Näkyy täälläkin olevan...

Anonyymi-ap

.... parhaassa työiässä olevia lasten Isejä joutilaana eikä siksi että Äitit ois töissä.
Onko tulonlähteenä sitten oma metsä vai millä nämä pystyy sohvalla makoileen?
Ei muuten haittaa jos onkin valinnut tuon elämäntyylin mutta se että siitä elämäntyylistä aiheutuu häiriöö ympäristölle.

41

1760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vituttaa nuo vökäleet . Itse käyn töissä . No kela ja liitto . Nuilta vökäleiltä autot pois .

      • Anonyymi

        No se ei vielä kerro mitään, jos käy töissä siellä pitää myöskin tehdä jotain, että mitenkäs on tämän asianlaita... vötkäle.


    • Anonyymi

      Niin ,ei ole terveys ainakaan työnteossa mennyt. Yhteiskunta näille kaiken kustantaa ja tällä kylällä onkin paljon näitä joutilaita, kai se on elämäntapa ja raha tulee tilille, vaikkei mitään edes yritä. Ennen tämmöset laitettiin vaikka suota kuokkimaan...

    • Anonyymi

      Näkyy ne kylän laiskat akatkin venkuloivan kotona kotihoidon tuella

      • Anonyymi

        No, jos imettää niin hyvähän se on kotona olla.


    • Anonyymi

      Hullu ryötä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

    • Anonyymi

      Ei ole työttömän leipä kovin leveä. Ei kannata kadehtia.

    • Anonyymi

      Etkö oo kuullut isyyspäivärahasta paskanjauhaja.

      • Anonyymi

        Tuokaan ei taida olla montaa viikkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokaan ei taida olla montaa viikkoa?

        6 kuukautta on ja voi puolet käyttää äidinkin vapaasta eli 9 kuukautta, taitaa olla hieman enemmän kuin muutama viikko ääliö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6 kuukautta on ja voi puolet käyttää äidinkin vapaasta eli 9 kuukautta, taitaa olla hieman enemmän kuin muutama viikko ääliö.

        Oho! Sehän on hyvä. Jotain hyvää saatu aikaan Suomessa.
        Toivotaan että lapset kiintyy Iseihin tuolla ajalla ja koti kiiltää puhtautta ja on maittavaa ruokaa tarjolla😉Niin ja Äidit virkistyy💪


      • Anonyymi

        Siis paskanjauhajan isyyspäivärahasta, sinäkö saat sellaista.


    • Anonyymi

      Oletko kuullut vanhempain vapaasta koskaan?
      Isilläkin on nykyään "äitiys" lomaa.

      • Anonyymi

        Sitähän tuossa aloituksessa kysyttiin, että millä kaikella tuella, rahalla, omaisuudella, sijoituksilla voi jäädä kotiin tupakoimaan.
        Tosiaan onhan noi Isyyslomat, mitenkään pitkiä nekin nykyään on?Riittääkö 6kk:tta?
        Nehän muuttuu kokoajan mitä lööppejä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän tuossa aloituksessa kysyttiin, että millä kaikella tuella, rahalla, omaisuudella, sijoituksilla voi jäädä kotiin tupakoimaan.
        Tosiaan onhan noi Isyyslomat, mitenkään pitkiä nekin nykyään on?Riittääkö 6kk:tta?
        Nehän muuttuu kokoajan mitä lööppejä seuraa.

        Olkaahan sitte niiden lastenne kanssa kun tuommonen mahdollisuus.


    • Anonyymi

      Täytyy olla päästään vialla jos on kateellinen toisen työttömyydestä...

      • Anonyymi

        Täytyy olla myös päästään vialla jos on kateellinen jonkun työpaikasta !


    • Anonyymi

      Täytyy olla päästään vialla jos kotona makaa tukiaisilla vaikka ois mahdollisuus olla töissä

      • Anonyymi

        Täytyy olla päästään vialla jos makaa töissä kun kotonakin voisi maata .


    • Anonyymi

      Kyllä se koiraskin poikii kun oikein tiukka paikka tulee.

    • Anonyymi

      Kukaan ei tuomitse jos olet jouten ja elät iisisti sen ajan, terveesti.
      Potuttaa nämä joutilaat joiden aika menee toisten kiusaamiseen(omiensa tai vieraiden)=kiusantekoon.

    • Anonyymi

      Nante ei oo ollut joutilaana, terhakka nuori mies.

    • Anonyymi

      Potuttaa käydä töissä kun tietää että joutuu veroina maksamaan mamujen ja kotona makaavien toimeen tulon

      • Anonyymi

        En usko väitettäsi. Jos niin olisi kuin väität niin olisit kyllä jo ottanut lopputilin työstäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko väitettäsi. Jos niin olisi kuin väität niin olisit kyllä jo ottanut lopputilin työstäsi.

        Mistäpä muualta veikkaat niiden toimeen tulon tulevan


    • Anonyymi

      Se pitää ottaa myös huomioon että köyhät käy töissä.

      • Anonyymi

        Eikä käy .🤣


      • Anonyymi

        Totta ja pakkohan on käydä kun otetaan velkaa. Eli ei se että on paljon omaisuutta ja merkkivaatteet ja Mersut, tarkoita onko tyypit rikkaita. Ovat velkapaskapersuksissa ja tosi katkeria eli myös henkisesti köyhiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja pakkohan on käydä kun otetaan velkaa. Eli ei se että on paljon omaisuutta ja merkkivaatteet ja Mersut, tarkoita onko tyypit rikkaita. Ovat velkapaskapersuksissa ja tosi katkeria eli myös henkisesti köyhiä!

        Tai maasturi volvo


    • Anonyymi

      Kun Nante oil parraassa työijässä niin kierteli reissuhommissa ympäri maakuntaa ja kerranhi meni isoon taloon iltasella missä talonväki oli juur syömässä Nante siellä sanoi "On niin kova nälkä ettei tiejä mihin menee yöksi". No talossahan asui lupsakoita pesun kestäviä ja valan tehneitä kepulaisia ja isäntä sanoi suu täynnä apetta, että ruokaahan meillä ei ole antaa, mutta yösijan saat tuossa oven suussa penkillä. Talon emäntä läksi yöpuulle ja kamarisa ovelta nosti jalkaa ja laski pitkän pierun sanoen siinä tyyny kulkijalle no kohtapa läksi isäntähi ja teki saman tempun sanoen siinä vielä peittoa lisäks. Aamulla Nante heräsi aikaisin ja sanoi pihalla piialle " siellä on makkuukset läjässä penkillä" kun piika tuli sisälle oli ovensuun penkillä isoläjä paskaa.

    • Anonyymi

      Hyrynsalmel ei oo 25 eur palkkoja ei kannata hötkyillä työn perään

      • Anonyymi

        Tuu tekkee mulle halakoja niin maksan kyllä 25€ päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu tekkee mulle halakoja niin maksan kyllä 25€ päivässä.

        Olisit luvannu Kossupullon niin tulijoita olisi, vaikka se maksaa alle 25€


      • Anonyymi

        Missä olet oppinut ministerin palkoille,tuomoisilla työ haluilla.


    • Anonyymi

      Mitä häiriöö on ilmennyt ympäristölle?

    • Anonyymi

      Köyhät ne joutuu töissä käymään. Oikeasti rikkaitten ei tarvi, niillä on niin paljo rahaa että jo sijoitusten tuottojen korot on enemmän kuin työssä käyvän keskimääräinen vuosipalkka. Toki sijoitukset vaativat jatkuvaa seurantaa ja joskus toimenpiteitä mutta ei sitä voi työnteoksi kutsua, ei siinä hiki haise. Mukavampi se on tosiaan maata vaikka siinä sohvalla ja katsella pörssikursseja tekstiteeveestä tai lähteä rantahuvilalle kalastelemaan kuin vääntäytyä joka aamu kuuen jälkeen työmaalle kärvistelemään.

      • Anonyymi

        Arvostan kyllä rikkaita ihmisiä.elävät omillaan eikä toisten siivellä


      • Anonyymi

        Pistä jakoon sijoitusneuvoja meillekkin.


    • Anonyymi

      Elcotech

    • Anonyymi

      Nante meni kerran työkkäriin ja kysyi töitä siellä Kerberos sanoi ettei ole nante vastasi "No sitten laita takki päälle ja lähetään ettimään".

    • Anonyymi

      Nante kävi kongressimatkalla ja takaisin tultua akka kysyi
      - Tuliko sitä viinanpaskaa otettua johon Nante en minä, mutta kyllä pojat otti
      - Mitenkäs se naispuoli tuliko nauratettua vappaita naisia, Nante vastasi en minä, mutta kyllä ne pojat
      - No käytit kuitenkin kortonkia siellä, tähän Nante en minä, mutta kyllä ne pojat.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe