Tästä on hyvä jatkaa...

Anonyymi-ap

Yksi tekee päivittäin työtä mun ja hänen eteen😅, toinen paljasti itsensä tänää ja kolmas näki mut stalkkaamassa. Ei vois enää olla sekavampaa..mutta hyvillä mielillä. Öitä!

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heh, ymmärrän hyvin 😂 Hyvää yötä sinulle!

      • Anonyymi

        Ymmärrät mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät mitä?

        Levoton mies ei koskaan lepää😂 sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levoton mies ei koskaan lepää😂 sivusta

        Nii, kuhan se sit on? Mä oon jonkin sortin levoton sielu itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii, kuhan se sit on? Mä oon jonkin sortin levoton sielu itse.

        No esim sinä AP tietysti ja ja ja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim sinä AP tietysti ja ja ja

        Ja ja ja...mä oon mutta kyllä mä rauhotun, hektistä on..


    • Anonyymi

      Outo olet, mutta jos olet noin vieraantunut Citymarketin jauhelihatarjoustiskistä ja parhaimmista kahvitarjouksista niin mikäs siinä. Sulla on monta siellä ja kaikki hyvin :) Kiva, että on valinnanvaraa

      • Anonyymi

        Tiedän! Onhan se vähän hassua, mä luulin, että ne jäi sinne ammattikoulu ajoille jo:))


    • Anonyymi

      Jatkaa mitä? Eikö hän ole millään tavalla mukana tuossa?

    • Anonyymi

      Odota vain kun koko kuvio aukeaa heillekkin. Silloin se aukeaa myös vaimollesi. Ja lapsillesi. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        Ei hyvin mene sullakaan kun maalitat täällä taas jotain miestä naisen aloituksessa keskellä yötä.
        Okei, miehellä josta olit kiinnostunut olikin vaimo ja lapsia. Anna jo olla ja siirry eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvin mene sullakaan kun maalitat täällä taas jotain miestä naisen aloituksessa keskellä yötä.
        Okei, miehellä josta olit kiinnostunut olikin vaimo ja lapsia. Anna jo olla ja siirry eteenpäin.

        Eikö sulla käy mielessä, että tämä on sama trollaajsmies kuin aloittajakin? Ei sulla vissiin käy tuossa omassa maalittamisessa mielessä, että et ole millään tavalla oikeutettu väittämään jotain huuhaata jonkun tietyn kirjoittamaksi vain koska olet katkera


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvin mene sullakaan kun maalitat täällä taas jotain miestä naisen aloituksessa keskellä yötä.
        Okei, miehellä josta olit kiinnostunut olikin vaimo ja lapsia. Anna jo olla ja siirry eteenpäin.

        Että anna olla ja siirry eteenpäin sinäkin väittämästä olemattomia ja tarttumassa opportunistisesti anonyymien trollikirjoituksiin ja siinäkin kohtaa menet siitä missä aita on matalin🥱 Kyllä tämä haravoiminen on niin nähty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvin mene sullakaan kun maalitat täällä taas jotain miestä naisen aloituksessa keskellä yötä.
        Okei, miehellä josta olit kiinnostunut olikin vaimo ja lapsia. Anna jo olla ja siirry eteenpäin.

        Olet harhainen, hävettävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet harhainen, hävettävää

        Hän kyllä todella on sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä todella on sitä

        Ja tarkoitan nimenomaan tuota maalittajaa itseään luin ensin että on todella harhainen ennen kuin luin tarkemmin, että sehän oli palstajuontajamme oma kuulutus perinteinen ite oot- tekniikka🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet harhainen, hävettävää

        Eli katkeruus ja kateus on motiivisi eikö niin?


    • Anonyymi

      Tekikö itsensäpaljastaja helikoptereita?

    • Anonyymi

      On aloittaja nainen kohta yksinäinen

      • Anonyymi

        Miksi haluat leikkiä että ”aloittaja” on nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haluat leikkiä että ”aloittaja” on nainen?

        Tämäpä on hyvä kysymys kerrassaan ja toisekseen sanan ”nainen” kuvittelisi olevan aika abstrakti ja universaali ilmaisu 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäpä on hyvä kysymys kerrassaan ja toisekseen sanan ”nainen” kuvittelisi olevan aika abstrakti ja universaali ilmaisu 🥱

        Mutta toisille sana nainen on synonyymi jollekin identifioinnille, jokseenkin säälittävää…


      • Anonyymi

        Mä oon yksinäinen ja nautin siitä kyllä, mutta ihme härdelli mun ympärillä pyörii, vaikka kuin yritän olla "huomaaton, tavallinen "ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon yksinäinen ja nautin siitä kyllä, mutta ihme härdelli mun ympärillä pyörii, vaikka kuin yritän olla "huomaaton, tavallinen "ihminen.

        * huomaamaton. Nyt on aamu nii ei toimi oikein mikään😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toisille sana nainen on synonyymi jollekin identifioinnille, jokseenkin säälittävää…

        Jokainen kommentti saattaa tuoda radikaalin muutoksen stay tuned! Esim tässä mies vastasi taas itselleen, niin sen voi kääntää päässään halutunlaiseksi


    • Anonyymi

      Kiva, ja Iskä tekee kaikista näyttelijöitä.

      • Anonyymi

        Kenen iskä? Ja joo tavallaan...


    • Anonyymi

      Kuulostat harhaiselta.

    • Anonyymi

      Ei sun ympärillä mitään härdelliä pyöri, olet harhainen.

      • Anonyymi

        Tietäisitpä, en toivo kenellekkään tälläistä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietäisitpä, en toivo kenellekkään tälläistä elämää.

        Olen nähnyt sun kirjoituksia täällä ja... jätänpä sanomatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt sun kirjoituksia täällä ja... jätänpä sanomatta.

        Kirjoitukset ei todista mitään, kuka tahansa voi kirjoittaa mitä vaan, eikä se todista toisen elämästä mitään, mä olen elänyt yhden rankimmista, mutta ei pidä valittaa, ihmisillä on sairauksia siihen nähden ei ole rankkaa ollut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe