kuinka pulassa olet jos ikävöintisi kohde näkisi kaikki sun viestit

nii.. mitä se sanois?

21

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lol apua 😂😂😂🍑🐽

• Anonyymi

Rölli, ootko sä sit semmonen kaksnaamanen että edessä esität toista ja selän takana toista?

Mä ainakin sanon mitä tahdon sillon kun tahdon ja sanon sen omana itsenäni.

Jos vituttaa ja pidän toista horona jakorasiana niin sanon sen kyllä kohteelle suoraa omalla henkilöllisyydelläni.

Siinäs ajattelee mitä tykkää. Seison sanojeni takana. Se on suora näkemykseni silloin vallitsevasta käytöksestään ja samalla tulee selväks etten arvosta käytöstä ja olen vihainen.

Se kuuluukin tulla selväks jotta se homma loppuu.

• Oot pyöriny täällä vuodesta 2008 etkä vieläkään ole sinut itsesi kanssa. Nimimerkkiä vaan kehiin niin katsotaan tunnistanko sinut.

• Anonyymi
        possu kirjoitti:

Oot pyöriny täällä vuodesta 2008 etkä vieläkään ole sinut itsesi kanssa. Nimimerkkiä vaan kehiin niin katsotaan tunnistanko sinut.

En oo. Mä olin 2008 23? Vai 22? Riippuu mihin aikaan vuotta mennään.

Olin avoliitossa, kihloissa, seurustelua takana noin 6 vuotta ja erosimme vasta 2010

Eli ei mulla oikein ollu mitään tarvetta itkee täällä kenenkään perään sen ikäsenä teininä joka oli teinirakkautensa eli ekan poikaystävänsä kanssa kihloissa ja asuin yhdes

Opiskelut oli muuten sinä vuonna loppusuoralla. Taisin tehdä lopputyötä tollon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo. Mä olin 2008 23? Vai 22? Riippuu mihin aikaan vuotta mennään.

Olin avoliitossa, kihloissa, seurustelua takana noin 6 vuotta ja erosimme vasta 2010

Eli ei mulla oikein ollu mitään tarvetta itkee täällä kenenkään perään sen ikäsenä teininä joka oli teinirakkautensa eli ekan poikaystävänsä kanssa kihloissa ja asuin yhdes

Opiskelut oli muuten sinä vuonna loppusuoralla. Taisin tehdä lopputyötä tollon

Joo. Valmistuin 2008 keväällä. Eli lopputyö oli silloin työnalla. Se oli 20 sivunen urakointi.

Parisuhde ja lopputyö työllisti aika kovasti varsinkin 2008 keväällä joten eipä kauheesti muuhun sälään röllikkä aikaa jääny

• Anonyymi

Jaa a..😃 no en ainakaan montaa pahaa viestiä ole laittanut mutta sitäki enemmän rakkautta pursuavia tekstejä löytyy kyllä, mitähän tuo nyt sanois, naurattaisko, toivottavasti😄

-Tee-

• Jos olis se ikävöinnin kohde, niin en olis pätkääkään pulassa.

• Anonyymi

Nauraisi 😂

• Anonyymi

Se plis yks laukaus heipat tällemaailmalle
      Ei sen vakavempaa 😎

• Anonyymi

huurista kun viestini poistettihin vihroi ja viimein

• Anonyymi

Sanoisi että sekopää ämmä. En välittäisi. Kirjoitan mitä kirjoitan silloin kun kirjoitan.
      Elämäni tarinan niistä saisi, mutta ketä oikeasti kiinnostaa?

• Anonyymi

No, jopa oli älyvapaa kysymys. Kaikin puolin. Ehkä noille joilla oikeasti on joku ikävöinnin kohde jolle täällä kirjoittaa, mutta minulle tämä ei osunut. Olen kirjoittanut täällä aina niin ettei mitään hävettävää olisi. Koskaan en ole kiusannut tai arvostellut ketään joten minun omatuntoni on puhdas,

• Hyvä niin. Minulle kaikki vaan haistattelee samoilla sanoilla kuin 4v aiemmin.

• Anonyymi

Taidat olla *moderaattori*. Niin sopivasti osui viesti kommentointitiheyteen ja viestien poistoon.

• Anonyymi

Varmaan vaihtaisi toiselle puolelle katua...

Ai niii mut sehän on jo tavallaan tapahtunut😆

• Anonyymi

Lisätietoja? Oliko sinulla lastenrattaat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisätietoja? Oliko sinulla lastenrattaat?

😄ei todellakaan ollut eikä tule olemaan.

Ja luulen, että tämä vertauskuvannollinen puolenvaihto johtui lähinnä häpeästä jota heppu tunsi omasta hullusta käytöksestään.

Reppana.. jos vaan tietäisi millainen 100% sekopääpsyko olen, mutta kun minulle kyllä pysyy kulissit pystyssä tiukassakin paikassa jos itse niin tahdon,lol.

• Anonyymi

Ha ha..näkee nii näkee. Kuulkaapas, jos ihminen ei hyväksy sinua sellaisena kui olet nii,sit ei..yksinkertaista!

• Anonyymi

Miksi jostain ihmisestä tulee tunne, että pitäisi paijata ja halia ja suojella pahalta maailmalta? Tämä ihan sivusta.
      Kyse kuitenkin aikuisesta ihmisestä, jonka kanssa en ole juurikaan tekemisissä

• Anonyymi

Ei taitais tulla mitään uutta, mitä ei olisi muutenkin minulta kuullut tai muuten vaan arvaillut. Tietäispähän sit varmasti, että hän on tosi ihana.

• Anonyymi

Possun ei sovi kysyä tuollaisia. Sitä paitsi jotain on hyvä jättää hänenkin luettavakseen. Ei hän muutenkaan paljon kysele:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8630
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2459
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2281
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2092
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1747
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1470
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1167
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      6
      1043
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe