Vanhempi mies

Anonyymi-ap

En tiedä, millä mielellä luet, jos luet.

Joku kirjoitti täällä osuvasti "yliajattelun hirviöstä, joka tappaa halun inhimillisiin tunteisiin". Jotenkin samaistun.. siksikö sinut menetin?


Ehkä et oikeasti edes lue näitä. Miksi lukisit näitä muttet vastaisi viestiin..

Voisinpa vieä jutella kanssasi.. mutta enhän minä ihan niin pöljä o, että soitan miehelle, joka ei ole normielämässä reagoinut olemassa olooni yli kuuteen vuoteen.

Olen pöljä näissä tunteissani sinuun, ne ovat silkkaa mielettömyyttä vailla todellisuuden häivää.

Ymmärtäisitpä, tietäisitpä, että tunteet sinuun ovat harvinaista sorttia mutta ehtymätön luonnonvara.. kaikesta huolimatta.

Tekisin paljon toisin mutta aika mennyt ei koskaan palaa..

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa soittaa, sitten se on ohi tai uusi alku.

      • Anonyymi

        Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..

        Mitä menetettävää sinulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä menetettävää sinulla on?

        Toivo. Lohtu.

        Isoja asioita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä menetettävää sinulla on?

        Mitä menetettävää mulla on? Ehkä paljon tai ei mitään. Ne toivo ja lohtu. Miten voin menettää, kun hän ei ole elämässäni. Sydämessäni hän on, en haluaisi luopua siitä. Se tunne on niin vahva, tiedän, että kuulostan "hörhöltä", mutta saan rakastaa häntä näin. Jos soittaisin hänelle ja hän pitäis mua puolihulluna.. niin. Menettäisin yksipuolisen rakkauden. En tiedä voiko tässä tapauksessa puhua Taisto Tammen sanoin rakkauden rikkaudesta. Mutta onhan se, näin se on vain hyvin surullista, vankilassa oleva lottovoittaja? Vertauskuvallisesti.

        Ymmärrän ja tiedostan, että jossain jollakin voi olla joskus rakkautta minuakin varten. Ja jos hän, jota kaipaan, ei tunne samoin, eikä kaipaa minua, olisi pelkästään tervettä antaa olla, mennä ja unohtaa.

        Ehkä säilytän kasvoni näin. En tyrkytä enkä kerjää. Rakkaus on enemmän arvoista. Kun sydän on jo valmiiksi rikki, ei kaipaa lisätorjuntaa. Ehkä sydämeni kuluu puhki näin. Kun en tavoita häntä enää mitenkään, en saa vahvistusta kuvitelmilleni.. eikä eikä. En halua kuulla "totuutta", en halua kuullla, ettei hän todella kaipaa. Siksi toivon usein, että tuuli veisi sydämeni, veisi toivon ja yoisi mukanaan uuden lohdun.

        Silloin kun on toivoa ja kaipaa, miettii, että voisi vielä halata rakastaan. Tuntea hänet itseään vasten, poskensa omaansa vasten, kätensä ympärillään tiukasti ja lujasti. Niin kuin silloin joskus.

        Sillä kukaan ei ole koskaan halannut minua niin kuin hän.

        Totuus ja muistot. Muistotkin ovat totta. Eikä minulla muuta menetettävää ole. Niinkö.

        Aloittaja


    • Anonyymi

      Kyllä vain. Sitten on ylihengellisyyttä johon paeta, mutta päättyy uskonnollisuuteen.

      • Anonyymi

        Okei😀


    • Anonyymi

      En ole kuullutkaan miehestä yli kuuteen vuoteen, ratkaisin jo tuon arvoituksen, niinhän on tapana. Vai ratkaisinko, minä en tiedä.
      Rauhallista iltaköyryä, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=ZxVMYSF5IFo

    • Anonyymi

      Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe