Nimittäin minulta. Ajatus rientää niin nopeaa aiheesta toiseen.
Suuri osa aloituksista on yhdeltä ja samalta
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet maanisessa vaiheessa. Koita vähän löysätä tai muut ei jaksa tätä enää seurata ja jäät yksin.
- Anonyymi
En minä muiden takia täällä kirjoita. Tämä on mun päiväkirja tavallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä muiden takia täällä kirjoita. Tämä on mun päiväkirja tavallaan.
Kyllä se teksti muuttuu kun mania vaihtuu masikseen. Tsemppiä! Minä en viitsi lukea kun sinä täytät tämän lapsen jutuillasi. Poistun tästä. Terveisiä naiselle, kaivatulleni, ei aplle, että poistun nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se teksti muuttuu kun mania vaihtuu masikseen. Tsemppiä! Minä en viitsi lukea kun sinä täytät tämän lapsen jutuillasi. Poistun tästä. Terveisiä naiselle, kaivatulleni, ei aplle, että poistun nyt.
Hyvä idea sulkea palsta, jos ei jutut kiinnosta. Ei ole tarvis silti morkata lapseksi vierasta ihmistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilkeä ihminen, enkä sua haluaisi tunteakaan.
- Anonyymi
Se o tulta ja tappuraa... Maaninen adhd 24 /7 ja silti terveiden papereilla kokotyyppi...
Kuin ruutitynnyri jonka sytytyslanka palas ...
Kuin tähden lento...
Kuin salaman välähdys...
Mietinki syystä välillä onko sitteki nii et oikeesti terveet on pahimpii hullui. 😎
Kun taas diaknoosella tulee asioita realiasoivia rajoituksia elämään.... - Anonyymi
Olen kyllä huomannut joo...
- Anonyymi
Vapaa-ajattelu onkin niin rajoittunutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919