Vaikuttaa "terveeltä" harrastukselta taas:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009084124.html
"Myös poliisi on yrittänyt pariin otteeseen ajaa kuskia takaa, mutta tämä on päässyt karkuun. Kontolan mukaan kuski on muun muassa keulinut ja ajanut yhdellä pyörällä.
– Hän on ajanut älyttömiä ylinopeuksia, temppuilut, ajanut missä sattuu, kuten kevyen liikenteen väylillä sekä metsäpoluilla, Kontola sanoo.
Voidaanko puhua ”hullusta” kuljettajasta?
– Kyllä voi, Kontola kertoo."
Moottoripyöräilyä Espoossa
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa mitä vaippahousut tekevät Polunmäenkadulla.
- Anonyymi
Näitä idioottekja on jokaisessa ihmisryhmässä. Yhä lisääntyvässä määrin myös auton käyttäjissä.
Jäin tuossa uutisessa ihmettelemään että miten voisi keulia kahdella pyörällä kun on ajanut yhdellä pyörällä.- Anonyymi
Siinä on se ero, että moottoripyörä näyttä olevan lähes puhtaasti pelkkä leikkikalu.
- Anonyymi
"kuski on muun muassa keulinut ja ajanut yhdellä pyörällä"
Aika epeli jos on etupyörällä ajaenkin paennut poliisia 😎
Vai onkohan taas ihan tuulesta temmattua tarinointia niin kuin muutkin tän palstan jutut?- Anonyymi
Onko bensankatku liuottanut aivosi niin pahasti, että et osaa lukea alkuperäistä juttua johon oli jopa suora linkki?
- Anonyymi
En huomannut kuvassa tapahtuvan mitään laitonta?
- Anonyymi
Niinpä, ei siinä ollutkaan. Näitä trolleja riittää kaikkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902