Ihastuksesi tupsahtaa nyt suoraan eteesi

Anonyymi-ap

mitä sanot tai teet?

55

1185

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensin varmaan, että Hei, tunnetaanko me? Älä kysy, miksi pitäisi noin sanoa.

• Anonyymi

Tai ehkä tunnistaisin.

• Anonyymi

Ei tunneta. Sekoitat mut johonkin toiseen.
        -J

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tunneta. Sekoitat mut johonkin toiseen.
        -J

En kaipaa J:tä

• Moi, tykkään susta edelleen. ☺️

• Anonyymi

Kylläpä vuodet vierineet.

• Anonyymi

En varmaan tunnistaisi, viimeksi nähnyt ehkä vuonna 2016

• Anonyymi

Hän oli suoraan nenän edessäni tänään , puihin meni kumpikaan ei sanonut mitää tuijoteltiin vain toisiamme

• Anonyymi

En tänään olettanutkaan mitään tuon kummempaa tapahtuvan. Seuraavalla kerralla sitten 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tänään olettanutkaan mitään tuon kummempaa tapahtuvan. Seuraavalla kerralla sitten 😉

Lupaatko, että seuraavalla kerralla enemmän?

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupaatko, että seuraavalla kerralla enemmän?

No ainakin toivon niin.

• Anonyymi

Kun sanon päivää.. Hän sanoo goeiedag!
      Sitten lauletaan : matkustan ympäri maailmaa, SydäMMessä haaveita ja ikävää vaan jos mua hiukkasen onnistaa niin hänet rakkaakseni saan.

• Anonyymi

Se olisikin jännää, KUN jossakin taas törmätään.

• Anonyymi

Voidaan törmätäkin

Törmäpääsky

• Anonyymi

Tee se olis kiva ylläri..

• Anonyymi

Teen jotain liikkeitä varmaankin...

• Anonyymi

Mulla varmaan nykis silmä. 😂😂

• Anonyymi

Kämmen silmien päälle...huhhu kun häikäsee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla varmaan nykis silmä. 😂😂

😂😂😂

• Anonyymi

Ois ihanaa kyllä voitaisiin törmäillä tuon miehen kanssa😉

• Anonyymi

Onko minussa jotain vikaa aikuisena naisena kun ei mitään ihastusta ole?Kohdallani niin jos kohtaan miehen sen vaistoaa ja on yhteistä kemiaa heti molemmilla!.Ei tarvii haikailla vaan kuljetaan sitä yhteistä matkaa.Joskus se matka voi olla lyhyt, joskus pitkä eli vuosia. Mutta kun päättyy se on kerrasta poikki. Eikä sitä uudelleen kannata virittää,Kaatuisi saman mihin ekalla keralla.

• Anonyymi

pyytäisin anteeksi sekoiluani.

• Anonyymi

Mitä olet mennyt tekemään?

• Anonyymi

Silmät menis kieroon ja juoksisin lähimpään jorpakkoon.

• Anonyymi

Köytän itteni häneen nippusiteillä ja sanon että mä rakastan sua niiiin paljon että sä et mene mihinkään enää ikinä, sä olet nyt mun!😅

-Tee-

• Anonyymi

Kuljetko nippusiteet taskussa valmiina toimintaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuljetko nippusiteet taskussa valmiina toimintaan?

Tottakai, etkö sä sitten?😦lasso on kans hyvä olla följyyssä, saa kiinni jos meinaa karkuun päästä..kaikkeen pitää olla varautunut😌

-Tee-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai, etkö sä sitten?😦lasso on kans hyvä olla följyyssä, saa kiinni jos meinaa karkuun päästä..kaikkeen pitää olla varautunut😌

-Tee-

En ole ymmärtänyt varautua NOIN hyvin. Olenpa mä huolimaton!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ymmärtänyt varautua NOIN hyvin. Olenpa mä huolimaton!

No nyt tiedät sitten varautua😌

-Tee-

• Anonyymi

Epäilisin silmiäni, kysyisin mistä hän siihen ilmaantui. Aivoni raksuttaisi todellisuuden ja ympäristön normeja tunnustellen.
      https://youtu.be/_ad7QLpITBQ

• Anonyymi

Varmaankin vain tuijottaisin silmiin, niinkuin ennenkin. Enkä kuitenkaan uskaltaisi sanoa sanaakaan, edelleenkään...
      Kaiken olen tainnut pilata jo ajat sitten, joten ei sillä taida olla väliä.

