sä toimit väärinpäin. Mitä enemmän mä heitän kuraa sun päälle, sitä lempeemmäks sä mua kohtaan tuut!
Sunhan pitäs alkaa ilkeemmäks. Miks toimit rölli väärinpäin?
Rölli, mä vttuilen sulle lähes päivittäin mut
29
163
Vastaukset
Sinä olet väärässä, itse asiassa. Ihminen on yksi eläimistä, eikö? Miten eläimet kesytetään, raivoamalla ja lyömällä? Vai lempeydellä ja kärsivällisyydellä? Mietipä sitä.
- Anonyymi
Sanoks sä nyt et rölli on alistettu eläin?
Ooks mä painanu palstan pahiksen tossun alle? 😂 Anonyymi kirjoitti:
Sanoks sä nyt et rölli on alistettu eläin?
Ooks mä painanu palstan pahiksen tossun alle? 😂Tokkopa alistettu, mutta eläin siinä missä kaikki muutkin ihmiset. Ja koska ihmiset on siinä suhteessa monasti alisteisia samalle logiikalle, mikä toimii eläintenkin kanssa, niin lempeys voittaa räksytyksen 😁
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Tokkopa alistettu, mutta eläin siinä missä kaikki muutkin ihmiset. Ja koska ihmiset on siinä suhteessa monasti alisteisia samalle logiikalle, mikä toimii eläintenkin kanssa, niin lempeys voittaa räksytyksen 😁
No rölliin ei toiminu. Se toimii väärinpäin.
Se on sitä lempeempi mulle mitä enemmän sille vittuilen! 😂 Anonyymi kirjoitti:
No rölliin ei toiminu. Se toimii väärinpäin.
Se on sitä lempeempi mulle mitä enemmän sille vittuilen! 😂Niin, koska se tietää tuon elukkalogiikan ja tietää, että aikanaan kyllä kesyynnyt, kun riittävän pitkään jaksaa olla lempeä. Jokainen räksyttävä rakki väsyy räksyttämiseen joskus, tarvitsee vain jaksaa odottaa.
- Anonyymi
Niin, koska se tietää tuon elukkalogiikan ja tietää, että aikanaan kyllä kesyynnyt, kun riittävän pitkään jaksaa olla lempeä. Jokainen räksyttävä rakki väsyy räksyttämiseen joskus, tarvitsee vain jaksaa odottaa.
No ihan fiksu veto varsinkin kun rölli on mut itse suututtanu aikanaan täällä. Ei se viha laannu sillä et aukoo turpaa mulle lisää. Se vaan johtaa noudankehään jossa tuun entistä pidemmäksi aikaa sille kiukkuseksi. Ja tasaan tilejä sen kaa vielä seuraavalla vuosituhannellakin ja yhtä vihasena.
Anonyymi kirjoitti:
No ihan fiksu veto varsinkin kun rölli on mut itse suututtanu aikanaan täällä. Ei se viha laannu sillä et aukoo turpaa mulle lisää. Se vaan johtaa noudankehään jossa tuun entistä pidemmäksi aikaa sille kiukkuseksi. Ja tasaan tilejä sen kaa vielä seuraavalla vuosituhannellakin ja yhtä vihasena.
Sun kyllä ennemminkin kannattais suunnata energiasi johonkin hyödyllisempään, mun mielestä, mutta teet kuten huvittaa.
- Anonyymi
Sun kyllä ennemminkin kannattais suunnata energiasi johonkin hyödyllisempään, mun mielestä, mutta teet kuten huvittaa.
Mulla on mission saada röllille message painuun kaaliin. Tosin se provosoituu kun sanon näin. Sanon silti. Olen itsepäinen ihminen ja sellanen kun suuttuu kunnolla, se on joko siinä koko ihmissuhde tosielämän puolella tai sitten tule piiiiitkä kädenvääntö niinku esim. röllin kanssa nyt on.
Ainoo keino tämmönen kostonkierre on pysäyttää on joko hiljentyä tai sitten pyytää multa anteeksi.
