20.09.-22 P-K:n aamuradiosta kuullun perusteella, en äänestä S. A:sta jatkoon. Paljon pitää Sysmäjärvessä vesipinnan nousta, ennen kuin näin tapahtuu! Asiatonta syyttelyä Persujen tapaan!
Ei jatkoon
6
219
Vastaukset
- Anonyymi
Sysmäjärvessä vesipinta nousee kohisten kun entinen sininen häpeä tahra yrittää epätoivoisesti haukkua Sannaa
- Anonyymi
Misä kepun edustaja oli kun hoitajalaista oli päätös eduskunnassa.
- Anonyymi
Kepun edustaja oli puolustusministerin järjestämillä maanpuolustuskursseilla. Ota valittaja selvää asioista!
- Anonyymi
SA saa ääniä enemmän kun viimeksi
- Anonyymi
Huomioiden hyvän Venäjä suhteen muuttuneen nyt vihasuhteeksi. Tässä tilanteessa koko - Perussuomalaiset puolue - on huolestuttava puolue. Voimakkain ja laaja Venäjä viha ja näin voimaannuttaa Venäjää yhä arvaamattomaan asenteeseen Suomea kohtaan.
Koko puolue hyllylle kunnes EU / Suomen tilanne vakiintuu.
Markku Lievonen - Anonyymi
Perussuomalaisten kannatus lisääntyy kun ovat olleet aina oikeassa tästä rajojen sulkemisesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858