En uskalla laittaa viestiä

Anonyymi

Kahdesta syystä. Pelkään, että estät ja sydämeni särkyy tai ilmoitat minusta poliisille.

20

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trolli aloitus

• Anonyymi

Ei ole. N-M

• Anonyymi

Jos on joku johon olet yksin ihastunut ja et saa vasta kaikua.Jätä hänet rauhaan. Jos on joku jonka kanssa sukset mennyt ristiin.Jätä rauhaan. Anna hänen elää omaa elämää.

• Anonyymi

Miksi kukaan nyt poliisille ilmottaisi? Ootko ihan höhlä?

• Anonyymi

Mies ilmoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies ilmoittaa

Miksi ihmeessä? Nyt en ymmärrä logiikkaasi kyllä yhtään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Nyt en ymmärrä logiikkaasi kyllä yhtään!

En tiedä ilmoittaisiko poliisille, mutta ei mua saisi estääkkään.

• Anonyymi

Eii, höpsis. En ilmoita. Mutta se olisi sinun kannaltasi turhauttavaa ja itseni kannalta suorastaan puhalluttavaa. Joo. Juttu on nyt näin. Se vain meni tähän tilaan ja pisteeseen. En tällä hetkellä itse halua edistää tämän kummemmin asiaa. Haluan nyt ihan muuta ja muita. Tilanteet kumminkin elää koko ajan ja parin vuoden päästä on jo varmasti toisin. Sitten soitat. Ja kaivata voi aina, sitä se ei estä. Pysyy joten kuten kuosissa tää juttu.

• Anonyymi

Kyllä se tilanne elää minunkin elämässä.

• Anonyymi

Että tuskin parin vuoden päästä häntä enää kaipaan. Ja halutkoon muita ihan rauhassa, mutta turha tulla mua kaipaileen enää.

• Anonyymi

Hyppää nyt kaivoon harhoinesi.

• Anonyymi

Et kuulosta häneltä edes.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppää nyt kaivoon harhoinesi.

Näytä sinä ensin mallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että tuskin parin vuoden päästä häntä enää kaipaan. Ja halutkoon muita ihan rauhassa, mutta turha tulla mua kaipaileen enää.

Tekee ihan hyvää sinulle jonottaa.

• Anonyymi

Tuossa tapauksessa olisi kai helpointa aloittaa anteeksi pyynnöllä jotai olet itse mokannu jos tilanne on tuohon ajautunu kyseinen mies mitä luultavammin jatkaa elämäänsä joko yksin tai jonkun kanssa

• Anonyymi

No tuollainen ilotyttö koiran kyrpä perseessä ei varmasti osaa esittää asiaksensa kuin omia ongelmiaan, että syö rahojasi vaan niin, katotaan sitten mitä riskisti tarkootit, niin.
      Nyt kerron tarinan koirasta, mikä oli ystävä.
      Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
      https://m.youtube.com/watch?v=Nw8oYZdO22o

• Anonyymi

Varmasti vaikea laittaa viestiä jos ei ole edes numeroa mhin laittaisi.

• Anonyymi

Siinäpä sen sanoit. Älä muuta virka. Veit jalat suustani.

• Anonyymi

En kyllä edes tietäisi jos viesti olisi sinulta.
      Numerosi taitaa olla salainen.

• Anonyymi

Ei hätää. En tee kumpaakaan 😇

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      3327
    2. Esko Eerikäinen sai karvaan muiston Martina Aitolehden kanssa tosi-tv:stä: "Pureskelen vieläkin..."

Esko Eerikäinen ja Martina Aitolehti olivat kyllä aikamoinen pari, totta tosiaan. Räväkät persoonat ovat kumpikin monilahjakkuuksia. Eerikäinen on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      3059
    3. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2473
    4. Riparilaisista vain 48 prosenttia uskoo jumalaan

Seurakuntalaisessa on julkaistu tietoa riparilaisten uskosta jumalaan. Vain noin 48 prosenttia heistä uskoo jumalaan. Kun miettii ettei läheskään kaik
      Luterilaisuus
      401
      1899
    5. Uudet Eränkävijät yllättävät: Ex-ammattisotilas, YouTube-tähti, 11-vuotias eräjorma, nuoripari...

Harmi, ettei Äijä-koira ja Aki Huhtanen ainakaan ohjelmatietojen mukaan ole enää mukana ohjelmassa. Mutta onhan tuossa toki ihan hyvä kattaus ja katso
      Tv-sarjat
      23
      1788
    6. Sofia paljasti olleensa sängyssä julkkismiehen kanssa

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1573
    7. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      334
      1444
    8. Vain idiootti ei tajua että USA räjäytti kaasuputken

Tavoitehan oli tuhota Saksan ja EU:n talous.
      Maailman menoa
      365
      1290
    9. Taidat muija vieläkin elätellä toiveita

Siitä, että ottaisin suhun yhteyttä. Mun aivopuolikkaat on laskeneet jo kaikki potentiaaliset syy-seuraus tulemat siitä.
      Ikävä
      58
      1171
    10. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      90
      1163
    Aihe