Etä eli kotona tehtävää työtä

Anonyymi-ap

Olen kuuttakymppiä lähestyvä miespuolinen ja haussa olisi jokin kokonaan kotoa käsin tehtävä työ jossa saisi ihan oikeasti palkkaa/rahaa ainakin sen 500 euroa kuussa.
Ei puhelinhommia kun juttu ei luista, jotain internetin avulla tehtävää, tietokoneet ja netti on hallussa.

7

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Verkostomarkkinoinnista olisi todennäköisesti mahdollista tienata mainitsemasi summa, riippuen siitä, etsitkö osa- vai kokoaikaista työtä. Mutta siihen kuuluu merkittävässä määrin puhelimessa puhumista, toki sisältää myös päätetyöskentelyä.

Taskurahoja sen sijaan voi tienata osallistumalla palkkiollisiin kyselytutkimuksiin. AttaPoll on yksi tällaisista kyselytutkimusalustoista. AttaPoll on puhelimeen ladattava englanninkielinen sovellus, jossa täytetään oma profiili, ja sen perusteella sovellukseen alkaa tulla kutsuja erilaisiin kuluttajatutkimuksiin. Vaikka sovellus on englanniksi, se on hyvin yksinkertainen. Kyselyt ovat suomeksi.

Kyselyt liittyvät arkisiin aiheisiin, kuten energian kulutukseen tai vaikkapa ostoskäyttäytymiseen. Joskus tulee kyselyitä, jossa kysytään mielipidettä jonkin mahdollisen uuden tuotteen kiinnostavuudesta. 

Minulla on ollut nyt AttaPoll jonkin aikaa käytössä ja tienaan noin 5 e viikossa. Tiedän AttaPollia minua pitempään käyttäneiden kuitenkin tienaavan vielä tätä enemmän. Ja palkkion saa halutessaan juurikin rahana, ei pelkästään lahjakortteina, kuten monilla muilla sivustoilla.

Kertyneet palkkiot 3e:sta ylöspäin voi lunastaa Paypaliin. Paypalista rahat voi siirtää pankkitililleen. Siirto toimii, olen testannut sitä tähän mennessä kymmenisen kertaa.

Kutsu tuttavia ja perheenjäseniä mukaan, tällöin saat 10 % osuuden heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.

Tässä suosittelu linkkini, jonka kautta voit liittyä AttaPolliin:

https://attapoll.app/join/qvjka

• Anonyymi

Verkostomarkkinoinnissa menestyvär korkeintaan 3 % osallistujista. Muut maksavat toiminnasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verkostomarkkinoinnissa menestyvär korkeintaan 3 % osallistujista. Muut maksavat toiminnasta.

Silloinhan verkostomarkkinointi kuulostaa ikävästi pyramidihuijaukselta...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suosittelen ONPASSIVE Liity jälleenmyyjäksi kun tilaisuus aukeaa. Ei myyntiä, ei rekrytointia ( jos et itse halua tietenkin) Toiminta on automatisoitu niin että ONPASSIVE tekee työn puolestasi.
      Jos kiinnostaa niin lähetä viesti sähköpostiini [email protected] ja otan yhteyttä.

• Anonyymi

ONPASSIVE myy nyt alkuun digitalisia tuotteita, kaikki mitä tarvitset Internetissä.
        https://onpassive.com/products Aikaisempaa kokemusta ei vaadita koska työ on automatisoitu. Sinun ei tarvitse itse tehdä mitään , mikäli et halua. ONPASSIVE tekee työn, mutta maksaa sinulle provisiota myydyistä tuotteista.

• Anonyymi

Mulla ois ehdotus jossa voi hyvinkin tienata. Ei verkostomarkkinointia, ei pyramidi tahi ponzihuijauksia. Laita meiliä jos kiinnostaa [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      341
      6860
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      67
      5938
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      194
      5416
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      80
      4221
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      48
      3428
    6. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      66
      3385
    7. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      6
      3383
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      35
      3059
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      12
      2297
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      42
      1177
    Aihe