God Save The Queen !
Englannin kuningattaren hautajaiset olivat tänään.
Kuningatar Elizabeth II on sanonut:
"I hope that, like me, you will be comforted by the example of Jesus of Nazareth who, often in circumstances of great adversity managed to live an outgoing, unselfish and sacrificial life.....He makes it clear that genuine human happiness and satisfaction lie more in giving than receiving; more in serving than in being served."
Queen Elizabeth II
1926 - 2022
Vapaasti käännettynä:
"Toivon, kuten minä, niin sinäkin tulet lohdutetuksi Jeesus Nasaretilaisen esimerkistä, joka usein suurissa vastoinkäymisissä eli ulkopuolista, epäitsekästä ja uhrautuvaa elämää.....tehden selväksi, että aito inhimillinen onnellisuus, ja tyytyväisyys lisääntyy enemmän antamalla kuin saamalla, enemmän palvelemalla kuin olemalla palveltuna."
Oletko, vapaa-ajattelija, kuningattaren sanomasta:
......täysin samaa mieltä.......jonkin verran samaa mieltä........jonkin verran eri mieltä........täysin eri mieltä ?
QUEEN ELIZABETH II (1926 - 2022)
6
160
Vastaukset
- Anonyymi
Kuningatarta olisi pitänyt rangaista uskonnonvapauden rikkomisesta. Tarvitsemme uskontoneutraalia yhteiskuntaa, jota johtavat meidän vaparien asettamat säännöt. Me olemme rationaalisia ainoina maailman ihmisistä, joten VALTA kuuluu meille.
- Anonyymi
Aika pahasti kuset aatteesi päälle!
Se johtui taas siitä, ettet hallitse alaa mistä nyt kirjoitit. Se ei sinänsä ole suuri häpeä, mutta ikävää on se, ettet edes aavistaa osaamattomuuttasi.
- Anonyymi
Olen lohdutettu tästä. Kiitos kun kirjoitit tämän. Koko maailman kuningatar ja turvapylväs. Häntä kun katsoi ja katsoo kuvia ja videoita tulee rauhallinen mieli. Viisas ja hyvä Jumalan ja kansansa palvelijatar. Hyvä esimerkki meille kaikille. 👋🏻
- Anonyymi
Maailmankatsomuksellisesti kuohittu jo lapsuudestaan asti, niin kuin lähes jokainen uskova.
- Anonyymi
Hautajaistilaisuuteen oli kutsuttu erikoisvieras, ihmisten keittäjä ja päänoita Valtameren takaa: https://t.me/JFK_TV/11523
Kuinkahan moni vielä pitää silmiään tiukasti kiinni ja hokee; lisko ei ole lisko, lis..... - Anonyymi
Aave data lähtee Ellu jahtiin, suureen kartanoon, huhuu ooksää tääl?🤪😁
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412508Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101868Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse741816Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651238
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913