Se että on kertonut itsestään

Anonyymi-ap

asioita ei tarkoita sitä että niitä tarvitsee kaikille juoruta. Jotkut tietysti juurikin tuosta syystä esittävät ”ystävää”.
Ei ole tervettä.

Palstalla ei ole asian kanssa tekemistä.

15

992

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietäjät tiätää, kiusaajat kiusaa ja manipuloijat manipuloi.

      • Anonyymi

        Tuomohanna hannatuomoilee


    • Anonyymi

      Näinhän se menee. Ihmisen asiat kuuluvat hänelle itselleen, eikä henkilökohtaisia juttuja kerrota muille.

      • Anonyymi

        Eiköhän tuo unohdu monelta muka aikuiselta..


    • Anonyymi

      Itse juuri mietin tuota luottamus. Jonkun verran olen kävellyt henkilön kanssa lähi metsässä noin 3kk aikaina,ainakin kerta viikko.Hän on tahditon etsi jotain sätittävä aina minusta minulle. Olen ne ohitanut hieno tunteisesti.Jos jättä minut arvostelematta,on joku muu tapetilla,jonka tiedän mutta en tunne. Mikä minista on epämielytävä ja en halua kunella. Anttaa ymmärtä on yksinäinen ja köyhä vanha nainen.Luulinkin. Mutta jokaista tervehtii ja selitää asuu samaa osaketaloa. Itse asun vuokralla. Jos kovin paljon selitää omistus asunot. Sanon tylysti kule ei tarvitse mennä kuin teidän huolto yhtiön sivulle,sietä voi anonoa vuokra asunon,omistavatta asntoa itse ja sanoa:on oma osake. Etten koskaan häpennyt sitä asun Heka-vuokra asunto.Eilen kun menin omille menoilleni siellä kadun kulmassa niin jutteli henkilön kanssa ,josta ei mitään hyvää sanottavaa minulle.En lähde mukaan.Mutta vakaa ptökseni menen kireen taakse joka kerta kun pytää ulos kävelee. Jos haukuu muita ,haukuu minuakin juri nille henkilöille jotka tiedän mutta systä ja toisesta en enää kohtaa. Luotamus sis menyt täysin ihmiseen.Miksi ylensä pitää aina puhua negativista nistä henkilöistä jotka ei läsnä? Kysyn vaan tai ihmetelen.Helsinki 94.

    • Anonyymi

      Katkerien kälinää ja kääntelyä usein tuollainen.

    • Anonyymi

      Miettinyt samaa kun menin kertomaan asioitani ystävämiehelle 🤬 On yllättävää, että paljastui tuollaiseksi.

      • Anonyymi

        Sivusta, onko hän sitten vuotanut eteenpäin jotakin yksilöivän tarkkaa?


    • Anonyymi

      Juuri näin. Jos jollain ei mene ihan putkeen ja on tehnyt virheitä, niin sellaisten henkilökohtaisten asioiden levittely ympäriinsä pahentaa asioita. Kyllä sellaiset "parhaat kaverit" on nähty jotka juoruavat ja puukottavat selkään, itsehän tietenkin ovat ainakin omasta mielestään kaikessa täydellisiä.

    • Anonyymi

      Voi Tuomo raukkaa

    • Anonyymi

      Lähde pois.

      • Anonyymi

        Viimeistään lähtee kun väkisin laitetaan menemään.,


      • Anonyymi

        Reppana ja syrjitty laitetaan menemään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reppana ja syrjitty laitetaan menemään.

        Kusipää Tuomo lähtee menee


    • Moni juoruilee, pelastaakseen oman nahkansa tai =) nahka-asunsa, tai naamarinsa =)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe