikka on tunteissa kiinni? En tiedä pystynkö siihen. Missään kohtaa en ole lakannut tuntemasta, vaikka on välillä suunnattomasti ärsyttänytkin. Sattuu niin ja haluaisin vaan pois kaikesta tästä tuntemisesta.

• Anonyymi

Jos pystyn irrottautumaan hänestä, niin mitä tilalle? En usko että ikinä enää pystyn rakastumaan/päästämään ketään lähelleni. Sairastan keskivaikean masennuksen vaikea-asteista vaihetta ja kaikki on minulle tämän takia ollut vaikeaa. Pitäisi jaksaa hoitaa asioita miljoona ja kunto on tämä mikä nyt on. Koskaan ole saanut häneltä mihinkään tukea, mutta tämän on osannut tehdä. Satuttanut aina uudestaan ja uudestaan. Kunpa ei tarvitsisi nähdä enää ikinä.

• Anonyymi

Miksi sinä syyllistät toista henkilöä, jos et puhu hänen kanssaan oikeassa elämässä?
      Selvitä asiat, eikö se olisi parempi teille kummallekin.

• Anonyymi

Puhutaan kyllä kaikesta muusta, paitsi väleistämme. Ei halua kuulla niistä asioista mitään, tämä on koettu. En tuputa tietenkään. Haluan ottaa omista valinnoistani vastuun. Mutta ei kai se vastuu ihmissuhteissa yksin toiselle kuulu? Jos on jotain luvattuna, niin eikö siitä tulisi pitää kiinni? Toinen aina lupaa jotain ja jättää sitten tekemättä. Kuin en olisi yhtään mikään ja ihan kun minulle saisi tehdä niin. Ei minua saa kohdella huonosti. Aikaa kun on kulunut, olen antanut anteeksi. Vaikka ei ole pyydetty. Tiedän, olen hölmö. Tunteellinen hölmö. Mutta hän on häikäilemätön toimissaan. Ja se on totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutaan kyllä kaikesta muusta, paitsi väleistämme. Ei halua kuulla niistä asioista mitään, tämä on koettu. En tuputa tietenkään. Haluan ottaa omista valinnoistani vastuun. Mutta ei kai se vastuu ihmissuhteissa yksin toiselle kuulu? Jos on jotain luvattuna, niin eikö siitä tulisi pitää kiinni? Toinen aina lupaa jotain ja jättää sitten tekemättä. Kuin en olisi yhtään mikään ja ihan kun minulle saisi tehdä niin. Ei minua saa kohdella huonosti. Aikaa kun on kulunut, olen antanut anteeksi. Vaikka ei ole pyydetty. Tiedän, olen hölmö. Tunteellinen hölmö. Mutta hän on häikäilemätön toimissaan. Ja se on totta.

Ja alkaa ärsyttämään, jos anonyymipalstalla syyllistetään syyllistämisestä. Täällä kirjoittajilla ei ole muuta paikkaa käsitellä näitä asioita. Tunteitani puran täällä ja koen että on oikeus ilmaista asiat siten kun ne tuntuu nyt. Ehkä jossain kohtaa kun käsittelen asioita, näen asiat laajemmin. Mutta juuri nyt en siihen pysty. Oma kokemus on, että vanha on toistanut itseään. Ja en ole omaa osuuttani siinä kiistänyt mielestäni. Mutta se että alkaisin soimaamaan itseäni täällä heikoksi raukaksi, ei kyllä auta. Siihen on syynsä, että olen tällainen. Ja yhtä varmasti hänellä myös syynsä siihen, että on sellainen kuin on. Tai että käyttäytyy niin. Minä olen vaikea ja työnnän pois. Mutta yhtä varmaa on se, ettei hän siedä minulta yhtään mitään, vaan vuoren varmasti hylkää aina. Mihin voin luottaa? Siihen että lähtee aina ja jättää yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme kyllä puhu kaikista muistakaan asioista. Hän ei pysty ottamaan vastaan ja jotenkin vaientaa ja sensuroi minua. Kamalaa. Olen tulkinnut sen niin, että ei halua läheistä suhdetta, vaan meinaa että minä olisin hänelle kepeää viihdettä. Tai ei kai niin hullu sentään ole? Olen ennemminkin ollut raskasta, kuin hyvää seuraa. En osaa olla rennosti hänen kanssaan. Ensin odotan tapaamista. Sitten kun nähdään, ajattelen että ei v...u. Tätähän tämä olikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emme kyllä puhu kaikista muistakaan asioista. Hän ei pysty ottamaan vastaan ja jotenkin vaientaa ja sensuroi minua. Kamalaa. Olen tulkinnut sen niin, että ei halua läheistä suhdetta, vaan meinaa että minä olisin hänelle kepeää viihdettä. Tai ei kai niin hullu sentään ole? Olen ennemminkin ollut raskasta, kuin hyvää seuraa. En osaa olla rennosti hänen kanssaan. Ensin odotan tapaamista. Sitten kun nähdään, ajattelen että ei v...u. Tätähän tämä olikin.

