Onko kokemuksia tästä aurinkopaneeleja asentavasta firmasta
https://solarum.fi/#tietoa-yrityksesta
Onko joku lessujen omistama vai jonkun muun, huijaavatko vanhuksia niin kuin kotisol oy ??
Uskaltaako näiden kanssa tehä kauppoja mistään ?
Solarum oy kokemuksia
16
6503
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka sää sellaista koet?
- Anonyymi
Varo!
Puoli vuotta mennyt. WiFi ei toimi vieläkään.
Maksun jälkeen kiinnostunut lopahti!- Anonyymi
Eikö siis hoida asioitaan?
- Anonyymi
Toimiiko wifi vieläkään?
- Anonyymi
Eipä se wifin asennus kuulu muillakaan firmoilla urakkaan, syystä että ensin asiakas miettii tunnin wifin salasanaa ja sitten huomataan että siellä onkin erikoismerkki välissä mitä yksikään invertterin wifi lähetin ei tunnista(ainakaan solos,sofar,huawei,qoodwe), sittenkun asentaja onsen laittanut niin asiakas soittaa heti kun ekakerran wifi lakkaa toimimasta(ja lähes aina vika on asiakkaan omassa wifissä). Siksi on paras että se opetellaan heti itse,jos sitä haluat käyttää niin täytyy se osata itsekkin ottaa käyttöön jos vaikka vaihdatkin wifi lähettimen kotona
- Anonyymi
Itse en tuon kanssa kauppoja tee.
- Anonyymi
Katsoppa solarum in sivuilta yhteystiedot.
Eivät uskalla panna oikeita henkilönimiä kehiin.
Varmaan ovat jotain ryvettyneitä täten.
Samoin joku sivuilla kehuja on just kuin seuroista jäätelöllä höynätty kehuskelemaan.... - Anonyymi
Kaikki ne huijaa,laskekaahan hyvät ihmiset ennenkuni ostatte näitä paneeleja.
- Anonyymi
Ei oaneelit kannata jos pitää itse ne maksaa
- Anonyymi
Suomen kesä niin lyhyt tytkin paneeelien tuotta vaan noin kahdeskymmenes osa max tehista
400 w paneeli anataa vaan 20 w - Anonyymi
Lessujen firma on
- Anonyymi
En voi suositella. Ostettu VILP reilu pari vuotta sitten joka alkoi herjaamana anturia. Ensimmäinen vastaus oli että käyttää kiinni koko mylly joka sen vian alunperin korjasikin. Sitten se tapahtui uudelleen ja uudelleen ja vikatiheys kasvoi samasta aiheesta. Vika ollut yhtäjaksoisesti päällä kohta kaksi kuukautta, kun olen yrittänyt saada huoltoa kiinni. Ei vastaa, ei soita takaisin, kiinnostus pyöreä nolla. Pääasia että saivat rahat lypsettyä. Asennusporukka teki tosin fiksua jälkeä ja nopealla tahdilla saivat asennettua keväällä laitteen.
- Anonyymi
Laite on asenettu väärin. Sen takia anturi temppuilee
- Anonyymi
Älä ny rahojas aurinkopaneeleihin laita. Suuri voherpuhallus, kun olla ja voi. Eivät tuota sähköä silloin kun pitäisi. Suomenssa syksy ja talvi on pimeitä ja pitkiä.
- Anonyymi
Paitsi jos just kesällä käyttää sitä sähköä.
- Anonyymi
Onko kallis hinta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155