Heiii stop ... stop!!

Anonyymi

Älkääpäs nyt kaikki minulle kirjoittako. Minä vain yhtä miestä etsin täältä kun tuntuu että hän on koneeseen kadonnut!

51

513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ketä miestä etsit?

• Anonyymi

Mun jutusta on niin kauan aikaa, että tuskinpa hän täällä palstalla oleilee.Tuo aloitus oli olevinaan mielestäni vitsikästä, kun kyllästytti taas se, että palsta on täynnä anonyymejä vuodatuksia ilman mitään tunnisteita. Jotenkin alkoi säälittää sitten vasauskommentit, joita ihmiset olivat kirjoittaneet enemmän tai vähemmän tosissaan saamatta vastauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mun jutusta on niin kauan aikaa, että tuskinpa hän täällä palstalla oleilee.Tuo aloitus oli olevinaan mielestäni vitsikästä, kun kyllästytti taas se, että palsta on täynnä anonyymejä vuodatuksia ilman mitään tunnisteita. Jotenkin alkoi säälittää sitten vasauskommentit, joita ihmiset olivat kirjoittaneet enemmän tai vähemmän tosissaan saamatta vastauksia.

Joo ymmärrän hyvin tuon.

• Anonyymi

Toivottavasti löydät etsimäsi, ap mies

• Anonyymi

Sinä se et yllätä! Aloittaja on edelleenkin nainen!

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä

Siis mieheksitunnistelijan kanssa samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis yhtä hölmöjä molemmat tai sama henkilö!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun mielipide.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä todellakin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä todellakin!

Siis hölmöksitunnistelijan kanssa samaa mieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hölmöksitunnistelijan kanssa samaa mieltä!

😄😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ei ollut sun T vaan ihan vokaalinainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulolla ollaan. Ensimmäinen kommentti stop

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulolla ollaan. Ensimmäinen kommentti stop

Tähän lankaan siis, tarkennann

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän lankaan siis, tarkennann

Pitää pitää kirjaa, ettei toiset oo tietävinään paremmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa millai ja miten niin olisivat sama henkilö, nyt aukes uus linja nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä todellakin!

Pilli tai pulla👌Ottaisit säki välillä rennommin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jaa millai ja miten niin olisivat sama henkilö, nyt aukes uus linja nääs

No niin, että ensin väitetään, että aloittaja on mies. Sitten hetken kuluttua kirjoittaa sama henkilö olevansa samaa mieltä. Siis tottakai on itsensä kanssa samaa mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, että ensin väitetään, että aloittaja on mies. Sitten hetken kuluttua kirjoittaa sama henkilö olevansa samaa mieltä. Siis tottakai on itsensä kanssa samaa mieltä.

Vielä hassumpi on se henkilö, joka ilmoittaa että kaikki olemme samaa mieltä vaikka ei ole keneltäkään mitään kysynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää pitää kirjaa, ettei toiset oo tietävinään paremmin

Onpas tarkkaa -ihmettelee ap😄

• Anonyymi

Välillä tuntuu, että täällä on kolme eri miestä kirjoittelemassa minulle. Kolme eri kirjoitustyyliä, mutta silti tuntuu heidän olevan se yksi ihminen. Liekö kolme eri persoonallisuutta?

-nainen sivusta

• Anonyymi

En usko, että ovat sama henkilö. Miehet tuskin vaihtavat kirjoitustyyliään erilaiseksi, Täällä vain on paljon ihmisiä samoissa tilanteissa, niin on helppo erehtyä luulemaan vastaajaa omaksi kaipaamakseen henkilöksi. Tai niinpäin, että vastaaja kuvittelee kirjoittavansa kaipaamalleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko, että ovat sama henkilö. Miehet tuskin vaihtavat kirjoitustyyliään erilaiseksi, Täällä vain on paljon ihmisiä samoissa tilanteissa, niin on helppo erehtyä luulemaan vastaajaa omaksi kaipaamakseen henkilöksi. Tai niinpäin, että vastaaja kuvittelee kirjoittavansa kaipaamalleen.

He eksyvät samoihin kirjoituksiin aina. Ja tunnisteet liippaa niin läheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He eksyvät samoihin kirjoituksiin aina. Ja tunnisteet liippaa niin läheltä.

