Käyn lukiota ja oon tavannut yhen osi kivan pojan mihin oon nyt sitte ihastunu. En ollenkaan tie sen suuntautumisest mut oon iteki poika mikä tekeeki tästä vaikeeta. Haluisin kertoo ihastukselle mut en tie miten mun kannattais ilman sen suurempaa pettymystä. Se on tosi söpö, pukeutuu hyvin, urheilullinen ja hiljainen. Miten mun pitäs kertoo sille mun tunteista vai pitäskö ollenkaan. En oikeesti pysty oleen kertomatta sille mut toisaalta pelkään jos se onki hetero ja alkaa kailottaan mun suuntautumista. Auttakaa :'(
Apua ihastuneelle teinipojalle
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä parempi kun et mene sanomaan mitään. Tarkkaile kiinnostaako sitä tytöt enemmän.
- Anonyymi
Lukiolainen ei ole enää teinipoika! Älä tee yhtään mitään. Kun et tiedä toisen suuntautumista. Nolaat itsesi.Katso netistä onko se joku Seta. Vai mikä joka on muun sukupuolisten järjestö? Saat tukea. Luuisi heillä on kerhoja tapahtumia ymm. Laita vaikka netin haku selaimeesi: Muun sukupuoliset järjestöt.
- Anonyymi
Kokeile katsekontaktia - vastaako hän pitkään siihen. Siirrä sopivassa tilanteessa myös reisesi hänen reiseensä kiinni ja katso miten reagoi. Entä jos liikutat päätäsi hänen päänsä lähelleen? Pieniä merkkejä - ehkä hän vastaa niihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983