Ja jäljelle ei jäänyt kuin tyhjyys

Anonyymi-ap

Tyyneys oman olemassaolon lopullisuudesta saa minut surulliseksi. Mitään mitä teen ei merkitse mitään. Mitään mitä en tee ei merkitse mitään.

Veit sydämestäni ison osan mukanasi enkä osaa olla yksin. En halua. En suostu enkä aio alistua kohtaloon.

Kun luet tätä niin olen jo kuollut.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Älä tee sitä..
      Sua tarvitaan täällä

    • Anonyymi

      Elämä on elämistä varten. Älä tee sitä.

    • Anonyymi

      Jos olet hengissä vielä niin soittele 112

    • Anonyymi

      En minä ainakaan aio itseäni tappaa.

    • Anonyymi

      Itsemurhassa ihminen uhraa itsensä siksi että kokee epäonnistuneensa elämässä tai kun on pettynyt siihen. Eikö riitä että Jeesus on uhrattu kaiken sen tähden mitä sinulle on tapahtunut ja mitä olet tehnyt? Jumala on ristiinnaulittu iankaikkiseksi uhriksi Jeesuksessa, koko ihmiskunnan synneistä. Tule taivaaseen sitten ajallaan, älä tee mitään pahaa itsellesi. Rakas ihminen olet.

      • Anonyymi

        ...
        Heprealaiskirje 10:14
        "Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään."

        Kun uskoo siihen mitä Jeesus on tehnyt ja kuka hän on, niin saa syntinsä anteeksi ja iankaikkisen elämän. Siis että hänessä Jumala tuli ihmiseksi, kärsi ja kuoli meidän puolestamme ristillä Jumalan vihan kaikesta pahasta mitä me ihmiset olemme tehneet ja teemme, että hänet haudattiin ja kolmantena päivänä hän heräsi kuolleista.
        Ne ketkä uskovat, tehdään täydellisiksi Jeesuksen ristin kautta, heidät pyhitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Heprealaiskirje 10:14
        "Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään."

        Kun uskoo siihen mitä Jeesus on tehnyt ja kuka hän on, niin saa syntinsä anteeksi ja iankaikkisen elämän. Siis että hänessä Jumala tuli ihmiseksi, kärsi ja kuoli meidän puolestamme ristillä Jumalan vihan kaikesta pahasta mitä me ihmiset olemme tehneet ja teemme, että hänet haudattiin ja kolmantena päivänä hän heräsi kuolleista.
        Ne ketkä uskovat, tehdään täydellisiksi Jeesuksen ristin kautta, heidät pyhitetään.

        Kaikki EI voi saada syntejään anteeksi muutoinhan raamatunkin oikeudenmukaisuusperiaate jäisi toteutumatta.
        Minä ainakin toivon että paha saa palkkansa ja paha tulisi saamaan ansaitsemansa muistaen helvetinportilla kaiken sen mitä on täällä tehnyt. Syyttä kaikkia viattomia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki EI voi saada syntejään anteeksi muutoinhan raamatunkin oikeudenmukaisuusperiaate jäisi toteutumatta.
        Minä ainakin toivon että paha saa palkkansa ja paha tulisi saamaan ansaitsemansa muistaen helvetinportilla kaiken sen mitä on täällä tehnyt. Syyttä kaikkia viattomia kohtaan.

        Eivät tietenkään ne saa syntejään anteeksi jotka Jeesusta vastustavat. Iso osa ihmisistä ei rakasta Jeesusta, ja se on ihmiselle häpeäksi. Uhrihan Jeesus on kaikesta synnistä mitä on, siksi kaikkien tulisi uskoa vaikka eivät usko. Kyllähän minuakin raivostuttaa ihmisten pahuus ja itsekkyys. Mutta on aina hyvä muistaa itsekin olleensa vihattava ja inhottava, niin voi olla kärsivällinen toisia kohtaan. Laki saa aikaan vihaa, armo rakkautta.


    • Anonyymi

      Kenelle ap viesti on?

    • Anonyymi

      Jos on se mun vainoaja, niin sanon että teeppä vaan se, niin päästään yhdestä paholaisesta. Helvetin portit odottaa sinua.

      • Anonyymi

        Kuka sua vainoo? Heitä kirjain tähän!


    • Anonyymi

      TEE se, niin päästään yhdestä paholaiseta. Täällä on ilmankin liikaa jännitteitä idästä ja tuo stalkkerin itsemurha voisi edes hieman helpottaa meidän kunniallisten henkiläiden elämää. Loppuisi ainakin minun vainoamiseni.

      • Anonyymi

        Yllytät itsemurhaan, se on rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllytät itsemurhaan, se on rikos.

        Tässä tapauksessa uskon, että taivaanisä ei tuomitsisi minua ottaen huomioon sen kaiken pahan mitä tuo ihmispaholainen on tehnyt lukuisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tapauksessa uskon, että taivaanisä ei tuomitsisi minua ottaen huomioon sen kaiken pahan mitä tuo ihmispaholainen on tehnyt lukuisille.

        Puhun nyt Suomen laista.


    • Anonyymi

      Toivottavasti olet lukemassa vielä. Sinä olet rakas ja merkityksellinen ihminen Jumalalle, ainutlaatuinen. Elämä on joskus vaan niin rankkaa, yritä jaksaa. Kaikella on tarkoitus, vaikka aina ei tunnu siltä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toivottavasti et ikinä tee itsellesi mitään tuollaista 😔

    • Kaunis kirjoitus.

    • Toivottavasti elää vielä.

      • Anonyymi

        Toivottavasti tuo ihmispaholainen on jo poistunut keskuudestamme. Veisin nokkosia haudalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuo ihmispaholainen on jo poistunut keskuudestamme. Veisin nokkosia haudalle.

        Millä kirjaimella alkaa nimi, onko mies vai nainen? Onko keski suomesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä kirjaimella alkaa nimi, onko mies vai nainen? Onko keski suomesta.

        Ei pääkaupunkiseudulta eli maalaisjuntti kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääkaupunkiseudulta eli maalaisjuntti kyseessä.

        Onko tää sitte jostai savosta, ja mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti tuo ihmispaholainen on jo poistunut keskuudestamme. Veisin nokkosia haudalle.

        Olet ilkeä ihminen. paholainen itse


    • Anonyymi

      Minulla on samanlainen olo. Sillä erotuksella, että minä kyllä osaan olla yksin. Mittani vain on nyt täynnä tätä elämää.

    • Anonyymi

      Itsemurha ei ole mikään oikea ratkaisu ongelmiin.
      Aina on muita ratkaisuja. Jos ei itse keksi muuta niin pitää hakea ammattiapua.
      Niin kauan kun on elämää on toivoa paremmasta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4140
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4022
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3874
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2667
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2455
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2052
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      339
      2051
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1920
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1579
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1412
    Aihe