Kaksi miestä, voi saada näin väsyneeksi. Toisen ymmärrän historian vuoksi, mutta myös toinen," jonka kanssa myös tietynlainen historia" mutta ei samanlainen, molemmat miehet koskettaa...
Miten ihmeessä...
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä siksi, koska minä itken sinun vuoksesi niin usein.
- Anonyymi
Väsyttää...
- Anonyymi
Kenen vuoksi itket? -sivusta
- Anonyymi
Jaa, trolli kyynelehtii mielikuvituksissaan. Kenen luulet uskovan tämänkin tarinan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen vuoksi itket? -sivusta
Trolli itkee jos ei saa sinua uskomaan itseensä
- Anonyymi
Siksi kun siinä on toinen liikaa.
- Anonyymi
Niin on, mutta kumpikaan ei luovuta, kumpikin yrittää vetää mut loppuun. SELLAINEN RAKKAUS TARINA!
- Anonyymi
Siksi kun sinä trollaat itseäsi liikaa.
- Anonyymi
Typerin aloitus ikinä trolli.
- Anonyymi
Hmm, typerä aloitus joo, mutta oikeasta elämästä. Tämän lisäksi vielä kolmas sählää jossain taustalla, oon miettinyt, että mikä ihmisiä vaivaa, mutta mua ei yllätä enää mikään.
Toivottavasti kenenenkään ei tarvitse kokea samaa.
- Anonyymi
Musta vyö sopii housuihin vaikka kengät olisikin siniset.
- Anonyymi
Minkälainen vastaus sua miellyttäisi ? Mitä haet ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110954
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452443- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351176Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892