Kahdesta syystä. Pelkään, että estät ja sydämeni särkyy tai ilmoitat minusta poliisille.
En uskalla laittaa viestiä
19
<50
Vastaukset
trolli aloitus
- Anonyymi
Ei ole. N-M
- Anonyymi
Jos on joku johon olet yksin ihastunut ja et saa vasta kaikua.Jätä hänet rauhaan. Jos on joku jonka kanssa sukset mennyt ristiin.Jätä rauhaan. Anna hänen elää omaa elämää.
- Anonyymi
Miksi kukaan nyt poliisille ilmottaisi? Ootko ihan höhlä?
- Anonyymi
Mies ilmoittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies ilmoittaa
Miksi ihmeessä? Nyt en ymmärrä logiikkaasi kyllä yhtään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Nyt en ymmärrä logiikkaasi kyllä yhtään!
En tiedä ilmoittaisiko poliisille, mutta ei mua saisi estääkkään.
- Anonyymi
Eii, höpsis. En ilmoita. Mutta se olisi sinun kannaltasi turhauttavaa ja itseni kannalta suorastaan puhalluttavaa. Joo. Juttu on nyt näin. Se vain meni tähän tilaan ja pisteeseen. En tällä hetkellä itse halua edistää tämän kummemmin asiaa. Haluan nyt ihan muuta ja muita. Tilanteet kumminkin elää koko ajan ja parin vuoden päästä on jo varmasti toisin. Sitten soitat. Ja kaivata voi aina, sitä se ei estä. Pysyy joten kuten kuosissa tää juttu.
- Anonyymi
Kyllä se tilanne elää minunkin elämässä.
- Anonyymi
Että tuskin parin vuoden päästä häntä enää kaipaan. Ja halutkoon muita ihan rauhassa, mutta turha tulla mua kaipaileen enää.
- Anonyymi
Hyppää nyt kaivoon harhoinesi.
- Anonyymi
Et kuulosta häneltä edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyppää nyt kaivoon harhoinesi.
Näytä sinä ensin mallia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että tuskin parin vuoden päästä häntä enää kaipaan. Ja halutkoon muita ihan rauhassa, mutta turha tulla mua kaipaileen enää.
Tekee ihan hyvää sinulle jonottaa.
- Anonyymi
Tuossa tapauksessa olisi kai helpointa aloittaa anteeksi pyynnöllä jotai olet itse mokannu jos tilanne on tuohon ajautunu kyseinen mies mitä luultavammin jatkaa elämäänsä joko yksin tai jonkun kanssa
- Anonyymi
Varmasti vaikea laittaa viestiä jos ei ole edes numeroa mhin laittaisi.
- Anonyymi
Siinäpä sen sanoit. Älä muuta virka. Veit jalat suustani.
- Anonyymi
En kyllä edes tietäisi jos viesti olisi sinulta.
Numerosi taitaa olla salainen. - Anonyymi
Ei hätää. En tee kumpaakaan 😇
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095