Huumeet Outokummussa

Anonyymi-ap

Päihteet on nyt vallalla Outokummussa nyt ois aika satsata nuorisoon

51

2565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      helposti saatiin taas ei ongelmaa

    • Anonyymi

      Mä käytän huumepillereitä ja nuuskaa niitä saa alaasteelainenkin

      • Anonyymi

        Mikä o alaastelaine selitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä o alaastelaine selitä

        Pilven käyttäjiä vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pilven käyttäjiä vain

        On ollut muitakin huumeita jo ala luokilla ongelmana


      • Anonyymi

        Mistä saat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä saat

        Koulusta saa hyvät eväät elämään... Kauppa käy kun siirappia saa eikä kukaan estämään pysty!


      • Anonyymi

        Onko 1€ pillereitä?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko 1€ pillereitä?.

        vähä enemmän nii saat 3


    • Anonyymi

      Hyvinhän huumeet liikkuu koulussa

      • Anonyymi

        venäläinen poika myy ja kohta saadaan tabut ukrainalaisilta jotka käyttää kovia kipulääkkeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        venäläinen poika myy ja kohta saadaan tabut ukrainalaisilta jotka käyttää kovia kipulääkkeitä

        Yksi urkainalainen olis myynyt piluaki kaverille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi urkainalainen olis myynyt piluaki kaverille

        vähänlaisesti taitaa nuita myyjiä olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vähänlaisesti taitaa nuita myyjiä olla...

        Olen annokseni saanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vähänlaisesti taitaa nuita myyjiä olla...

        pilun....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pilun....

        Ahaa ukrainalaiset on keksineet tehä businesta itellään


    • Anonyymi

      Ongelmia riittää se on nähty. Ukraina ja Venäjä ei pelkkää hyvää jos huumeita tulee

    • Anonyymi

      Ei hyvä kouluaikaan pikkupojat tappeli huumeista kun välituntivalvoja tuli niin laittoivat huumeet piiloon koulunpihalle pyöräkatokseen. On muuttunut koulu rappiolle kun päivälläkin ja kukaan ei puutu moni muukin aikuinen näki varmasti huume hommat.

      • Anonyymi

        Miten sinä puutuit aikuisena silminnäkijänä asiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä puutuit aikuisena silminnäkijänä asiaan?

        Todellakin,mitäs teit kun näit että kätkö siellä!! Olisit ilmoittanut poliisille ja laittanut kakaroiden naamat muistiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin,mitäs teit kun näit että kätkö siellä!! Olisit ilmoittanut poliisille ja laittanut kakaroiden naamat muistiin.

        Eihän pikku huumekaupasta kivakoulussa poliisille tarvii ilmoittaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä puutuit aikuisena silminnäkijänä asiaan?

        Kahtoohan opettajatkin poispäin kun kulkivat ohi tapahtumapaikalta!


    • Anonyymi

      Kovasti on tietäjiä ja näkijöitä muttei kukaan uskalla tehdä mitään.Turha sitten valittaa jos on huumeongelma.

      • Anonyymi

        Useiden vanhemmat viettää huumeissa viikonloput niin eivät puutu koulun huume ongelmaan kun se on koulun tehtävä vai onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useiden vanhemmat viettää huumeissa viikonloput niin eivät puutu koulun huume ongelmaan kun se on koulun tehtävä vai onko?

        Buumerit ei piä alkoholii huumeena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buumerit ei piä alkoholii huumeena

        Ei nii kunnon huumeessa me pysytään ja myydään tiedätte missä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useiden vanhemmat viettää huumeissa viikonloput niin eivät puutu koulun huume ongelmaan kun se on koulun tehtävä vai onko?

        Vastuuttomat vajakit korkeintaan, jotka lapsistaan välitä vähääkään.


    • Anonyymi

      Miksi jos näit et kipaissut koulun aikuisille siitä kertomassa? Jokainen joka tietää tai näkee voisi infoa koulua. Tuskin kukaan tahallaan selkää kääntää mutta nuoret osaa toimia piilossa ja hämysti. Se on jokaisen velvollisuus puuttua ei yksin koulun

      • Anonyymi

        Opettajat kulki ohitse paikasta ja kääntivät päänsä pois päin... Onko sitä vaikea ymmärtää PRK!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opettajat kulki ohitse paikasta ja kääntivät päänsä pois päin... Onko sitä vaikea ymmärtää PRK!!!

        Kuka sitä tuollaisille menee ees ilmoittaan kun katsovat toiseen suuntaan kun NÄKIVÄT


    • Anonyymi

      Koulun huume ongelma ei ole enää piilossa tuota samaa huumekauppaa ja tappelua kiusaamista on ollut jo vuosia. Opettajat katsoo muualle ja sulkevat ongelmalta silmät. Me lapsia koulusta odotelleet oomme nähneet tuon jo pitkään mutta kukaan ei puutu siihen kun pelko tai jokin taho estää.

      • Anonyymi

        Koulun parkissa näkee kaikenlaista ja tuonkin huume kiusaamis tapauksen. Ihmetelen opettajien toimintaa jotka näkivät.


    • Anonyymi

      Liian paljon huumeita Outokummussa liikkuu ja koululaiset mäkee päivittäin samat myyjät ihmettelen kun koulu ei puutu?

    • Anonyymi

      Poliisin pitää puuttua koulu ei voitoimittaa poliisin virkaa. Varmasti puuttuvat jos koulussa näkevät

      • Anonyymi

        taitaa olla kivakoulu


    • Anonyymi

      Mitä auttaa täällä murista ? Huumeet tulleet jäädäkseen ja vanhempien vastuu ohjata kasvavat kersat oikeille jäljille.
      Suurin osa onkin kunnollisia nuoria kuten vanhempansa mutta on myös kakaroita jotka elävät huume ja viina vanhempiensa hoivissa kasvaen sellaiseen normaaliin.

      Koulu voi ajallaan tehdä paljonkin, poliisia ei juuri kaupungilla näe joten olemme lähes omillamme asian kanssa.

      • Anonyymi

        Totta useatkin vanhemmat joilla myös sijaislapsia vetää viikonlopun viivat ja viinit sekaisin reseptilääkkeillä


      • Anonyymi

        Sammuttaisi edes koululta valot viikonlopuksi......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sammuttaisi edes koululta valot viikonlopuksi......

        EIH!!! Näkee piikittää koulun pihassa valot palaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIH!!! Näkee piikittää koulun pihassa valot palaa

        Huumekauppaa valossa jee


    • Anonyymi

      Onneksi kannabis ja taikasienet ovat luonnontuotteita ja jokamiehenoikeudella :)
      Poliisit keräävät verot sitten jos tarvis.. jos ahneiksi ryhtyvät .

      Johannes

      • Anonyymi

        Muutenkin huumeitten käyttö on suotavaa kun luonnon tuotteita.

        Johannes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin huumeitten käyttö on suotavaa kun luonnon tuotteita.

        Johannes

        Unohtuiko vi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenkin huumeitten käyttö on suotavaa kun luonnon tuotteita.

        Johannes

        Huumeet ovar suoraan mätäpaiseisten rikollisten perseistä ja ostamalla laittomia huumeita tuet rikollisia lisäämään rikollisuutta, pahoinpitelyjä ja murhia sen lisäksi, että huumeet ovat äärimmäisen haitallisia terveyden kannalta.


    • Anonyymi

      Huumeet ovat aivoinvalideille ja vajakeille, kun täysjärkiset eivät nihin koske, koska eivät halua pilata niillä omaa eikä lähimmäistensä elämää, eikä tukea rikollisen mätäpaiseita tekemään alueilla lisää muitakin rikoksia.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe