Sinua kohtaan jo heti alussa. En tiedä oliko se yksipuolista, mutta jännitteen tunsin.
Mulla oli sellanen jännite
57
2378
Vastaukset
- Anonyymi
Sellanen suurjännite erilainen?
- Anonyymi
Jännitettä voi kyllä syntyä etenkin talvella, kun on villaa päällä ja tulee staattista sähköä. Silloin voi toista koskiessa tulla pieni sähköisku.
Onneksi nuo jännitteet ovat niin pieniö, etteivät ne ole vaarallisia.
- Anonyymi
Eroottinen jännite.
- Anonyymi
Tulee heti mieleen meidän ensikohtaaminen hänen kanssaan. Tai se, minkä itse muistan ensikohtaamiseksi. Kun toinen vetää itseään ryhtiin ja itsekin menen siitä varuilleni. Siinä oli jotain niin outoa, kun kaksi ihmistä, tuntematonta, menee puolustuslinjalle.
- Anonyymi
Asenneongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asenneongelma.
Molemmilla.
- Anonyymi
Olet sellainen pilkunviilaaja ja asioiden mielessä paisuttelija, että seurassasi tulee varmasti kaikilla kiusallinen olo, koska joku ryhdin korjaaminenkin jättää loppuiäksi vatvomista ja aiheuttaa vastareaktion.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sellainen pilkunviilaaja ja asioiden mielessä paisuttelija, että seurassasi tulee varmasti kaikilla kiusallinen olo, koska joku ryhdin korjaaminenkin jättää loppuiäksi vatvomista ja aiheuttaa vastareaktion.
Istut suorassa siinä pulpetilla nytten
- Anonyymi
Mutta siis tämähän on ihan perus- arvioidaan uhka miettimällä vastaantulijan mahdollinen ryhmittäytyminen ym faktoreita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siis tämähän on ihan perus- arvioidaan uhka miettimällä vastaantulijan mahdollinen ryhmittäytyminen ym faktoreita
Sinun ei kannata haaveilla seurustelusta, ihan liikaa uhkaa sinulle, ne uhat räjäyttää mielesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos osaa lukea ihmisten eleitä ja mikroilmeitä, heitä voi tulkita paremmin, kuin pelkästään kuuntelemalla heitä. Tosin ei voi vaatia, että kaikki tällaisesta mitään ymmärtäisi yhtään mitään. Ja sitten haukutaan pilkunviilaajaksi.
- Anonyymi
Seksuaalinen jännite se oli. T. Aloittaja
- Anonyymi
Oletko edes ollut kahden sen naisen kanssa.
Välillä se on ex välillä A- nainen...??
- Anonyymi
Joo olen samaa mieltä, kyllä se oli seksuaalinen jännite. ♥️
- Anonyymi
Jännite on pikkasen poikki sieltä.
- Anonyymi
On yhteys poikki ei näy rihannaa
- Anonyymi
Jännitteen tuntee juu varsinkin kun on lähellä.
- Anonyymi
Kyllä se oli molemmilla,
- Anonyymi
Voit ehkä vähän rajoittaa näitä kun kaikki tuntuu olevan samalta. Otatko ideat palstalta ja teet sata aloitusta viikossa?
- Anonyymi
Sä et vieläkään taida tajuta tätä provojen logiikkaa vai mitä…? Sivusta
- Anonyymi
Haluaisin kokeilla onko sitä jännitettä. Jos tulisin nyt seisomaan lähellesi, niin rätiseekö välillämme?
- Anonyymi
Kyllä tiedän, mutta en tiedä miten ja miksi tuo kenttä kehittyy navan kesken. Päivittäin tulee kiinnittää min. 16 Cu maadoituskaapeli talon päämaadoituskiskoon. Luonnollisesti se on ulkona liikuttaessa hieman hankalaa, joten syytä pujahtaa nopeasti autoon. Näin voi välttyä ainakin purkautumasta suuressa valokaarionnettomuudessa kenenkään niskaan. Olettehan joskus nähneet sellaisen vaalean renkaan taivaan syvää sineä vasten? :)
- Anonyymi
Todella nopeasti kyllä pujahdit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella nopeasti kyllä pujahdit.
Siirryin foliohattu päässä, estävä ainakin raditotaajuisia kenttiä :) ääh..en halua enää sitä ajatella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirryin foliohattu päässä, estävä ainakin raditotaajuisia kenttiä :) ääh..en halua enää sitä ajatella
Miks et halua ajatella sitä enää?
- Anonyymi
Onhan se vieläkin. Harmi kun ei taida olla edellytyksiä muuhun.