Nyt kun näitä mietin, en näe syytä olla missään tekemisissä. Jo hänen asenteensa vastakkaiseen sukupuoleen on kieroutunut. Olen saanut osakseni jotain, mitä en olisi ansainnut. Välillä olen kaivannut ystävääni, joka ei täällä enää ole vaikuttamassa. Ajatellut, että hän olisi voinut tsempata minut eteenpäin tilanteesta. Tai sitten ei ehkä kuitenkaan. Tämä on tilanne, josta täytyy selvitä yksin. Olen rukoillut satoja kertoja ahdinkooni ratkaisua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun näitä mietin, en näe syytä olla missään tekemisissä. Jo hänen asenteensa vastakkaiseen sukupuoleen on kieroutunut. Olen saanut osakseni jotain, mitä en olisi ansainnut. Välillä olen kaivannut ystävääni, joka ei täällä enää ole vaikuttamassa. Ajatellut, että hän olisi voinut tsempata minut eteenpäin tilanteesta. Tai sitten ei ehkä kuitenkaan. Tämä on tilanne, josta täytyy selvitä yksin. Olen rukoillut satoja kertoja ahdinkooni ratkaisua.

Ei kuulosta hyvältä tyypiltä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja alkaa ärsyttämään, jos anonyymipalstalla syyllistetään syyllistämisestä. Täällä kirjoittajilla ei ole muuta paikkaa käsitellä näitä asioita. Tunteitani puran täällä ja koen että on oikeus ilmaista asiat siten kun ne tuntuu nyt. Ehkä jossain kohtaa kun käsittelen asioita, näen asiat laajemmin. Mutta juuri nyt en siihen pysty. Oma kokemus on, että vanha on toistanut itseään. Ja en ole omaa osuuttani siinä kiistänyt mielestäni. Mutta se että alkaisin soimaamaan itseäni täällä heikoksi raukaksi, ei kyllä auta. Siihen on syynsä, että olen tällainen. Ja yhtä varmasti hänellä myös syynsä siihen, että on sellainen kuin on. Tai että käyttäytyy niin. Minä olen vaikea ja työnnän pois. Mutta yhtä varmaa on se, ettei hän siedä minulta yhtään mitään, vaan vuoren varmasti hylkää aina. Mihin voin luottaa? Siihen että lähtee aina ja jättää yksin.

Olet harhoissa, ei toisten yhteiseen kotiin pidä tulla, eikä mökeille, tuskin hän on pyytänyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullahan on mies, mitä sä mies toisella miehellä teet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sullahan on mies, mitä sä mies toisella miehellä teet?

Nii toiset hakee lohtua aina kun oma ei ole paikal

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tahdo kuolla Putinin takia, video voi järkyttää herkkiä katsojia

Video voi järkyttää herkkiä katsojia En tahdo kuolla Putinin takia https://youtu.be/v4hQi-gs3AY
      Maailman menoa
      225
      1995
    2. Antti Hulkon taidot eivät riittäneet

Hesarin juttua Hanoi Rocksin konsertista: "Rockbiiseissä hänen ikuinen tapansa venyttää kieliä hieman summittaisesti tuo vain hyvää punkmaista rosoa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1013
    3. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      992
    4. Hetkeäkään en ole epäröinyt

Runo vaatimaton sulle syysillaksi Sitä odotellessa et otat mut omaksi Ja sua saan edessäs sanoa rakkaaksi Ennen sitä tunnen oloni vain puolikkaaksi S
      Romantiikka
      147
      871
    5. Millainen on liian erikoinen nainen?

Kysymys otsikossa. Mikä aiheuttaa sen, ettei kelpaisi kumppaniksi.
      Ikävä
      45
      856
    6. kohta on venäjä suomen vallannut

tuhansia kymmeniä tuhansia nuoria miehiä saapuu joka päivä venäjältä suomeen,näin ilmansotaa putin valtaa suomen.
      Ylivieska
      86
      836
    7. Kun viimeksi näin sinut nainen

Näytti vartalosi taas yhtä kuumottavalta kuin kaikilla muilla kerroilla kun olemme olleet tekemisissä. Oletko valmis tapaamaan siinä paikassa?
      Ikävä
      29
      831
    8. Annathan vielä kerran anteeksi?

Saisin rauhan. Tunnen liian vahvasti eri tunteita ja en osaa hillitä niitä tietyssä mielentilassa. Kyllä varmaan tiedät. Ei se silti tietenkään oikeut
      Ikävä
      55
      814
    9. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      179
      813
    10. Ajattelen sua joka ainoa päivä

kaikesta huolimatta, kaikesta sattuneesta huolimatta. Minua tietyllä tavalla pelottaa nähdä sua, koska ei olla tavattu pitkästä aikaa enkä tiedä laink
      Tunteet
      24
      812
    Aihe