Mietityttää semmoinen, että kun on kotona ennalta annettujen aineistojen (Moodlessa) pohjalta tehtävä pääsykoe, tentit eri osa-alueilta, niin miten se valvotaan, että hakija tekee tentit varmasti itse? Toki harva osaisi kysymyksiin vastata tutustumatta laajaan materiaaliin ennakkoon, mutta voihan esim. laskutehtävät laskea joku joka ne paremmin osaa.. Onko tämä kotona (omaan tahtiin tenttien aloitus) tehtävä pääsykoe "oikeudenmukainen!
Valintakurssi sosionomi
2
2741
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeudenmukaisuudesta voi olla montaa mieltä. Itse olen sosionomi ja työskentelen alalla jossa vaaditaan sosionomi- tai vastaava tutkinto. En tajua miten edes pääsin sisään opiskelemaan. Mielestäni en oikein edes sovellu koulutuksen vaatimiin tehtäviin.
- Anonyymi
Ainakin oli vaikea, ei varmaan avaudu opiskelupaikkaa minulle. Just ja just sain vaadittavat pisteet. Pakko oli vastata kaikkiin että saa ehkä jotakin pisteitä. Mutta parempi näin kuin pääsykokeet. Minullakin olisi ollut auttajia mutta toki teen itse koska sitähän se koulunkäyntikin olisi, itsenäistä opiskelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893