Vaikka hinnat on nostettu pilviin, sähkönmyynti tuottaa silti valtavaa tappiota. Karhu Voima Oy:ltä loppui rahat.
Sähkön kuluttajahintoja pitää siis nostaa merkittävästi, ainakin euroon kilowattitunnilta ja varmaan moni yhtiö tulee nostamaankin.
Sähköyhtiöiden konkurssit jatkuvat: Nyt myös Karhu Voima Oy hakee konkurssia. :(
3
193
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoinen provosoiva aloitus.
Ainoastaan ne "sähköyhtiöt" menevät konkurssiin jotka ovat välistävetäjiä - eli ne jotka ostavat pörssistä ja myyvät sitä eteenpäin. Heidän ainoa tuote on välistäveto ja nyt se osui omaan nilkkaan. Sanoisin suoraan, että hyvä että tämän tyypin yritykset kaatuvat.
Samaan aikaan ne yhtiöt jotka itse tuottavat sähköä tekevät aivan ennennäkemättömiä voittoja. Jos kuluttaja ostaa tällaiselta normaalilta sähköyhtiöltä niin sopimuksen suhteen ei pidä huolestua. - Anonyymi
Hihhih, moni kehuskelee kun saa vielä alle euron/kWh, mutta nämä sopimukset päättyvät sähkömyyjän konkurssiin yksi toisensa jälkeen ja sitten on pakko astua eurohintaisen sähkön maailmaan.
- Anonyymi
Niinpä. Toivottavasti hinnat ei ikinä laske alle euron vaan nousee 4-5€/kwh 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392457
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381343- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40949Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.123832- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d6820529