läheltä. Lähetän sulle viestiä tässä joku päivä. Otatko viestin vastaan ilolla vai surulla? Kerro se mulle. 🤗 t.nainen
Hei rakas mies
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilol:D
- Anonyymi
Taas sama wanha vedätys. Vaihda jo levyä, mies 🥱🥱
- Anonyymi
Kyllä joku uskoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joku uskoo
Niin kyllä joku uskoo tuon mammankin vedätyksiin siitä "miehestä". heheh
- Anonyymi
Riippuu asiasta. Vuosien kokemuksella tuskin mitään hyvää on tulossa jos yleensäkään mitään.
- Anonyymi
Iloinen olisin👍
- Anonyymi
Otan . Ja otan taas tänäänkin .
- Anonyymi
En malta odottaa...😗
- Anonyymi
Kuppi on alkanut maistumaan.
- Anonyymi
Kyllä! Odotan viestiä homolta, naiseksi pukeutuneena, itellä ei nyt riitä vermeitä pukeutua, ehkä mahdumme samoihin kamppeisiin, ei perkele on tilipäivä, pitää tilata koko kor-setti, myös anustappi, aamupaskakin alkaa kulkeutumaha, on oltava raikas hyperventilaatio, moro.
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=4gLVqjIvokc - Anonyymi
Tässä joku päivä eli ei koskaan.
- Anonyymi
Ei se varmasti sitä tarkoita 😱
- Anonyymi
Mietippä sitä ihan keskenäs
- Anonyymi
Sinä et ole nainen.
- Anonyymi
Kukaan ei voi olla huomaamatta tuota mieltymystänne siihen naiseen.
- Anonyymi
Ilolla tietty otan jos se on mukava sisällöltään. Olen sitä jo odottanutkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?374052- 1003564
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1133492- 783225
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883211Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862865- 392696
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472539- 692523
- 972322