En tiedä, millä mielellä luet, jos luet.
Joku kirjoitti täällä osuvasti "yliajattelun hirviöstä, joka tappaa halun inhimillisiin tunteisiin". Jotenkin samaistun.. siksikö sinut menetin?
Ehkä et oikeasti edes lue näitä. Miksi lukisit näitä muttet vastaisi viestiin..
Voisinpa vieä jutella kanssasi.. mutta enhän minä ihan niin pöljä o, että soitan miehelle, joka ei ole normielämässä reagoinut olemassa olooni yli kuuteen vuoteen.
Olen pöljä näissä tunteissani sinuun, ne ovat silkkaa mielettömyyttä vailla todellisuuden häivää.
Ymmärtäisitpä, tietäisitpä, että tunteet sinuun ovat harvinaista sorttia mutta ehtymätön luonnonvara.. kaikesta huolimatta.
Tekisin paljon toisin mutta aika mennyt ei koskaan palaa..
Vanhempi mies
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa soittaa, sitten se on ohi tai uusi alku.
- Anonyymi
Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..
Mitä menetettävää sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo. Lohtu.
Isoja asioita.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä menetettävää mulla on? Ehkä paljon tai ei mitään. Ne toivo ja lohtu. Miten voin menettää, kun hän ei ole elämässäni. Sydämessäni hän on, en haluaisi luopua siitä. Se tunne on niin vahva, tiedän, että kuulostan "hörhöltä", mutta saan rakastaa häntä näin. Jos soittaisin hänelle ja hän pitäis mua puolihulluna.. niin. Menettäisin yksipuolisen rakkauden. En tiedä voiko tässä tapauksessa puhua Taisto Tammen sanoin rakkauden rikkaudesta. Mutta onhan se, näin se on vain hyvin surullista, vankilassa oleva lottovoittaja? Vertauskuvallisesti.
Ymmärrän ja tiedostan, että jossain jollakin voi olla joskus rakkautta minuakin varten. Ja jos hän, jota kaipaan, ei tunne samoin, eikä kaipaa minua, olisi pelkästään tervettä antaa olla, mennä ja unohtaa.
Ehkä säilytän kasvoni näin. En tyrkytä enkä kerjää. Rakkaus on enemmän arvoista. Kun sydän on jo valmiiksi rikki, ei kaipaa lisätorjuntaa. Ehkä sydämeni kuluu puhki näin. Kun en tavoita häntä enää mitenkään, en saa vahvistusta kuvitelmilleni.. eikä eikä. En halua kuulla "totuutta", en halua kuullla, ettei hän todella kaipaa. Siksi toivon usein, että tuuli veisi sydämeni, veisi toivon ja yoisi mukanaan uuden lohdun.
Silloin kun on toivoa ja kaipaa, miettii, että voisi vielä halata rakastaan. Tuntea hänet itseään vasten, poskensa omaansa vasten, kätensä ympärillään tiukasti ja lujasti. Niin kuin silloin joskus.
Sillä kukaan ei ole koskaan halannut minua niin kuin hän.
Totuus ja muistot. Muistotkin ovat totta. Eikä minulla muuta menetettävää ole. Niinkö.
Aloittaja
- Anonyymi
Kyllä vain. Sitten on ylihengellisyyttä johon paeta, mutta päättyy uskonnollisuuteen.
- Anonyymi
Okei😀
- Anonyymi
En ole kuullutkaan miehestä yli kuuteen vuoteen, ratkaisin jo tuon arvoituksen, niinhän on tapana. Vai ratkaisinko, minä en tiedä.
Rauhallista iltaköyryä, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=ZxVMYSF5IFo - Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen745603Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52352Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41595Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211260Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127865