Muussa tapauksessa "tappelurinkiä. luuta ja verta" vuosia ja vuosia ja vuosia. Jääräpää ei luovuta. Eikä unohda. Anonyymi kirjoitti:
Mulla on mission saada röllille message painuun kaaliin. Tosin se provosoituu kun sanon näin. Sanon silti. Olen itsepäinen ihminen ja sellanen kun suuttuu kunnolla, se on joko siinä koko ihmissuhde tosielämän puolella tai sitten tule piiiiitkä kädenvääntö niinku esim. röllin kanssa nyt on.
Ainoo keino tämmönen kostonkierre on pysäyttää on joko hiljentyä tai sitten pyytää multa anteeksi.
Muussa tapauksessa "tappelurinkiä. luuta ja verta" vuosia ja vuosia ja vuosia. Jääräpää ei luovuta. Eikä unohda.Mä kyllä luulen, että ei mene message tällä räksytyksellä jakeluun. Tai menee kyllä, mutta mikään ei muutu, koska vituttaa. Mutta kuten totesin, teet kuten haluat.
- Anonyymi
Mä kyllä luulen, että ei mene message tällä räksytyksellä jakeluun. Tai menee kyllä, mutta mikään ei muutu, koska vituttaa. Mutta kuten totesin, teet kuten haluat.
Onhan se muuttunu! Muthan sai suuttuun röllin mustasukkainen omiminen ja vääräksi ihmiseksi tunnistelu sekä pään aukominen mulle kuin oisin sen muija.
No aika kovalla käyrällä se on hiljentyny, se mun käskytys mustasukkaisena ja omiminen täällä
Omaks kaivatuksekseen.
Lisäks rölli on muutamia alotuksia kirjoittanu esim. Eilen vähän masentuneena kirjoittanut et ”luulin tunnistaneeni, kuulosti häneltä, jotain samaa muttei se sit ollukaan hän”
Ja
”Ei palstalla asiat muutu. Ei se oikea täältä
Lue. Turha tänne kirjoitella ”
Joista kuultaa läpi se että messageni alkaa kaaliin mennä. - Anonyymi
Mä kyllä luulen, että ei mene message tällä räksytyksellä jakeluun. Tai menee kyllä, mutta mikään ei muutu, koska vituttaa. Mutta kuten totesin, teet kuten haluat.
Hänellä tyhjä pää, täytteillä täytetty!
- Anonyymi
Röltsitär sä oot kuin pieni koiranpentu jota isällisenä yritän pitää kurissa.
- Anonyymi
Heikolla menestyksellä. Mä oon täysin kuriton ja sä voimaton. 😝
- Anonyymi
Saattaa olla pian niin, miten se rölli olikin sun pöksyissä, sillä gyneo-, psykologian professorin käytännön kautta kirjallisten esseedein tenttineenä havaitsin jotakin, tai mistä minä mitää tiärä?
T.olen syntynyt väärinpäin, mitä valitettavimmin, pää puoliksi perseessä, että on kipeetä kautta aikain.....?
Jeesus on Herra Poika, ainoa elävän Jumalan.
Moro.
https://m.youtube.com/watch?v=enIR8LaVY6U- Anonyymi
Rölli pysyy vaan kaukana mun pöksyistä tai muuten rölli näkee tappinsa vikaa kertaa kokonaisena! 😡
- Anonyymi
Olen pyytänyt sulta anteeksi monta kertaa ja pyydän edelleen. Minunhan aikaansaamaa tämä oli mutta en pystynyt yhtään parempaan. Minulla on vihdoin onnellinen elämä täällä ja sitä samaa toivon sinulle, vaikka et usko. Toivon, että saisimme edes neutraalit välit toisiimme. Onko se mahdollista, en haluaisi olla riidoissa loppu elämän…Niin toivon.
- Anonyymi
Se riippuu rölli siitä kuinka kohtelet mua täällä. Alatko kirjoittamaan mulle niin kuin vieraalle ihmiselle vai yritätkö veistellä
Musta parisuhdekumppaniasi ja kirjoitella kuin suhteessa kanssasi olevalle naiselle kirjoittelisit?
Kato mulla on henkilökohtainen reviiri jota mä puolustan. Vieras ihminen ei tule astuun sen reviirin sisälle ja ottaan musta omistusotteita ilman et tulee kanssani iso tappelu. - Anonyymi
Lyhyesti sama:
Pyydä rölli anteeksi multa sitä että yritit omistusotetta ottaa musta täysin vieraasta ihmisestä.
