Rakastan sua ikuisesti.
Rakastan sua aina
21
597
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos nam.
- Anonyymi
Eutanasia
Niin mieki SEbBooo. :D
- Anonyymi
Seko:D🥰
- Anonyymi
Hienoa. Vielä kun tunnettaisiin toisemme .
- Anonyymi
Vaikka tulit käymään vaan ja lähdit pois mun luota et silti lähde koskaan minusta pois niin se vaan on nainen. t.mies
- Anonyymi
Toisen juominen aiheuttaa minussa hirveän ahdistusreaktion. T. Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen juominen aiheuttaa minussa hirveän ahdistusreaktion. T. Nainen
Voi olla, mutta mä en juo.
- Anonyymi
No nii varmaan joo
- Anonyymi
Matteuksen evankeliumi: 15:18 🙄😒🙃
- Anonyymi
Rakkaus -sanaa ei kannattaisi helpolla viljellä.
- Anonyymi
Mitenkä niin. Rakkaus on sana yhdelle ihmisen tärkeimmistä tunteista. Jos sitä viljeltäis enemmän niin sitä varmasti olisikin enemmän. Rumaa tarkoittavia sanoja ei kannattais helpolla viljellä. Mutta sehän monelta tulee kun lapsena opittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkä niin. Rakkaus on sana yhdelle ihmisen tärkeimmistä tunteista. Jos sitä viljeltäis enemmän niin sitä varmasti olisikin enemmän. Rumaa tarkoittavia sanoja ei kannattais helpolla viljellä. Mutta sehän monelta tulee kun lapsena opittu.
Hyvyys onkin aidointa rakkautta kaikille. Eroaa hieman kuuluisasta hymystä.
- Anonyymi
Mä tiedän M mies! Mutta A... en tiiä.
- Anonyymi
Unta olet nähnyt..
- Anonyymi
Tiedätkö mitä tarkoittaa jaxuhali, jaxuhali sulle.
:)
Näin lasketaan veri
https://m.youtube.com/watch?v=RdU5ubZXAqw - Anonyymi
Höpsistä höö, se on tuo rakastaminen outo laji. Muuttaa muotoaan, mutta ei vaadi sentään uusimaan välineitä joka kausi. Kulahtaa hiljalleen, mutta hoidettuna säilyy yllättävänkin pitkään.
- Anonyymi
En omi mitään, en tätäkään, että olisi muka siltä naiselta. Tulee vain pahamieli kun lukee täällä olevia juttuja. No on näitä kivojakin, mutta en vain näe itseäni missään niistä, ja hyvä niin, että en kuvittele koskaan mitään. Todellisuuden ei ole pakko olla rumaa, ihmiset vain tekevät siitä rumaa. Mutta en mitään turhaa toivoakaan halua elätellä, että hän nyt jotenkin välittäisi minusta joka en mitään puhu ja pysyn poissa kaikesta.
- Anonyymi
❤️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406