Kaupungin vapaa-aikalautakunta on julistanut tarjouskilpailun Krookilan kotiseutukeskuksen kahviotilasta. Tunnelmallinen kahviotila taipuu lounasravintolaksi ja kahvilatoimintaan sekä erilaisten juhlien, kokouksien ja tilaisuuksien järjestämiseen.
Krookilaan uusi yrittäjä
12
1708
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen työhakemus vaaditaan jos sinne aikoo töihin?
- Anonyymi
Raisiolainen työhakemus jossa kannattaa muistaa mainita risteys ja liikennevalot.
- Anonyymi
Eikö siellä juuri vähän aikaa sitten aloittanut Turussa aiemmin toimineen Kultainen Hirvi -ravintolan pitäjä? Se täytyy todeta että paikan lounas lässähti pahemman kerran.
- Anonyymi
Lounas meni todella huonoksi kun omistaja vaihtui.
- Anonyymi
Niin siinä kävi. Edellisen yrittäjän aikaan arkilounas oli monipuolinen runsaine salaattipöytineen ja tuoreine sämpylöineen. Pari kertaa käynyt nykyisen yrittäjän aikana, kolmatta kertaa ei tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä kävi. Edellisen yrittäjän aikaan arkilounas oli monipuolinen runsaine salaattipöytineen ja tuoreine sämpylöineen. Pari kertaa käynyt nykyisen yrittäjän aikana, kolmatta kertaa ei tule.
Käy nyt ihmeessä. Oltiin toisena aukiolopäivänä ja hyvää oli
- Anonyymi
Tota missä voisi Raisiossa syödä hyvän makuista ruokaa?
- Anonyymi
Iken-grilli oli aikoinaan legenda. Harmi kun lopetti.
- Anonyymi
Pian Pakari nykyään Iken grillin paikalla. Ruoka todella hyvää ja myyvät myös suolaisia ja makeita leivonnaisia. Päivisin lounas ja illalla listalta. Hinnat himpun korkeat mutta maksan mielihyvin ja tuen paikallisia suomalaisia yrittäjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pian Pakari nykyään Iken grillin paikalla. Ruoka todella hyvää ja myyvät myös suolaisia ja makeita leivonnaisia. Päivisin lounas ja illalla listalta. Hinnat himpun korkeat mutta maksan mielihyvin ja tuen paikallisia suomalaisia yrittäjiä.
Pian Pakarin lounas hyvä tosin hieman hintava. Esim torstaisin hernekeitto ja pannukakku 11.30 euroa, törkeä hinta. Mutta saa pyytää.
Sämpylöitä ei enää aamuisin myydä mikä hieman erikoista leipomolta. Toisaalta ei ihme jos ei ole kauppa käynyt, muutaman kerran olen ostanut edellis päivän sämpylöitä täydellä hinnalla. Käsitämätöntä, kuka haluaa ostaa leipomosta vanhaa leipää täydellä hinnalla. Kusetuksen makua.
Menee joka päivä kiinni klo 16 joten lounas ainut asia mikä kannattaa.
- Anonyymi
PR bubissa saa hyviä anjovisleipiä.
- Anonyymi
saat kuonoos, anjovishenki
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338566Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17826Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647