Mutta kerronpa silti. Tästä paikasta on tullut häiriintyneiden ammatti-ihmisten kiusaamispaikka. On hoitajaa useampaa, on lääkäriä ja virkamiestä.
Kukaan ei varmaan usko tätä
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs sen kätevämpää sellasilla ihmisillä toteuttaa sadistisia tarpeitaan kuin anonyymipalsta jossa kiusaamisesta ei voi jäädä kiinni, ja todisteita ei ole.
- Anonyymi
Juuri näin halpaa populismia sekä muiden manipulatiivista ohjaamista ym kakkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin halpaa populismia sekä muiden manipulatiivista ohjaamista ym kakkaa
Ja tämä sivusta en viitannut ns soteen kuten aloittaja
- Anonyymi
Ei olisi ikinä pitänyt kertoa ammattilaisillekaan tästä paikasta.
- Anonyymi
Sehän on parasta kun voi anonyyminä kirjoitella vaikka ja mitä. Voit vaikka niitä toisen kertomia asioita täällä levitellä kun siitä ei jää kiinni.
- Anonyymi
Tänne on vihjailtu mun terveystiedot, lapsuuden kokemukset ja kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhainen olet. Kukaan ei tunne sua. Monella muulla on samantyyppisiä kokemuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vainoharhainen olet. Kukaan ei tunne sua. Monella muulla on samantyyppisiä kokemuksia.
Ihan miten vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin sulle uuden lähetteen.
-Possu
- Anonyymi
Laitan tänne kohta lisää tietoja, jos tuo vainoaminen ei lopu. T. Aloittaja
- Anonyymi
Ei tätä sun provoa voi mies käyttää kuin osittain tiedon sirpaloimiseen
- Anonyymi
Kyttiä ei kannata unohtaa.
- Anonyymi
Antaisi aika keinottoman ja keharin kuvan moinen jos viittaat, mutta en mä varmaan ymmärtänyt
- Anonyymi
Joo mullakin soskutantat ja lääkärit skriivaa tänne pskaa ja mustamaalaa ei oo enää luottoo .
- Anonyymi
Onlyfans-ikäväksi muuttivat aiheet https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9b0af944-ab32-430e-ae7f-601630eb9aec
- Anonyymi
Minä uskon. Useista ihmissuhteissaan epäonnistuneita psykopaatteja jotka syyttelevät tuntemattomia nettiin kirjoittavia ihmisiä itselleen kuuluvilla diagnooseillaan narsisteiksi. Olen lukenut niitä fiinejä "höpönhöpön diagnoosejakin" täällä. Joilla yritetään tehdä vaikutusta lukijoihin. Kyllä on kirjanoppinut ja fariseus nostanut itsensä muiden yläpuolelle.
Vaan kukapa auttaisi heitä heidän ongelmissaan, kah siinäpä kysymys. Vai voitaisiinko sanoa, että hulluilla on halvat huvit. - Anonyymi
Höpö höpö. Yksi itseään täynnä oleva tyttönen tuottaa 90% palstan aloituksista ja tuskin mitään kaivattua miestä on olemassakaan hänelle. Kunhan keksii pitkästyneenä jotain palstaihailijoita itselleen.
- Anonyymi
Sullakin on harhat kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sullakin on harhat kohdillaan.
Hänellä on selvästi jolunpakkomiröle kyllä tästä aiheesta ja oletettavasti pakonomainen tarve tehdä kuvitelmistaan yleinen totuus kun tuo pakinoimiseen on jatkuvaa…ja tuo, että keksii itselleen ihailijoita viittaa siihen, että itse kuvittelee sellaisia jollekin sfääriinsä eli ilmeisesti tänne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on selvästi jolunpakkomiröle kyllä tästä aiheesta ja oletettavasti pakonomainen tarve tehdä kuvitelmistaan yleinen totuus kun tuo pakinoimiseen on jatkuvaa…ja tuo, että keksii itselleen ihailijoita viittaa siihen, että itse kuvittelee sellaisia jollekin sfääriinsä eli ilmeisesti tänne
Joku pakkomielle* mutta niin jatkan - ei täällä kukaan muu kuin tämä elämäänsä kyllästynyt emäntä jaksa pitää mitään laskentaa joistain ihailusta netissä ja kehittelee mitä villeimpiä visioita näiden omien kuvitelmiensa kumoamiseen🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet edelleen harhoissa. Eikä kannattaisi maalittaa ihmisiä. T. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku pakkomielle* mutta niin jatkan - ei täällä kukaan muu kuin tämä elämäänsä kyllästynyt emäntä jaksa pitää mitään laskentaa joistain ihailusta netissä ja kehittelee mitä villeimpiä visioita näiden omien kuvitelmiensa kumoamiseen🥱
Kuule, olet palstapsykoosissa ja aika tyhmä, jos et tajua että kukaan ei täällä keksi mitään, vaan ne on eri kirjoittajia joita voi harhaisena luulla tutuikseen tai samaksi henkilöksi. Kiva huomata, että en ole ainut täällä jolla heittää päässä. T. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, olet palstapsykoosissa ja aika tyhmä, jos et tajua että kukaan ei täällä keksi mitään, vaan ne on eri kirjoittajia joita voi harhaisena luulla tutuikseen tai samaksi henkilöksi. Kiva huomata, että en ole ainut täällä jolla heittää päässä. T. Ap
Ei tämä mies liittynyt sinun pittoreskeihin kuvitteluihin, vaan muiden sinun juttujen pohjalta, että lepo vaan..
- Anonyymi
Minäkun luulin, että " se täti" päivystää kotimaiset julkkisjuorupalstalla tekemässä tuota.
Toisaalta historiasta voi kopsata kokonaisiakin ketjuja vastauksineen, jolloin palstoja voipi täyttää tosi nopealla tahdilla, joku sitten siihen ansaan välillä lankeaa.
Voisko niitä olla useampikin täti, vaikka kaksi?
Eniten huolestuttaa nää kyselyaloitukset joissa ihmisiltä kärtätään hekilökohtaisia tietoja, nimiä, ikää yms. Ehkei ole normi ihminen kiinnostunut niin paljoa ventovieraista kirjoittajista, että sellaisia kyselisi. - Anonyymi
Taitaa olla mies, joka näitä kirjoittelee, esiintyen naisena, se on varma tieto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kolahtiko kalikka nyt suhun. Palstalla on muutama vmainen mieshenkilö ja muutama reppana, mutta älä nyt hyvä ihminen todista väitettä aloituksessa oikeaksi.
Onhan maailmassa kaikenlaista vainoakin.
Et voi lähteä maalittamaan ketään naista sillä perusteella että naisille palstalla paljon tehdään aloituksia.
- Anonyymi
Olen kuvitellut kaiken. T. Ap
- Anonyymi
Kerro mies lisää ihan huvin ja urheilun vuoksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mies lisää ihan huvin ja urheilun vuoksi
Olen mt-ongelmainen ja kuvitellut kaiken.
- Anonyymi
Valtakunnan puolisko suojelee puoliksi molempia.
- Anonyymi
Minun ihana lääkäri käy varmasti täällä.:)
- Anonyymi
Aivan varmasti 😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1686144- 1471714
- 1131508
- 511260
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96827Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5779- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714