Miksihän epäilit mun tunteitani

Anonyymi

Ihastuin sinun nimeesi jo kun kuulin sen. Todella kaunis. Sitten kun kuulin äänesi, niin jalat meni alta, melkein kirjaimellisesti.

19

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jatkan, että menen nyt muihin puuhiin rakas. ❤️❤️❤️

• Anonyymi

Jepp, puihin muuhiin joo. Nukunta on ilo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jepp, puihin muuhiin joo. Nukunta on ilo.

En ollut kauaa puihissa muihissa. Tämä on ainut yhteys häneen.

• Anonyymi

Aki tai joku kolme sydäntä?

• Anonyymi

Jaa

• Anonyymi

Todella joo, trollataanko aakkoset läpi taas

• Anonyymi

Trollia tästä et saa vaikka yrittäisit.

• Anonyymi

Sivusta: Mitähän varten täällä jotkut luulee kaikkien kirjoitusten olevan trollausta? Suurin osa on ihan asiasta kirjoitettuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Mitähän varten täällä jotkut luulee kaikkien kirjoitusten olevan trollausta? Suurin osa on ihan asiasta kirjoitettuja.

Kaikki kirjoitukset on 95%:sti trollausta. Valitse siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki kirjoitukset on 95%:sti trollausta. Valitse siitä

Niin nuo sun kirjoituksesi. Palstan ilme kohentuisi kun häviäisit täältä trollihokemisesi kanssa.

• Anonyymi

Tilaa vitaeproota, tukee polviniveliä(kin). Sit istut varuiks kun soitat, et loukkaa itteäs. Problem solved, honey.

• Anonyymi

Täytyy laittaa kypärä myös päähän varuiksi, jos hyppään kattoon riemusta. 😚😚😚😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy laittaa kypärä myös päähän varuiksi, jos hyppään kattoon riemusta. 😚😚😚😚

Turvallisuus ennen kaikkea. Eiköhän se pallo jalassa aja saman asian, pysyy aloillaan. Vai irrotetaanko se jo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turvallisuus ennen kaikkea. Eiköhän se pallo jalassa aja saman asian, pysyy aloillaan. Vai irrotetaanko se jo?

Irrotetaan. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Irrotetaan. ❤️

Pitää alkaa perehtyä aiheeseen, on sinällään uus aluevaltaus mulle. Jotenkin silti tuntuu, että en oo henkilö, jonka sä palloas haluat tiirikoimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää alkaa perehtyä aiheeseen, on sinällään uus aluevaltaus mulle. Jotenkin silti tuntuu, että en oo henkilö, jonka sä palloas haluat tiirikoimaan.

Ai, kun luulin että hänen palloa. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, kun luulin että hänen palloa. 😅

Nyt meni vaikeeks, onko hänen minun, vai minun mahdollisesti ehkä hänen? 😳😅 Jos mietitään hänen pallon olevan minun jalassa, niin on todettava näin, hänellä ei oo palloa kummassakaan jalassa. Totuuden nimessä pitää vielä mainita sekin, että ei oo palloa myöskään jalkovälissä. 😅 Jaa miten niin oon sekavasti artikuloiva?

• Anonyymi

Oletpas ihana mies <3 aivan ihana.

• Anonyymi

epäilys voi olla epämukavaa, mutta eikö varmuus olisi ollut naurettavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      5730
    2. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      95
      2675
    3. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      289
      2243
    4. 239
      2181
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1755
    6. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      381
      1701
    7. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      287
      1295
    8. Ketkä räjäyttivät Nord Stream I ja II kaasuputket?

Suomessa jo "tiedetään" syyllinen, jos kuuntelemme hurjimpia syytöksiä - jopa 'Mainilan laukaukset' |1 ovat nousseet esille --- .. muualla EU-Euroopa
      Maailman menoa
      301
      1258
    9. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1232
    Aihe