Krookilaan uusi yrittäjä

Anonyymi-ap

Kaupungin vapaa-aikalautakunta on julistanut tarjouskilpailun Krookilan kotiseutukeskuksen kahviotilasta. Tunnelmallinen kahviotila taipuu lounasravintolaksi ja kahvilatoimintaan sekä erilaisten juhlien, kokouksien ja tilaisuuksien järjestämiseen.

12

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millainen työhakemus vaaditaan jos sinne aikoo töihin?

      • Anonyymi

        Raisiolainen työhakemus jossa kannattaa muistaa mainita risteys ja liikennevalot.


    • Anonyymi

      Eikö siellä juuri vähän aikaa sitten aloittanut Turussa aiemmin toimineen Kultainen Hirvi -ravintolan pitäjä? Se täytyy todeta että paikan lounas lässähti pahemman kerran.

    • Anonyymi

      Lounas meni todella huonoksi kun omistaja vaihtui.

      • Anonyymi

        Niin siinä kävi. Edellisen yrittäjän aikaan arkilounas oli monipuolinen runsaine salaattipöytineen ja tuoreine sämpylöineen. Pari kertaa käynyt nykyisen yrittäjän aikana, kolmatta kertaa ei tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siinä kävi. Edellisen yrittäjän aikaan arkilounas oli monipuolinen runsaine salaattipöytineen ja tuoreine sämpylöineen. Pari kertaa käynyt nykyisen yrittäjän aikana, kolmatta kertaa ei tule.

        Käy nyt ihmeessä. Oltiin toisena aukiolopäivänä ja hyvää oli


    • Anonyymi

      Tota missä voisi Raisiossa syödä hyvän makuista ruokaa?

    • Anonyymi

      Iken-grilli oli aikoinaan legenda. Harmi kun lopetti.

      • Anonyymi

        Pian Pakari nykyään Iken grillin paikalla. Ruoka todella hyvää ja myyvät myös suolaisia ja makeita leivonnaisia. Päivisin lounas ja illalla listalta. Hinnat himpun korkeat mutta maksan mielihyvin ja tuen paikallisia suomalaisia yrittäjiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian Pakari nykyään Iken grillin paikalla. Ruoka todella hyvää ja myyvät myös suolaisia ja makeita leivonnaisia. Päivisin lounas ja illalla listalta. Hinnat himpun korkeat mutta maksan mielihyvin ja tuen paikallisia suomalaisia yrittäjiä.

        Pian Pakarin lounas hyvä tosin hieman hintava. Esim torstaisin hernekeitto ja pannukakku 11.30 euroa, törkeä hinta. Mutta saa pyytää.

        Sämpylöitä ei enää aamuisin myydä mikä hieman erikoista leipomolta. Toisaalta ei ihme jos ei ole kauppa käynyt, muutaman kerran olen ostanut edellis päivän sämpylöitä täydellä hinnalla. Käsitämätöntä, kuka haluaa ostaa leipomosta vanhaa leipää täydellä hinnalla. Kusetuksen makua.

        Menee joka päivä kiinni klo 16 joten lounas ainut asia mikä kannattaa.


    • Anonyymi

      PR bubissa saa hyviä anjovisleipiä.

      • Anonyymi

        saat kuonoos, anjovishenki


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe