mulle tänään... mutta olisin kuollut onnellisena. 😚
Vastaukset 13
- Anonyymi
Sitä just pelkään, pää tai sydän pettää jommalta kumalta, tai joku virhe ja kävelee mustaan aukkoon, lyö pään kaivurin nokkaan tai muuten puristuu tähän olotukseen ja kolotukseen....?
- Anonyymi
kävelee mustaan aukkoon 😂
- Anonyymi
Ole hiljaa trolli.
- Anonyymi
Minkä takia sä luet näitä juttuja, jos et niistä pidä? Low iq filth
- Anonyymi
Kamalaa, olisitpa täällä. Ikävöin sua joka päivä.
- Anonyymi
Mitä? Milloin? Olitko autossa? Luulin näkevän hänet autossa tänään...
- Anonyymi
Olisin poistunut pienin äänin https://youtu.be/7tlMeL_BR1U
- Anonyymi
Juuri tuohon aikaan ajattelin, että kohta varmaan kuolen. Ei huvita kirjoitella..
- Anonyymi
Kuinka sen tein? Päivä täsmäisi..🤔
- Anonyymi
Ajoit autolla ohi ikkuna auki ja lauloit Ryhmä Haun tunnaria, jäin katsomaan tätä performanssia ja melkein jäin raitsikan alle.
- Anonyymi
Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen
Tää oli miehelle joka pääsi yllättämään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.993171Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt502585Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.541410Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3391194- 431141
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154931Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi11911Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?587402 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk54710- 38695