En tiedä, millä mielellä luet, jos luet.
Joku kirjoitti täällä osuvasti "yliajattelun hirviöstä, joka tappaa halun inhimillisiin tunteisiin". Jotenkin samaistun.. siksikö sinut menetin?
Ehkä et oikeasti edes lue näitä. Miksi lukisit näitä muttet vastaisi viestiin..
Voisinpa vieä jutella kanssasi.. mutta enhän minä ihan niin pöljä o, että soitan miehelle, joka ei ole normielämässä reagoinut olemassa olooni yli kuuteen vuoteen.
Olen pöljä näissä tunteissani sinuun, ne ovat silkkaa mielettömyyttä vailla todellisuuden häivää.
Ymmärtäisitpä, tietäisitpä, että tunteet sinuun ovat harvinaista sorttia mutta ehtymätön luonnonvara.. kaikesta huolimatta.
Tekisin paljon toisin mutta aika mennyt ei koskaan palaa..
Vanhempi mies
10
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa soittaa, sitten se on ohi tai uusi alku.
- Anonyymi
Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..
Mitä menetettävää sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo. Lohtu.
Isoja asioita.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä menetettävää mulla on? Ehkä paljon tai ei mitään. Ne toivo ja lohtu. Miten voin menettää, kun hän ei ole elämässäni. Sydämessäni hän on, en haluaisi luopua siitä. Se tunne on niin vahva, tiedän, että kuulostan "hörhöltä", mutta saan rakastaa häntä näin. Jos soittaisin hänelle ja hän pitäis mua puolihulluna.. niin. Menettäisin yksipuolisen rakkauden. En tiedä voiko tässä tapauksessa puhua Taisto Tammen sanoin rakkauden rikkaudesta. Mutta onhan se, näin se on vain hyvin surullista, vankilassa oleva lottovoittaja? Vertauskuvallisesti.
Ymmärrän ja tiedostan, että jossain jollakin voi olla joskus rakkautta minuakin varten. Ja jos hän, jota kaipaan, ei tunne samoin, eikä kaipaa minua, olisi pelkästään tervettä antaa olla, mennä ja unohtaa.
Ehkä säilytän kasvoni näin. En tyrkytä enkä kerjää. Rakkaus on enemmän arvoista. Kun sydän on jo valmiiksi rikki, ei kaipaa lisätorjuntaa. Ehkä sydämeni kuluu puhki näin. Kun en tavoita häntä enää mitenkään, en saa vahvistusta kuvitelmilleni.. eikä eikä. En halua kuulla "totuutta", en halua kuullla, ettei hän todella kaipaa. Siksi toivon usein, että tuuli veisi sydämeni, veisi toivon ja yoisi mukanaan uuden lohdun.
Silloin kun on toivoa ja kaipaa, miettii, että voisi vielä halata rakastaan. Tuntea hänet itseään vasten, poskensa omaansa vasten, kätensä ympärillään tiukasti ja lujasti. Niin kuin silloin joskus.
Sillä kukaan ei ole koskaan halannut minua niin kuin hän.
Totuus ja muistot. Muistotkin ovat totta. Eikä minulla muuta menetettävää ole. Niinkö.
Aloittaja
- Anonyymi
Kyllä vain. Sitten on ylihengellisyyttä johon paeta, mutta päättyy uskonnollisuuteen.
- Anonyymi
Okei😀
- Anonyymi
En ole kuullutkaan miehestä yli kuuteen vuoteen, ratkaisin jo tuon arvoituksen, niinhän on tapana. Vai ratkaisinko, minä en tiedä.
Rauhallista iltaköyryä, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=ZxVMYSF5IFo - Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1485607Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1865607BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2204169- 2233434
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1043244Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1253193HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212956- 1271924
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1721919Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai51759