Aiemmin Turun linjaliikenteen lippulaivana tunnettulla Turun kaupunkiliikenne oy:lla menee huonosti, jopa niin huonosti, että kyky hoitaa sopimuksen mukaista liikennettä täysmääräisesti on vaarantunut. Jo nyt osa linjoista on jouduttu antamaan pois mutta siitä huolimatta Kaupunkiliikenne oy:n linjoja jää jatkuvasti ajamatta!?
Myös kaluston kunto on heikentynyt kun vikoja ei korjata kuljettajien tekemistä korjauspyynnöistä huolimatta. Tämä on johtanut välinpitämättömyyteen kaluston kunnon suhteen myöskin kuljettajien puolella. Koska johto ei välitä, niin miksi sitten työntekijöidenkään pitäisi välittää. Aiemin pienimätkin viat korjattiin viipymättä. Nyt korjataan jos auto ei käynnisty. Talvella asiakkaat paleltuvat kun lämmitys ei toimi, ja kesällä on pakahduttavan kuuma koska ilmastointia ei ole huolettu.
Turun kaupunkiliikenne oy ajautunut vaikeuksiin.
13
770
Vastaukset
- Anonyymi
Turun kaupunkiliikenteellä vaikeuksia suoriutua velvotteistaan koska Turun kaupunkiliikenne oy:ssä on käynnissä joukkopako toisiin yrityksiin. Miksi, sitä sopii kysyä kapteeni selittäjältä, toimitusjohtaja Juha Parkkoselta itseltään.
- Anonyymi
Tuon firman toimitusjohtaja on hoitanut tehtäviänsä siten että työntekijöiden keskuudessa on herännyt voimakas epäilys siitä, että pyrkimys on raunioittaa yritys sellaiseen kuntoon, että viimeistenkin linjojen yksityistäminen alkaa olemaan järkevä vaihtoehto. Talossa on "Trojan hevonen" joka tuhoaa yrityksen sisältäpäin.
- Anonyymi
Kaupunkiliikennelinjat ovat: 1, 3, 30, 50, 51, 53, 54, 55, 56 ja 55A Koululaislinjat 52, 52A, 71, 73 ja 74, työmatkalinja 58 sekä yölinja 36. Linjat 55 ja 56 on jouduttu antamaan osaksi alihankioiden ajettaviksi koska Kaupunkiliikenne oy ei enää kyennyt suoriutumaan sille annetusta tehtävästä. Loppuvuodesta linjat 55 ja 56 siirtyvät kokonaan uudelle liikenöitsijälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupunkiliikennelinjat ovat: 1, 3, 30, 50, 51, 53, 54, 55, 56 ja 55A Koululaislinjat 52, 52A, 71, 73 ja 74, työmatkalinja 58 sekä yölinja 36. Linjat 55 ja 56 on jouduttu antamaan osaksi alihankioiden ajettaviksi koska Kaupunkiliikenne oy ei enää kyennyt suoriutumaan sille annetusta tehtävästä. Loppuvuodesta linjat 55 ja 56 siirtyvät kokonaan uudelle liikenöitsijälle.
Turku alkaa muistuttamaan jonkin kehitysmaan kaupunkia jossa linja-auto voi tulla tai olla tulemattakin. Esim. 55A lukee kyllä aikataulussa mutta jää usein tulematta? Onko auto mennyt rikki vai kuski jättänyt tulematta, vai sekä että?
- Anonyymi
Joukkopako kaupunkiliikenne oy:stä johtuu Covid 19, Ukrainan sodasta ja Englannin kuningatar Elisabetin kuolemasta. Tämä on totuus!
- Anonyymi
Johtuuko strategian epäonnistuminen itse strategiasta – vai ehkä sittenkin umpisurkeasta ja täysin luokattomasta johtamisesta?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turku alkaa muistuttamaan jonkin kehitysmaan kaupunkia jossa linja-auto voi tulla tai olla tulemattakin. Esim. 55A lukee kyllä aikataulussa mutta jää usein tulematta? Onko auto mennyt rikki vai kuski jättänyt tulematta, vai sekä että?
Eipä noi ykkösetkään kulje sillon kun pitäis. Ja kun bussi jää välistä, on pysäkit ja seuraavat autot niin täynnä että ajavat ohitse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon firman toimitusjohtaja on hoitanut tehtäviänsä siten että työntekijöiden keskuudessa on herännyt voimakas epäilys siitä, että pyrkimys on raunioittaa yritys sellaiseen kuntoon, että viimeistenkin linjojen yksityistäminen alkaa olemaan järkevä vaihtoehto. Talossa on "Trojan hevonen" joka tuhoaa yrityksen sisältäpäin.
Turkuun ollaan rakentamassa raitiovaunuliikenettä eikä kaupungilla ole rahaa eikä mielenkiintoa ylläpitää pientä mutta ongelmallista bussifirmaa vastullaan. Yksinkertaisempaa/helpompaa kilpailuttaa koko kaupungin linjaliikenne yksityisille palvelun tarjoajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkuun ollaan rakentamassa raitiovaunuliikenettä eikä kaupungilla ole rahaa eikä mielenkiintoa ylläpitää pientä mutta ongelmallista bussifirmaa vastullaan. Yksinkertaisempaa/helpompaa kilpailuttaa koko kaupungin linjaliikenne yksityisille palvelun tarjoajille.
Ei rakenneta, koska sitten ei olisi rahaa yhtään mihinkään, eikä ratikka tarvita, siitä on vain haittaa. Sähköbussit ovat nykyaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakenneta, koska sitten ei olisi rahaa yhtään mihinkään, eikä ratikka tarvita, siitä on vain haittaa. Sähköbussit ovat nykyaikaa.
Minkälaisen arvosanan saa joukkolikeenteen johtaja Sirpa Korte kun yksi palveluntarjoaja ei kykene suoriutumaan velvoitteistaan? Turun kaupunkiliikenne oy:n linjoja jää koko ajan ajamatta.
- Anonyymi
Miksi nykyinen toimitusjohtaja ja entinenkin on ollut täysin pätemättömiä tehtäväänsä? Miksi valittu tehtäviin henkilöitä joilla ei edes liikkeenjohdon kokemusta tai johtamis kokemusta ennestään kunnon liiketoiminnasta?
- Anonyymi
Kuka kuljettajista olisi sopiva firman johtajaksik, tekijäportaassa varsinainen asiantuntemus on.
Nimiä esille.
- Anonyymi
Toimitusjohtaja leikkii jossain reserviläispelleillyssä ja leikkii niin isänmaallista mutta tuonne firmaan ei kantasuomalaiset töihin pääse.. suojatyöpaikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978