• Anonyymi

No ei hän mistään eteeni tupsahda. Asuu pääkaupunkiseudulla 09 alueella ja minä 03 alueella.

Enkä oikein usko, että kannattaisi sanoa mitään. Näyttäisin vaan entistäkin tyhmemmälle hänen silmissään.

• Anonyymi

Sanon yllättyneenä ja ilahtuneena "hei, (hänen nimensä)". Sitten riippuu paljon hänen reaktiostaan. Joa hän on ilmeisen ilahtunut, niin kysyn saanko halata.

• Anonyymi

Oli unohtanut mun nimen 😖

• Anonyymi

No eikä ollut, kunhan kiusoitteli. 😂

• Anonyymi

Ei tupsahda. Turha miettiä.

• Anonyymi

Katsoisin vaan naista kerran silmiin nopeasti ja sitten katsoisin pois. Kotona itkisin ikävääni ja sydämeni tuskaa. Mieheltä naiselle. Ei minusta ole mihinkään.

• Anonyymi

Oletko illalla vapaa?

• Anonyymi

Niinkuin aina teemme, nopea vilkaisu, tervehdys ja molemmat katse maahan. Kummatkin luikkii pakoon.

• Anonyymi

No mitä muutakaan voisi. Itselläni ainakin risteilee useampi tunne sisällä ja tilanne ahdistaa. Sen takia nopeasti pois. Tietysti sitä toivoo, että jotenkin toisin voisi mennä ja samalla miettii että onko oikeasti mitään sanottavaa enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä muutakaan voisi. Itselläni ainakin risteilee useampi tunne sisällä ja tilanne ahdistaa. Sen takia nopeasti pois. Tietysti sitä toivoo, että jotenkin toisin voisi mennä ja samalla miettii että onko oikeasti mitään sanottavaa enää.

Mitä haluaisit, koska tulenme tulevaisuudessakin törmäilemään

• Anonyymi

Nyt mie korjaan siut pois kuleksimasta :D

• Olisikin kiva tietää, mitä hän mahtaisi tehdä?

• Anonyymi

Vastaan, vaikkei vissiin mulle. Sanoisin no hei, tuu peremmälle ja mukava nähdä. Otatko kahvia näkkileivällä..vai juteltaisko ensin vierivieressä, käsi kädessä, koska en sua voi koskaan unohtaa. Sanoin tän joskus sulle. Vil du sittta vid mig och tar min hande till din hande? miehelle jonnekin.
        ps. knäckebröd kommar..vad är nälkä på svenska..?

• Anonyymi kirjoitti:

Vastaan, vaikkei vissiin mulle. Sanoisin no hei, tuu peremmälle ja mukava nähdä. Otatko kahvia näkkileivällä..vai juteltaisko ensin vierivieressä, käsi kädessä, koska en sua voi koskaan unohtaa. Sanoin tän joskus sulle. Vil du sittta vid mig och tar min hande till din hande? miehelle jonnekin.
        ps. knäckebröd kommar..vad är nälkä på svenska..?

No hän ei koskaan noin sanonut mulle, mutta kiva kun kirjoitit. 😊

• Anonyymi

Sinäkö se oot? niin monen vuoden jälkeen....

• Anonyymi

En varmaan kykene sanomaan mitään. Se mies saa minut mykäksi ja tuntuu että happi loppuu. Syke nousee todella korkealle ja ahdistaa. Onneksi emme näe juurikaan. Viimeksi kesäkuussa.

• Anonyymi

"Taisi olla kangastusta"!!!

• Anonyymi

Jotain vitsiä yrittäisin vääntää. Sanoisin hei sinulla piti olla paperipussi päässä kun nähdään ja suutelisin samalla hänet hiljaiseksi.

• Anonyymi

Yritän olla mahdollisimman neutraali. En halua enää kertaakaan moikata häntä niin, että hän jättää vastaamatta.

• Anonyymi

Se tupsahtaa arkena joka kulman takana, mitä tapahtuu? Hämmästys, nurkan takaa vilkaisu ja kun sitä tapahtuu monena päivänä jo siinä hymy tuli miehelläkin❤

• Anonyymi

No mitä siin nyt pystyi sanomaan... peruskohteliaisuutta 😂

• Anonyymi

Tekisi mieli vetäistä nyrkillä päin näköä vaimonsa, lapsiensa ja muiden naisten puolesta joille on yrittänyt tehdä samoin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe