Pelkkää riemua Lieksassa

Anonyymi-ap

Lieksalaisten viikko alkaa maanantaisin kulkueella kaupungintalolta Cittarin nurkalle. Kaupunginhallituksen jäsenet kantavat vuoroviikoin kaupunginjohtajan suurta kuvaa kulkueen etunenässä ja johtavat yhteislaulua, Oisko maata armaampaa. Kuntalaiset rientävät hymyssäsuin kulkueeseen ja pian letka yltää kulttikselta S-Marketin kiertäen jätkänpatsaalle asti. Kuuluu vain kannustushuutoja. Bravo, Lieksa, bellissima! Täydellisen yksimielisesti kuntalaiset antavat yhä suuremman vallan rakastetulle johtajalle. Yksimielisesti ja riemuiten suuren johtajan palkkaa hivutetaan yhä ylemmäs. Siinä ovat naapurikunnat kateuksissaan kipeinä. Iloitseva joukko kannustaa johtajaa pitämään joka toisen päivän vapaata, sillä eihän kaikkein tärkeintä ihmistä, aurinkoista isä-strategi-johtajaa voi työllä uuvuttaa. Töihinsä palatessaan kuntalaiset pyyhkivät liikutuksen kyyneliä. Mikä satumainen onni Lieksaa kohtasikaan vuonna 2015, kun saatiin oikea johtaja paikalle. Jo rupesi tapahtumaan. Koulujakäynyt herra on viisas, korvaamaton, energinen ja rohkea menestyjä, kuten hän itse itsensä määritteli erään joensuulaislukion oppilaitosjulkaisussa. Herra vie meidät loppumattomaan autuuteen. Voimme heittää kaikki murheet nurkkaan. Pitäkäämme huoli, että soraääniä ei kuulu mistään. Se on kaupunkikonsernin etu. Me hymyilemme ja viestitämme kaikkialle maailmaan, että Lieksa on paras paikka rikkaille, varakkaille ja paremmille ihmisille. Ilmankos Lieksaan ryntää sankoin joukoin päteviä viranhaltijoita täyttämään virkapaikat. He pysyvät viroissaan loppuun asti, eivätkä haikaile tästä paratiisista muualle. Raavaita miehiä tulee pilvin pimein tehtaisiin. Kauniit nuoret naiset ovat mukavia katsella ja heistä tuleekin ihka aitoa vaimoainesta Lieksan reippaille poikamiehille. Voi tätä ilon ja onnen päivää!

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi minulla on ollut jo jonkin aikaa tunne, että johto on kuin Venäjällä?

• Anonyymi

Lieksassa on avoin keskustelu, mielipiteenilmaisu, kritiikki kielletty. Sensuuri kuin Venäjällä. Lieksan Lehtikin kirjoittaa vain positiivisia asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lieksassa on avoin keskustelu, mielipiteenilmaisu, kritiikki kielletty. Sensuuri kuin Venäjällä. Lieksan Lehtikin kirjoittaa vain positiivisia asioita.

Homofobiasta keskustelu kielletty. Ylen sivuilla olevaa juttuakaan ei saa Lieksassa julkaista.

Kaupungin strategia on vain paperilla, käytännössä se ei näy kuntalaisille.

• Anonyymi

Näin se just Lieksassa menee.🙂

• Anonyymi

Pilluralli, pennut keulii isin jopoilla hämyillassa mummojen päälle

• Anonyymi

Tsot tsot. Ei mitään negatiivista pennuista, pilluista ja mummoista. Varo sanojasi! Voit joutua kuulusteluun.

• Anonyymi

Elämä on Lieksassa pelkkää juhlaa🥳

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1483
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      113
      951
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      781
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      48
      774
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      730
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      717
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      72
      707
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      689
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      677
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      68
      672
    Aihe