Kaksi miestä, voi saada näin väsyneeksi. Toisen ymmärrän historian vuoksi, mutta myös toinen," jonka kanssa myös tietynlainen historia" mutta ei samanlainen, molemmat miehet koskettaa...
Miten ihmeessä...
12
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä siksi, koska minä itken sinun vuoksesi niin usein.
- Anonyymi
Väsyttää...
- Anonyymi
Kenen vuoksi itket? -sivusta
- Anonyymi
Jaa, trolli kyynelehtii mielikuvituksissaan. Kenen luulet uskovan tämänkin tarinan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen vuoksi itket? -sivusta
Trolli itkee jos ei saa sinua uskomaan itseensä
- Anonyymi
Siksi kun siinä on toinen liikaa.
- Anonyymi
Niin on, mutta kumpikaan ei luovuta, kumpikin yrittää vetää mut loppuun. SELLAINEN RAKKAUS TARINA!
- Anonyymi
Siksi kun sinä trollaat itseäsi liikaa.
- Anonyymi
Typerin aloitus ikinä trolli.
- Anonyymi
Hmm, typerä aloitus joo, mutta oikeasta elämästä. Tämän lisäksi vielä kolmas sählää jossain taustalla, oon miettinyt, että mikä ihmisiä vaivaa, mutta mua ei yllätä enää mikään.
Toivottavasti kenenenkään ei tarvitse kokea samaa.
- Anonyymi
Musta vyö sopii housuihin vaikka kengät olisikin siniset.
- Anonyymi
Minkälainen vastaus sua miellyttäisi ? Mitä haet ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232916- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707