En tiedä, millä mielellä luet, jos luet.
Joku kirjoitti täällä osuvasti "yliajattelun hirviöstä, joka tappaa halun inhimillisiin tunteisiin". Jotenkin samaistun.. siksikö sinut menetin?
Ehkä et oikeasti edes lue näitä. Miksi lukisit näitä muttet vastaisi viestiin..
Voisinpa vieä jutella kanssasi.. mutta enhän minä ihan niin pöljä o, että soitan miehelle, joka ei ole normielämässä reagoinut olemassa olooni yli kuuteen vuoteen.
Olen pöljä näissä tunteissani sinuun, ne ovat silkkaa mielettömyyttä vailla todellisuuden häivää.
Ymmärtäisitpä, tietäisitpä, että tunteet sinuun ovat harvinaista sorttia mutta ehtymätön luonnonvara.. kaikesta huolimatta.
Tekisin paljon toisin mutta aika mennyt ei koskaan palaa..
Vanhempi mies
10
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa soittaa, sitten se on ohi tai uusi alku.
- Anonyymi
Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti nyt, soittaisin miehelle, josta en ole kuullut yli kuuteen vuoteen..
Mitä menetettävää sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo. Lohtu.
Isoja asioita.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä menetettävää mulla on? Ehkä paljon tai ei mitään. Ne toivo ja lohtu. Miten voin menettää, kun hän ei ole elämässäni. Sydämessäni hän on, en haluaisi luopua siitä. Se tunne on niin vahva, tiedän, että kuulostan "hörhöltä", mutta saan rakastaa häntä näin. Jos soittaisin hänelle ja hän pitäis mua puolihulluna.. niin. Menettäisin yksipuolisen rakkauden. En tiedä voiko tässä tapauksessa puhua Taisto Tammen sanoin rakkauden rikkaudesta. Mutta onhan se, näin se on vain hyvin surullista, vankilassa oleva lottovoittaja? Vertauskuvallisesti.
Ymmärrän ja tiedostan, että jossain jollakin voi olla joskus rakkautta minuakin varten. Ja jos hän, jota kaipaan, ei tunne samoin, eikä kaipaa minua, olisi pelkästään tervettä antaa olla, mennä ja unohtaa.
Ehkä säilytän kasvoni näin. En tyrkytä enkä kerjää. Rakkaus on enemmän arvoista. Kun sydän on jo valmiiksi rikki, ei kaipaa lisätorjuntaa. Ehkä sydämeni kuluu puhki näin. Kun en tavoita häntä enää mitenkään, en saa vahvistusta kuvitelmilleni.. eikä eikä. En halua kuulla "totuutta", en halua kuullla, ettei hän todella kaipaa. Siksi toivon usein, että tuuli veisi sydämeni, veisi toivon ja yoisi mukanaan uuden lohdun.
Silloin kun on toivoa ja kaipaa, miettii, että voisi vielä halata rakastaan. Tuntea hänet itseään vasten, poskensa omaansa vasten, kätensä ympärillään tiukasti ja lujasti. Niin kuin silloin joskus.
Sillä kukaan ei ole koskaan halannut minua niin kuin hän.
Totuus ja muistot. Muistotkin ovat totta. Eikä minulla muuta menetettävää ole. Niinkö.
Aloittaja
- Anonyymi
Kyllä vain. Sitten on ylihengellisyyttä johon paeta, mutta päättyy uskonnollisuuteen.
- Anonyymi
Okei😀
- Anonyymi
En ole kuullutkaan miehestä yli kuuteen vuoteen, ratkaisin jo tuon arvoituksen, niinhän on tapana. Vai ratkaisinko, minä en tiedä.
Rauhallista iltaköyryä, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=ZxVMYSF5IFo - Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1703830Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki143071Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma252791Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne552681PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist542562Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv882547Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest112310Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k832007- 1451870
Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021837