Kaksi miestä, voi saada näin väsyneeksi. Toisen ymmärrän historian vuoksi, mutta myös toinen," jonka kanssa myös tietynlainen historia" mutta ei samanlainen, molemmat miehet koskettaa...
Miten ihmeessä...
12
123
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä siksi, koska minä itken sinun vuoksesi niin usein.
- Anonyymi
Väsyttää...
- Anonyymi
Kenen vuoksi itket? -sivusta
- Anonyymi
Jaa, trolli kyynelehtii mielikuvituksissaan. Kenen luulet uskovan tämänkin tarinan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen vuoksi itket? -sivusta
Trolli itkee jos ei saa sinua uskomaan itseensä
- Anonyymi
Siksi kun siinä on toinen liikaa.
- Anonyymi
Niin on, mutta kumpikaan ei luovuta, kumpikin yrittää vetää mut loppuun. SELLAINEN RAKKAUS TARINA!
- Anonyymi
Siksi kun sinä trollaat itseäsi liikaa.
- Anonyymi
Typerin aloitus ikinä trolli.
- Anonyymi
Hmm, typerä aloitus joo, mutta oikeasta elämästä. Tämän lisäksi vielä kolmas sählää jossain taustalla, oon miettinyt, että mikä ihmisiä vaivaa, mutta mua ei yllätä enää mikään.
Toivottavasti kenenenkään ei tarvitse kokea samaa.
- Anonyymi
Musta vyö sopii housuihin vaikka kengät olisikin siniset.
- Anonyymi
Minkälainen vastaus sua miellyttäisi ? Mitä haet ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 44469