Siltikin jos kirjoitustyylit eroavat, niin kyse on eri henkilöistä. Lopoujen lopuksi täällä kirjoittelulla ei ole mitään merkitystä, joten en liikaa tukeutuisi anonyymikirjoituksiin. Ne eivät vaikuta mitenkään todelliseen elämään ruudun toisella puolella. Se ei näistä kirjoituksista muutu suuntaan, eikä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltikin jos kirjoitustyylit eroavat, niin kyse on eri henkilöistä. Lopoujen lopuksi täällä kirjoittelulla ei ole mitään merkitystä, joten en liikaa tukeutuisi anonyymikirjoituksiin. Ne eivät vaikuta mitenkään todelliseen elämään ruudun toisella puolella. Se ei näistä kirjoituksista muutu suuntaan, eikä toiseen.

Täällä tuntuu olevan suht samanlaisilla kirjoitustyyleilläkin useita jossain määrin samanlaisissa tilanteissa olevia ihmisiä. Itsekin monesti täällä katson, että tuo pitkä viestihän voisi olla minun kirjoittamani. Toki osa sitten myös alkaa käyttää näkemiään kivoja ilmauksia muissa ketjuissa, joten nekään eivät toimi luotettavana tunnisteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä tuntuu olevan suht samanlaisilla kirjoitustyyleilläkin useita jossain määrin samanlaisissa tilanteissa olevia ihmisiä. Itsekin monesti täällä katson, että tuo pitkä viestihän voisi olla minun kirjoittamani. Toki osa sitten myös alkaa käyttää näkemiään kivoja ilmauksia muissa ketjuissa, joten nekään eivät toimi luotettavana tunnisteena.

Mulla jäi kerran piste vahingossa pois lopusta ja minua luultiin heti joksikin muuksi jolla se puuttui säännöllisesti. Hyvin pienestä voi tunnistelu olla kiinni, jopa yhdestä pienestä pisteestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla jäi kerran piste vahingossa pois lopusta ja minua luultiin heti joksikin muuksi jolla se puuttui säännöllisesti. Hyvin pienestä voi tunnistelu olla kiinni, jopa yhdestä pienestä pisteestä.

Sait mut nauramaan. Kiitos! Itse en uskalla enää käyttää tiettyjä hymiöitä

-nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro ny vaikka esimerkkejä niistä erilaisista kirjoitustyyleistä🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat, kuka jättää lauseen auki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat, kuka jättää lauseen auki

Sinultakin puuttuu nyt se loppupiste. En itse ole niin tarkkaan näitä viestejä lukenut, sillä välimerkki ym. kirjoitusvirheitä sattuu yhdelle sun toiselle, kun kirjoitetaan pienellä kännykän näytöllä. Minulle vain joku tuli sanomaan, että olen se, joka jättää loppupisteen pois, silloin kun se jäi puuttumaan. Nyt tarkistan erikseen, että piste on olemassa ennenkuin lähetän tekstini palstalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinultakin puuttuu nyt se loppupiste. En itse ole niin tarkkaan näitä viestejä lukenut, sillä välimerkki ym. kirjoitusvirheitä sattuu yhdelle sun toiselle, kun kirjoitetaan pienellä kännykän näytöllä. Minulle vain joku tuli sanomaan, että olen se, joka jättää loppupisteen pois, silloin kun se jäi puuttumaan. Nyt tarkistan erikseen, että piste on olemassa ennenkuin lähetän tekstini palstalle.

Lisään vielä, että jos olen ilman lukulaseja niinkuin nyt, niin en edes näe välimerkkejä.

• Anonyymi

Voin kaivatakin sun kaa samassa ketjussa, saanhan? :D

• Anonyymi

En yleensä kaipaile anonyymiketjuissa, enkä anonyymeille lupaile mitään. Tässä omassa aloituksessani olen ollut poikkeuksellisan aktiivinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yleensä kaipaile anonyymiketjuissa, enkä anonyymeille lupaile mitään. Tässä omassa aloituksessani olen ollut poikkeuksellisan aktiivinen.

Ai. mikähän sun rekattu nimimerkki on kun ei oo näkyvillä? Liihotteletko PalstaRinssin kainaloisena, välillä näkyvämmin? En muuten ymmärrä sun omaa ketjua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. mikähän sun rekattu nimimerkki on kun ei oo näkyvillä? Liihotteletko PalstaRinssin kainaloisena, välillä näkyvämmin? En muuten ymmärrä sun omaa ketjua.

Palstarinssillä ei ole mitään tekemistä mun kanssa, eikä sun tarvi mua yrittää tunnistelle kun ei olle missään tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstarinssillä ei ole mitään tekemistä mun kanssa, eikä sun tarvi mua yrittää tunnistelle kun ei olle missään tekemisissä.

