Etä eli kotona tehtävää työtä

Anonyymi-ap

Olen kuuttakymppiä lähestyvä miespuolinen ja haussa olisi jokin kokonaan kotoa käsin tehtävä työ jossa saisi ihan oikeasti palkkaa/rahaa ainakin sen 500 euroa kuussa.
Ei puhelinhommia kun juttu ei luista, jotain internetin avulla tehtävää, tietokoneet ja netti on hallussa.

7

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Verkostomarkkinoinnista olisi todennäköisesti mahdollista tienata mainitsemasi summa, riippuen siitä, etsitkö osa- vai kokoaikaista työtä. Mutta siihen kuuluu merkittävässä määrin puhelimessa puhumista, toki sisältää myös päätetyöskentelyä.

      Taskurahoja sen sijaan voi tienata osallistumalla palkkiollisiin kyselytutkimuksiin. AttaPoll on yksi tällaisista kyselytutkimusalustoista. AttaPoll on puhelimeen ladattava englanninkielinen sovellus, jossa täytetään oma profiili, ja sen perusteella sovellukseen alkaa tulla kutsuja erilaisiin kuluttajatutkimuksiin. Vaikka sovellus on englanniksi, se on hyvin yksinkertainen. Kyselyt ovat suomeksi.

      Kyselyt liittyvät arkisiin aiheisiin, kuten energian kulutukseen tai vaikkapa ostoskäyttäytymiseen. Joskus tulee kyselyitä, jossa kysytään mielipidettä jonkin mahdollisen uuden tuotteen kiinnostavuudesta. 

      Minulla on ollut nyt AttaPoll jonkin aikaa käytössä ja tienaan noin 5 e viikossa. Tiedän AttaPollia minua pitempään käyttäneiden kuitenkin tienaavan vielä tätä enemmän. Ja palkkion saa halutessaan juurikin rahana, ei pelkästään lahjakortteina, kuten monilla muilla sivustoilla.

      Kertyneet palkkiot 3e:sta ylöspäin voi lunastaa Paypaliin. Paypalista rahat voi siirtää pankkitililleen. Siirto toimii, olen testannut sitä tähän mennessä kymmenisen kertaa.

      Kutsu tuttavia ja perheenjäseniä mukaan, tällöin saat 10 % osuuden heidän vastaamiensa kyselyiden palkkioista.

      Tässä suosittelu linkkini, jonka kautta voit liittyä AttaPolliin:

      https://attapoll.app/join/qvjka

      • Anonyymi

        Verkostomarkkinoinnissa menestyvär korkeintaan 3 % osallistujista. Muut maksavat toiminnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verkostomarkkinoinnissa menestyvär korkeintaan 3 % osallistujista. Muut maksavat toiminnasta.

        Silloinhan verkostomarkkinointi kuulostaa ikävästi pyramidihuijaukselta...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suosittelen ONPASSIVE Liity jälleenmyyjäksi kun tilaisuus aukeaa. Ei myyntiä, ei rekrytointia ( jos et itse halua tietenkin) Toiminta on automatisoitu niin että ONPASSIVE tekee työn puolestasi.
      Jos kiinnostaa niin lähetä viesti sähköpostiini [email protected] ja otan yhteyttä.

      • Anonyymi

        ONPASSIVE myy nyt alkuun digitalisia tuotteita, kaikki mitä tarvitset Internetissä.
        https://onpassive.com/products Aikaisempaa kokemusta ei vaadita koska työ on automatisoitu. Sinun ei tarvitse itse tehdä mitään , mikäli et halua. ONPASSIVE tekee työn, mutta maksaa sinulle provisiota myydyistä tuotteista.


    • Anonyymi

      Mulla ois ehdotus jossa voi hyvinkin tienata. Ei verkostomarkkinointia, ei pyramidi tahi ponzihuijauksia. Laita meiliä jos kiinnostaa [email protected].

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe