Kohta laitan viestin. Kuitenkin vaan estät. 🥺
Haluan niin tutustua sinuun
52
711
Vastaukset
- Anonyymi
Estäisitkö mut mies? T. Ap
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
En takuulla estäisi, enkä estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En takuulla estäisi, enkä estä.
Mä estin
Terv
Mies
- Anonyymi
Kuka estää ja kenet? Kukaan täällä ei tiedä kuka olet tai kelle viestisi osotat
- Anonyymi
Aalle. T. Ap
- Anonyymi
En minä oikeasti halua. Luulen, että pääni on parantunut ihastuksesta. Minulla on oma puoliso mutta ymmärrän, että olet vähän ihmeissäsi, kun otan yhteyttä palstan kautta mutta kuitenkin. Yritän tämän lopettaa, jotta me molemmat pääsisimme normaaliinbtilanteeseen. Se olisi tavoitteeni.
- Anonyymi
Olet ihme vekslaaja, oikea tuuliviiri,
- Anonyymi
En pääse normaalitilanteeseen ilman sinua.
- Anonyymi
Olen kyllä ihmeissäni. Sulla meni nyt leikki ja viehätysvoiman testaaminen aika pitkälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä ihmeissäni. Sulla meni nyt leikki ja viehätysvoiman testaaminen aika pitkälle.
Mitä se teki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan sulla kaikki muumit ihan laaksossa kun uhriudut täällä tuntemattomille ihmisille ja vastailet sellaisiin kommentteihin, että sekin jo kertoo jotain jos ei niitä trolleiksi ymmärrä että kuinka todellisia nää sun kokemukset on?
- Anonyymi
Taidan nyt kyllä lopettaa. Ei minulla ole mitään sanottavaa. Minulla on oma elämä niin kauan kuin on. Siellä haluan olla oikeasti. Kiitos kaikesta, jotenkin kuitenkin autat minua👍
- Anonyymi
Älä lopeta.
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu, että vain otat etkä anna mitään. Käytät toista hyväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että vain otat etkä anna mitään. Käytät toista hyväksi.
Kenestä tässä puhutaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä tässä puhutaan?
Joku kommentoi sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kommentoi sivusta.
Joo anteeksi en huomannut laittaa että sivusta halusin paheksua tuommoista käytöstä. Jatkakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kommentoi sivusta.
Kysyin, kenestä tässä puhutaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kommentoi sivusta.
Joo nämä on välillä aikamoisen kuutsalla nämä tietäjät. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin, kenestä tässä puhutaan?
Miksi sä haluat tentata, että mitä skeidaa ihmiset puhuu toisista ihmisistä provopalstalla? Yritätkö ympätä jotain yhteen läjään vai mikä homma?
- Anonyymi
En halua sinulle pahaa, toivon, että uskot sen.
- Anonyymi
Nyt kyllä vähän itkettää...
- Anonyymi
Koitan kestää
Mut en estä - Anonyymi
Kaikki meni monessa mielessä liian pitkälle. Oli väärä hälytys. Anteeksi. Jouduit kestämään.
- Anonyymi
En anna anteeksi. Olen rypenyt niin paljon tässä, että eihän tuollasta kohtelua voi antaa anteeksi. Olet täysin moraaliton.
- Anonyymi
Joutui kestämään mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutui kestämään mitä
Sinun kyselytuntia trollilta keskellä yötä?
- Anonyymi
Minulla ei ihan normaali mielenterveys ole. En osaa välittää toisista jotenkin. Koskee myös miestäni.
- Anonyymi
Tämä oli naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli naiselta.
No niin varmaan joo…🙈
- Anonyymi
Voin vain yrittää parantaa käyttäytymistäni tästä eteenpäin. Muuhun en pysty.
- Anonyymi
Ei se pelkäksi yrittämiseksi saa jäädä. Vaan parannat sitä käyttäytymistä. Tai et ainakaan asiakkaitasi saa enää johdattaa harhaan. Tämähän on aivan kieroutunutta. Ja älä yritäkään valehdella ettet ole se kelle osoitan tämän. Olet se ihan varmasti. Saisit jäädä kiinni tuosta mitä teet.
- Anonyymi
Auervaara.
- Anonyymi
Kuuluisa huijari ja naisten petkuttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pelkäksi yrittämiseksi saa jäädä. Vaan parannat sitä käyttäytymistä. Tai et ainakaan asiakkaitasi saa enää johdattaa harhaan. Tämähän on aivan kieroutunutta. Ja älä yritäkään valehdella ettet ole se kelle osoitan tämän. Olet se ihan varmasti. Saisit jäädä kiinni tuosta mitä teet.
Kuka nyt asiakkaita kaltoinkohtelisi. Heittäisi omaa leipänsä hukkaan. Kaikkea keksitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka nyt asiakkaita kaltoinkohtelisi. Heittäisi omaa leipänsä hukkaan. Kaikkea keksitte.
Minä en mitään keksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Siinäpä mietittävää ja myös siinä ns asiakkuuden käsitteessä myös
- Anonyymi
Anteeksi vielä kerran. Minulla ei enää ole ollut ihastumisia. Asukkaita kohtaan työssä en tällaista tee. Muutan tapani ja olen jo muuttanut. Minulla on ollut ongelmia.
- Anonyymi
Eli sinäkin nyt tulit tähän ketjuun sekottamaan.
- Anonyymi
Näkemiin. En enää halua tätä jatkaa. Minulla on tällä hetkellä suhteellisen hyvin asiat. Haluan elää eteenpäin.
- Anonyymi
Joo joo.
- Anonyymi
Tampereella on pipiä porukkaa. T. Ap
- Anonyymi
Jepa, ne käy mm päivät pitkät etsiskelemään tuttujen tai sellaisiksi koettujen kommentteja ja toisilla on karannut täysin realiteetit lapasesta sen suhteen, esimerkiksi tämä provosi mies tunnistetaan varmaan kerta toisensa jälkeen. Ei järki mahdu pipaan nääs
- Anonyymi
Sinuun haluat tutustua
- Anonyymi
Askoon haluaa tutustua!
- Anonyymi
Mitäköhän joku huonekaluliike tai jonkun tiedostavaksi itsensä kokevan Markun Perä-Posiolta tms näkemys liityyy tähän provoon?
- Anonyymi
Estit kuitenkin? Mitä muutakaan draamakuningattarelta odottaisi..
- Anonyymi
Jos joku on estänyt sinut irl niin ei se asia varmaan kummene nillittämällä trolleille eikä päivä paista sitä kautta tai mitään kautta. Mene terapeutin puheille.
- Anonyymi
minkäpä sitä luonnolleen mahtaa jos on estoinen, sun pitää nyt jotain muuta kautta saada hieman vapautuun kun toi reitti ei nyt toimi
- Anonyymi
Niin pitää, en vain jaksaisi tutustua kehenkään ihan uuteen.
Kun ei toiminu muukaan reitti, turha nähdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085