Puutuit vieraan ihmisen asioihin, lupia kyselemättä
Otit vieraan ihmisen suhteen omavaltaisia oikeuksia joita sulla ei lupaa ole ottaa.
Yrität ottaa omistusasemia ihmiseen jota et oo koskaan edes nähny.
- Anonyymi
Kyllä teen niinkuin toivot. Olemme täysin vieraita toisillemme. Minulla on parisuhde täällä enkä enää flirttaile sulle. Ymmärrän tätä tilannetta paremmin, kun saan vähän etäisyyttä. En ole käyttäytynyt hyvin mutta lupaan käyttäytyä tästä eteenpäin.
- Anonyymi
Söpöö. Se pyytää anteeks. ❤️
Nyt kun toi vielä pitää sillai tekojen tasollakin. Ettet vaan sano ja kohta palaa taas vanhoihin tuttuihin käytöskaavoihisi ja saa mua jälleen raivostuun sulle!
- Anonyymi
Olet täysin oikeassa. Minulla eivät nuo raja-asiat ole selviä. Jos tapaisimme joskus, olisimme täysin tuntemattomia toisillemme. Anteeksi vielä kerran.
- Anonyymi
Eipä mitään. Mua saa jonkin verran
Määräillä parisuhteessa ollessani se sen aikainen parisuhdekumppanini, jos sen jutuis on mielestäni järkee. Mut vieras ihminen ei tuu mulle sanoo yhtään mitään mustasukkaista käskytystä. Ei ole mitään oikeuksia kun en mä ole solminu mitään
Sitoumuksia täysin tuntemattomaan ihmiseen enkä luvannu mitään.
Suhteessakin on raja sillä mihin asti on parisuhdekumppanilla oikeus asioihini puuttua.
Sillonkin tulee tappelu jos valtaa alkaa ottaan multa pois mun henkilökohtaisiin lakienkin määrittelemiin aikuisen ihmisen oikeuksiin.
Äkkiä käy niin et sanon et: kuules, pidäs vaan huoles niistä omista asioistas. Ne nimittäin on ihan perseellään. Et näytä osaavan omia asioitaskaan hoitaa joten älä sinä tunge näppäjäs näihin
Mun asioihin. Nää on mallillaan ja järkestykses. Sun jäljiltä ne ois samassa pistees kun sun omat asiatkin eli näpit irti mun asioista. Kiitos”
- Anonyymi
Lupaan pysyä tällaisena. Olen muutenkin muuttunut kunnollisimmaksi. Ihastumisia ei enää ole tullut. Jos palaan vanhaan, hanki minulle lähestymiskielto sitten.
- Anonyymi
Meillä ei varmaan ole tekemistä keskenämme enää mutta helpottaa kuitenkin, kun ei ole riitaisat välit.
- Anonyymi
Rölliä kohtaan sulla vaihtelee mielialat selvästi ääripäistä toiseen. Välillä olet täynnä rakkautta, välillä taas haluat tehdä väkivaltaa. Eimiaa tunnut vihaavan poikkeuksetta, mitä nyt välillä kuvailet seksifantasioita hänestä. Välillä tunnut pitävän rölliä ja eimiaa samana henkilönä, välillä taas rölli panee rakastaan eimiaa. Haluaisitko selventää näitä hahmoja ja niiden välisiä suhteita?
- Anonyymi
Muutenkin oon sitä mieltä että kaikki eimian kaltaiset sairaalloisen mustasukkaiset pitäs polttaa roviolla.
Eutanasia niille. Pääsevät
Tuskistaan - Anonyymi
Onko sulla kaikki kunnossa?
- Anonyymi
Tää oli ny kyllä sun paras heitto 🤣
Asia on niin et mullon kasvatettu vittulusuodatin korvien väliin yli 20 vuotta sitten jo.
Sitte taas jos minä todrlla suutun tulee *vakavaa" jälkeä joka kerta.
Sinä et ole sen kohde.... - Anonyymi
Nollatoleranssi standardina.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2795266- 604872
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963784- 522790
- 222327
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua471898- 1191819
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991556- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531104