Naps tuosta noin vaan.
Mulla ei ainakaan tunteet kuole
15
69
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla taas tuosta vaan nips naps ✂️ ja tunteet kuolee.
- Anonyymi
No ei sulla sitten oikeita tunteita ole ollutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sulla sitten oikeita tunteita ole ollutkaan.
Miten tuntemattomaan voisi ollakaan? Mieti sitä
- Anonyymi
Sepä helppoa olisikin jos niin olisi.
- Anonyymi
Ei ne kuolle, mutta niitä voi kehittää sopivaan suuntaan.
- Anonyymi
Kuolle? Lol
- Anonyymi
Hyvin näky kuolevan, jos niitä ylipäätän oli ...
- Anonyymi
Minttu
- Anonyymi
Kati K
- Anonyymi
tuskinpa noin, tai sitten se oli muuta https://youtu.be/w0cwxyr6ejQ
Näin on. Ei ne mihinkään katoa.
- Anonyymi
Ei minullakaan. Mä olen aina ihmetelly heitä, jotka väittävät tunteidensa kuolevan tuosta vaan. En kykene uskomaan sellaisten tunteiden koskaan oikeita tunteita olleenkaa.
- Anonyymi
Tunteet ei kuole helposti, jos oikeasti rakastaa tai on pitkään ollut jonkun kanssa, mutta tunteiden kanssa voi oppia elämään, jos on pakko oli se syy sit mikä tahansa. Mutta....jos kaksi ihmistä rakastaa toisia, miks rääkätä itseä tai toista? Näitä joutuu elämän aikana puntaroimaan.
- Anonyymi
No ei mullakaa, sanoin vaa koska teit selväksi että sulla niitä ei olisi.. vedin suojakuoren päälle.. ja turha alkaa kenenkää laittaa mtn olet vitun tyhmä kommenttia ku ette tilannetta tiiä.
- Anonyymi
Sydäntä raastava tunne. Tahdon sut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772