Anteeksi kun muutin lähellesi

Anonyymi-ap

Eikö olisikin hienoa, jos et olisi koskaan törmännyt minuun? Mutta näin kävi.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen hyvilläni että muutin hänen lähelle.😊😺

    • Anonyymi

      Provo

    • Anonyymi

      Niinhän se kaverisi muutti 😀

    • Anonyymi

      Provo ilman mitää tunnisteita... vastasin ni ei tuu pelleille pahamieli...

    • Anonyymi

      Kuka muutti ja mihin muutti?

    • Anonyymi

      No ala tulla kylään 😆

    • Anonyymi

      Oisit muuttanut samantien samaan osoitteeseen.

    • Anonyymi

      Hän ei tietääkseni ole muuttanut lähelleni. Olisin kyllä iloinen jos niin kävisi, saisin vihdoin tilaisuuden kävellä hänen eteensä, katsella silmiinsä ja jutella. Hän kyllä huomaisi ilon ja kepeyden äänessäni ja olemuksessani, huomaisi kuinka ilahduin kohtaamisesta. Ehkä saisin selville viimein, mieltäni askarruttaneet kysymykset.

      • Anonyymi

        Sama. 👍

        Olis mahtavaa asua lähekkäin. Ehkä viimein kehtaisin ehdottaa ystävyyttä/kaveruutta, kun sitä voisi kenties ylläpitääkin näkemällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. 👍

        Olis mahtavaa asua lähekkäin. Ehkä viimein kehtaisin ehdottaa ystävyyttä/kaveruutta, kun sitä voisi kenties ylläpitääkin näkemällä.

        Siis se "minun" hän tarkoitan.


      • Anonyymi

        Voisin muuttaa nainen tästä sen noin 40 kilsaa itään. Mulla on nääs kolmen A:n kriisi päällä.
        Se on miehelle kova paikka.


      • Anonyymi

        Niin. Tai jos laitat hänelle viestiä/kirjeen, voisitte sopia kohtaamisen ihan oikeasti. 💞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin muuttaa nainen tästä sen noin 40 kilsaa itään. Mulla on nääs kolmen A:n kriisi päällä.
        Se on miehelle kova paikka.

        Mikä on kolmen A:n kriisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on kolmen A:n kriisi?

        Se on se kun mies haluaa vaihtaa akkaa, autoa ja asuntoa. (Ei välttämättä juuri tuossa järjestyksessä)


    • Anonyymi

      En halua olla häiriöksi nainen. Ettet vaan loukkaannu.

      • Anonyymi

        Loukkaannu mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaannu mistä?

        Mistä sen tietää, mistä toinen voi loukkaantua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sen tietää, mistä toinen voi loukkaantua?

        Siks just mistä voi siis tietää vaikkei loukkaantuisikaan?


    • Anonyymi

      Ei, kyllä olisi ollenkaan hienoa, kyllä hänen näkeminen ja taas näkeminen, on kyllä ollut parasta mitä on sattunut kohdalleni. En vaihtaisi yhtään päivää toiseen, jos voisin nyt päättää asian.

    • Anonyymi

      Jos ei oo stalkkeri tai väkivaltainen eksä, niin ei kai sillä ole väliä. Toki viereiseen asuntoon muuttaminen voi olla joissain tapauksissa vähän sus.

    • Anonyymi

      Miljoona muuttoa vuosittain suomessa.

    • Anonyymi

      Ei haittaa. Ja olen iloinen, että väität minusta. Minä pidän myös sinusta. Kunhan kerrot minulle, että olet muuttanut lähelleni, voisimme tavata joskus

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe