äänestyksessä, puolet tällä palstalla on vastaan ja toinen puoli puolesta. Tulos selviää ääntenlaskennassa. Sun kannalta paha tilanne.
Suhteeni suhun on kuin
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä olisi vastaan sinulla? n-m
- Anonyymi
Sulla ei ole mitään suhdetta ”muhun”.
- Anonyymi
Pitääkö siitäkin äänestää!!
- Anonyymi
Aloitus ei ollut sinulle. Oletko ihan bimbo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, kun olen ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no onkohan arvon pitsaliisa nämä aloitukset tai kommentit niin kenellekään täällä provopalstalla, vaikka sun korvien välissä kirvelisi mitkä visiot tai kuvitelmat jostain tietystä naisesta sisältäen mitä lie hevonkukkua
- Anonyymi
Ihmisellä, joka on toisten vietävissä ei ole mulle mitään merkitystä. Joutaa mennä.
- Anonyymi
Mutta sinähän menet esittelemään kultaasi mahdollisimman pian tutustumisen jälkeen.
- Anonyymi
Onnellisesti varattu🤭mielenrauhaa🙏
- Anonyymi
ai ettet tule olemaan hyväksi mulle, sitähän se teettää useimmiten kai, epäonnea tuo aikapirullinenkin tila, ja silti sen tulee valinneeksi kun sille päälle sattuu
- Anonyymi
Mä oon mies tullut siihen tulokseen, että sulle on mies näiden mielikuvitustarinoiden ja kuvitteellisten suhteiden myötä luoda ensisijaisesti itsellesi illuusio siitä, että kiviäkin kiinnostaa tämä polkka. Ja niiden kivien viisaudesta ei tarvi lie enempää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782