Varovasti kysyinkin ja anteeksi jos sain sut vähän kilahtamaan. Huumorille täällä onkin harvemmin tilaa, jos ei toista tunnista. En ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varovasti kysyinkin ja anteeksi jos sain sut vähän kilahtamaan. Huumorille täällä onkin harvemmin tilaa, jos ei toista tunnista. En ymmärrä.

Mulla loppuu huumori siihen, kun mua väitetään mieheksi! Siinä ei ole mitään hauskaa vaan se on kiusaamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hait siis toisin sanoen jonkun hlön kilahtamispistettä kun sen tuohon sisään kerran kirjoitit ja samalla ikäänkuin pahoittelet, että täällä ei voi tunnistaa eri kirjoittajia niin ehkä silloin tarkoitat myös itseäsi? Sivusta ihan daa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla loppuu huumori siihen, kun mua väitetään mieheksi! Siinä ei ole mitään hauskaa vaan se on kiusaamista.

Mitä sen on väliä mitä täällä kuvitellaan kenenkin kirjoituksista. Todisteita tarvitaan vasta irl maailmassa. Niin kauan kuin sä jankkaat ettet ole mies, istut huumorikukan päällä takalistollasi. Stressaat aivan turhasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hait siis toisin sanoen jonkun hlön kilahtamispistettä kun sen tuohon sisään kerran kirjoitit ja samalla ikäänkuin pahoittelet, että täällä ei voi tunnistaa eri kirjoittajia niin ehkä silloin tarkoitat myös itseäsi? Sivusta ihan daa

En kyllä hakenut, mutta koin vastauksen sen suuntaiseksi omaan tekstiini. En tarkoittanut itseäni. Se on turhaa.

• Anonyymi

Kunnon provokuningas oot kyllä👍😂😂😂 Varmaa meinaa kylä lähtee taas nääs

• Anonyymi

Niin mä pidän tämän oman kirjoittelun linjan johdonmukaisena ja istunnot lyhyinä niin ei jää niin paljon tulkinnanvaraa ihan vain ystävällisyyttäni, sillä olenhan lähtökohtaisesti mukava kuin mursu. Treenaavat on pop, niin on lähes reaalissa kaiken tämän jännän tai valinnaisesti hohhoijaan äärellä.

• Anonyymi

Arvelinkin että sulle ne on. Turhaan täällä muut pyörii.

• Anonyymi

Oikeesti ei taida olla yksikään mulle niin että omikaa vaan ihan rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti ei taida olla yksikään mulle niin että omikaa vaan ihan rauhassa.

Mieluummin jätän omimatta ja toivon ettei kukaan muukaan omi. Kun selaa tämänkin illan viestejä. Niin ei täällä ole kuin inhottavia ja ilkeitä viestejä.

• Anonyymi

Ap trolliukko sai jälleen kerran kunnon palstaälämölön aikaiseksi 😂🤣😂

• Anonyymi

En nyt ymmärrä tätä kommenttia, kun en mielestäni mitään älämölöä ole saanut aikaiseksi. En myöskään tässä päivän aikana ole pystynyt ukoksikaan muuttumaan toiveistasi huolimatta.

• Anonyymi

En tykkää kyseisestä yhtyeestä ei ole minulta naiselta tämä

• Anonyymi

Aloittajanainen ei kuuntele kotimaista musiikkia. Radiossa vaihtuu kanava, kun nyyhkintä ja huutaminen alkaa. Tuo koneeseen kadonnut tuntui vain sopivan tähän aloitukseen, kun ei ole ollut mitään ilr sen jälkeen kun viimeksi juteltiin Sellossa.

• Anonyymi

Maailma on iso paikka sinne on helppo kadoita kokonaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2606
    2. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      456
      1813
    3. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      13
      1377
    4. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      118
      1209
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      985
    6. Bonussyy seuraavan askeleen ottamiselle

Huvittaa jo valmiiksi joidenkin reaktio jos tulevaisuudessa näkevät meidät yhdessä.
      Ikävä
      57
      841
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      180
      752
    8. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      176
      718
    9. Kysy mitä vain peurasta torstaina 6.10. kello 14-20

Suomen riistakeskuksen asiantuntijat vastaavat Suomi24:n käyttäjien kysymyksiin Puhutaan peurasta -keskustelussa torstaina 6.10. kello 14—20. Valkoh
      Suomi24 Blogi ★
      12
      711
    Aihe