Nyt tekis niin mieli.......
En ole juonut pitkään aikaan
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kerro täällä murheesi
- Anonyymi
Rakastan miestä ja haluaisin hänen kanssaan ryypätä.
- Anonyymi
Ikävä miestä, voisin ottaa hänen kaa lasillisen 🍷
- Anonyymi
4 kertaa olen juonut tänä vuonna itseni humalaan. Olin 4kk ottamatta tippaakaan.
- Anonyymi
Yhdenkään miehen takia ei kannata alkolistiksi ryhtyä
- Anonyymi
Haluan alkaa hänen kanssaan alkoholistiksi. No ei. Kun ihan vain ajattelin, että baarissa käytäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan alkaa hänen kanssaan alkoholistiksi. No ei. Kun ihan vain ajattelin, että baarissa käytäs.
Jos menen baariin, teen sen mielummin sellaisessa paikassa missä on lämmintä ts.ulkomailla muut ihmiset miljöö ja ne kaikki toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos menen baariin, teen sen mielummin sellaisessa paikassa missä on lämmintä ts.ulkomailla muut ihmiset miljöö ja ne kaikki toimii.
Mennään sitten ulkomaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään sitten ulkomaille.
Eihän sitä tiedä jos olet hän. Ajattelin kyllä viipyä hiukan pidempään jos ei ole kiureitä kotimaassa. Hyvät yöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä tiedä jos olet hän. Ajattelin kyllä viipyä hiukan pidempään jos ei ole kiureitä kotimaassa. Hyvät yöt.
Mennään 20 yli vasta nukkumaan, jooko?
- Anonyymi
Riippuu pitkään ja keiltä kyselee, eikö https://youtu.be/nui60cTWif4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703