jo p*sk*n hajusta. En avaa tätä kyllä tämän enempää 😂
Jotkut alan kohta tunnistaa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ketään ei kiinnostakkaan.
- Anonyymi
Itselläkin välillä kengän pohjat tuoksahtaa jos olen vahingossa astunut koiran paskaan.
- Anonyymi
Sivusta: Alkoi naurattaa, kun on omakohtaisia kokemuksia. Se koiran-💩 on on tiukasti kengän pohjassa niinkuin liima. Jos on vielä lenkkareissa, niin niitä uria on vaikea saada puhtaaksi. Onneksi on koronan takia kotona paljon käsidesiä. Sille on tarvetta puhdistushommassa.
- Anonyymi
Toisilla se on se hetki kun yläläppä aukeaa niin johan käy löyhkä, eli ihan legit aloitus
- Anonyymi
Puhut sie samaa mallii?
- Anonyymi
Melkein mut en ihan
- Anonyymi
Jaa puhut siis näistä VR kummituksista.
- Anonyymi
Tunnusta. Haisen hevosen p*as*alle ,🐴
-heppatyttö- Anonyymi
Siis tunnustan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis tunnustan
Mielestäni tuoksuit ennemminkin huuhteluaineelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tuoksuit ennemminkin huuhteluaineelle.
Oletpa sitten omituista huuhteluainetta haistellut, jos hevoselta haisee😀🐴
- Anonyymi
Joo ja minä oon 🦨💩 joten kyllä varmasti paska haiseeki 🤣
- Anonyymi
Okei. Avaan sen verran etten tarkoittanut että joku/jotkut haisee p*sk*lle 💩 Tämä liittyy erääseen paikkaan.
- Anonyymi
Kondomin jälk. Oli pakko mennä präreijälle.😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692