- Anonyymi
Pakko myöntää. sitä se oli alusta asti, vaikka silloin varattuna yritin väistää ja olla kunnollinen nainen. Silti se kasvoi ja kasvoi, ja pelkkä läsnäolo ja syvä katselontaksti teki monta kertaa aivan märäksi. Silti, vaikka niin vahva jännite on harvinaista, se ei johtanut kuin katseisiin, vahinkokosketuksiin ja kerran ruuvin kääntämiseen, niin että hän oli luvattoman lähellä takanani silti koskettamatta muuhun kuin käsiin, Silloinkin meinasin poksahtaa jännitteeseen. 😉
Silti se ei ollut vain jännitettä, vaan myös hyvin harvinaista samaa aaltopituutta ja tunneyhteyttä. - Anonyymi
Jännittävä viesti!! Joidenkin ihmisten välille syntyy jännite, joidenkin välillä se on heti ensimmäisestä kohtaamisesta. Jännite ei ole koskaan yksipuolista, se on kahdesta ihmisestä syntyvä uteliaisuus tai epävarmuus, jonka avaamiseen tarvitaan joskus hyvin pieni rohkeus tai avautuminen. Usein syynä on kiinnostus toista sukupuolta kohtaan, luonnollinen nainen mies asetelma. Naisen ja miehen välillä kuuluu olla normaali jännite, se saa kohtaamiset tuntumaan kauniilta tapahtumalta, hetkiltä jolloin tapahtuu jotain maagista.
https://youtu.be/ZC7vjgOvJiM- Anonyymi
Jännite on kaunis saman sukupuolistenkin välillä. Älkää vähätelkö mitä ette ymmärrä.
- Anonyymi
Kyllä oli tänäänkin jo monta niin maagista hetkeä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli tänäänkin jo monta niin maagista hetkeä
Miten voi olla totta että on kuin palaisi kokonaan.Lämpö kropassa ja kasvot hehkuu.
- Anonyymi
Kyllä mä sen sun jännitteen tunsin kun vedit itseäsi vasten.
- Anonyymi
Silti mitään ei tapahtunu???
Vittu et ootte huonoja paneen!
- Anonyymi
Surullista.
- Anonyymi
Niin mikä? Ei tämä välttämättä ole sinun tutultasi, tai liity sinuun yhtään mitenkään. Hanki elämä.
- Anonyymi
Vai kuvitteletko että juuri sinua kohtaan on ollut jännite? Hahahhaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelen. Antakaa minun edes kuvitella, irl olen yksin ja toivoton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelen. Antakaa minun edes kuvitella, irl olen yksin ja toivoton.
No olisit kuvitellut edes positiivisella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jotenkin hermostunut? Aivan kuin välillämme olisi jännite🤔Sivusta
- Anonyymi
Olihan se käsinkosketeltavaa molemminpuolin 😘🤩
- Anonyymi
Kun hieroin hartoitasi ja selkääsi....kun tunnustelin selkärankaasi? Tunsitko sormeni, jotka olivat vajaan kymmenen sentin päässä sydämestäsi - ja sielustasi?
Toivottavasti kohdataan taas pian.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hieroin hartoitasi ja selkääsi....kun tunnustelin selkärankaasi? Tunsitko sormeni, jotka olivat vajaan kymmenen sentin päässä sydämestäsi - ja sielustasi?
Toivottavasti kohdataan taas pian....Paljo se sialu paino oliko yli 28 grammaa ?
- Anonyymi
Danger danger!!! High voltage🐸
- Anonyymi
Kuinka lähellä.ollaan oltu toisiamme?
- Anonyymi
Niin lähellä kuin voi olla mahdollista.
- Anonyymi
Pitää varoa ettei saa sähäreitä 😂
- Anonyymi
Tuli mieleen menneisyydestä yks komee sähkömies. Ei olis uskaltanut edes koskea ettei olis saanut räpsyjä.
- Anonyymi
HÄIVY!
- Anonyymi
Oletko sinä jännitteinen? 🤭Sivusta
- Anonyymi
En tiedä kuka kirjoitteli tuon en minä. On ollut jännityksiä riittämiin varauksia ja muuta salamointia ei kyllä ennen kenestäkään yhdestäkään kuten eräästä.
- Anonyymi
Harvoin kohtaa noita jännitteitä kai siitä yhteen sopivuuden tietää.
- Anonyymi
Tapasitteko siis jännitteissä ympäristössä?
- Anonyymi
🥊🥊Tässä on sulle jännitettä!
- Anonyymi
Kuka ketään feministiä haluaa
- Anonyymi
Muistan ensikohtaamisemme työpaikan taukotilassa, jossa the boss esitteli sinut meille "vanhoille". Katseemme kohtasivat ja viipyivät, sinä tuijotin (jopa minua)... Kaikki tämä tapahtui elokuussa 2022. Sen jälkeen mikään ei ole ollut ennallaan. Odotan "joka hetki" sitä, että Sinä ilmestyt työhuoneeseeni ja valloitat olemuksellasi....En tiedä, mikä supervoima sinussa on...no joo, olethan sinä komea atleetti, mutta sinussa on paljon muutakin 😉
- Anonyymi
🧡 🔥
Oi sitä jännitettä ja lämpöä jota tunsin kun sain lähelläsi olla hetken.
Kaipuu on kyllä sydän ei anna rauhaa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901