Kaiken mitä yrität. Olet toki kiero, mutta hyvin läpinäkyvä.
Tiedätkö että näen
22
620
Vastaukset
- Anonyymi
Menkää nyt juma**uta ulos vähäksi aikaa sekoilemaan. Kyllä on taas palstanväki kuin rautakangen poikittain nielaisseet piisamit.
- Anonyymi
En ole kiero.
- Anonyymi
Jos nyt oli mulle. En laskelmoi tekemisiäni, eli en voi olla kiero.
- Anonyymi
trollina esiintyy moni, ellet jopa sinä.
- Anonyymi
Olen vain rakastunut ja seonnut. Ehkä sinäkin tuntematon ap?
- Anonyymi
Kuule nainen, se mies ei yritä mitään. Täällä et voi tietää kuin omat kirjoittamisesi.
- Anonyymi
Ketä maalitat?
- Anonyymi
Korkkiruuvilla ne pullot avataan.
- Anonyymi
Onhan mulla skolioosi selässä. Ei se nyt niin selvää varmaan muille ole. Antaa tommosen hyppyrin tohon niin että perse ehkä enemmän ulkoneva . 😳
- Anonyymi
Ihan läskiks meni nyt tää juttu🤭
- Anonyymi
Mitä yritän?
- Anonyymi
En usko,että näet tommosia asioita. Olet vaan yks mielenterveys ongelmainen tyyppi
- Anonyymi
Ja sinäkö et ole? -sivusta
- Anonyymi
Älä maalita tänne ketään.
- Anonyymi
On tässä vastaanotettu jos jonkinlaista mielipidettä. Tämä on hyvä lisä adjektiiveihini. Thanks.
- Anonyymi
Hyvä että on olemassa meitä ihmistutkia ketkä näkevät sudet lampaiden vaatteiden läpi. Olen havainnut tänä vuonna että ihminen voi kieroutua myös aikuisiällä ollessaan. Oiva yleissääntö kierojen ihmisten välttelemiseksi on että jos huomaat että toinen ihminen on räjähdysherkkä pienestäkin asiasta tai keskustelusi hänen kanssaan on pääsääntöisesti negatiivissävytteistä, niin vältä sellaista ihmistä. Negatiivisuus ei tarkoita sitä että aina pitäisi syttyä riitatilanne mutta sen negaation aistii kyllä kussakin tilanteessa jos sitä on.
- Anonyymi
Monesti kierouden määritelmä paljolti on analysoijan lähipiiristä kiinni. Näiden touhut ei kestä päivänvaloa.
- Anonyymi
Hyvä, että on näitä superihmisiä, mitä yleensä on lahkoissa. Niillä on jumalallinen kyky nähdä toisten ihmisten läpi ja ovat lisäksi moraaliltaan ja ymmärrykseltään muita aimo harppauksen edellä.
Näinhän ne lahkot ja luokittelut syntyy. Moraalinen luokkayhteiskunta, jossa roskaväki on pahnan pohjimmaisena, jonne ei kunnon ihminen voi mennä saastumatta. Jatka vain samaa linjaa, niin kyllä siitä vielä hyvä tulee.
- Anonyymi
Niin olen samaa mieltä jos kyseessä on eräs M mies.
- Anonyymi
Kylläkyllä, tuomitsija on joka asialla auringon alla eli ei mitään uutta.
- Anonyymi
Mies pettää varattuna toisen kanssa hävyttömät karma
- Anonyymi
Nähty?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662