Tehdäänkö triathlonin maailman huipulle kuten Marttiinalle doping-testejä? Onko milloinkaan tehty?
Onko Marttiinalle koskaan tehty doping-testiä?
Anonyymi-ap
37151
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttääElämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Sahan puupulaSahalla pitää olla valtava puupula kun Varikkosuoran uudelta myyntipaikan tontilta piti kaataa kaavassa suojellut puut? Kuinka ELINvoimaVALIOlautakunta antanut luva tälläiseen liito-oravien reitipuiden joukkotuhoon. Mas…
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
Vastaukset 37
Vanhimmat
Niin, tää on varmasti laji siinä missä pyöräily ja hiihtokin jossa dopingia saletisti liikkuu paljonkin. Ja tämmönen sekundaharrastelija kuten Martina, jolla mielikuvitustavoitteet ovat korkealla, tekee varmasti kaikkensa päästäkseen omaan maksimiinsa. Myös hänen kroppansa näyttää siltä että jotain on saatettu vetää. On vain mennyt kroppa vähän väärän näköiseksi tuohon lajiin jossa tulisi olla selkeästi solakampi. Tietenkään hänen lahjakkuudellaan ja työmäärällään ei näytä dopingistakaan olevan hirveesti apua.
Kyllä on taas niin höhö juttua teillä, että ei voi kun nauraa 😁😁😁
Hyvä kysymys,minä kun en lajia tunne tehdäänkö testejä?
Onko stalkkerille koskaan tehty älykkyystestiä?
Tehdäänkö Suomi24 julkkisjuorut palstan huipulle kuten stalkkerille älykkyys-testejä? Onko milloinkaan tehty?
Hyvä kysymys. Kun en lajia tunne tehdäänkö testejä.
No Martinalle sitä ei ainakaan ole tehty, mutta jokainen voi itse päätellä, kun kuuntelee hänen ulostulojaan julkisuudessa.....heh heh
Triathlon on vain jonkinlainen harrastajien leikkikenttä, ei ole mikään virallinen laji.
Eli maksamalla pääset osallistumaan. Tuskin siellä osallistujia testataan muuta kuin, että raha on tilille saapunut.
No stalkkerille sitä ei ainakaan ole tehty, mutta jokainen voi itse päätellä, kun lukee hänen kommenttejaan tälläkin palstalla.... heh heh
Stalkkeri, kiitos samoin.
Stalkkaus on vain jonkinlainen pöpilöiden leikkikenttä, ei mikään virallinen laji.
Eli stalkkaamalla pääset osallistumaan.
Tuskin stalkkaajilta vaaditaan muuta kuin, että osaat aakkoset ja sinulla on nettiliittymä.
10 tietokonetta ja oikolukohjelma.
Stlkkeri itse kertonut palstalla.
PuppeliRoope on jo siirtynyt ulkomaille , ehkä siellä on paremmat perseet ?
Tuskin on testiä tehty ja jos olisi niin eiköhän olisi kiinni jäänyt. Mutta kuten joku aiemmin mainitsi, niin tämä Martinan taso on sellaista että ostetaan osallistumismaksulla paikkoja kisoihin ja sitten jos tarpeeksi ostat paikkoja tiettyihin kisoihin niin saatat saada paikkoja joihinkin virallisempiin kisoihin. Mutta tosiaan vähän eri kriteerit kun muiden lajien vaikka mm-kisoissa, jossa pitää oikeasti olla maan parhaimmistoa ikään katsomatta ja rikkoa tiettyjä tulosrajoja. Eihän keihäskilpailuun voi osallistua jos heittää 25metriä :D
Kyllä tuollaisia testejä tehdään oikeassa urheilussa, leikkikisoissa ei. Mutta ehkä on jotain käytetty, jos naiset alkavat muistuttaa enemmän miehiä - kuka tietää?
Katsokaa Imagen kansikuva. Ei muuta sanottavaa
👍👍
Karmee ötökkä
Imagen kuva kertoo kaiken.
Harrastushupailuissa ei dopingtestejä tehdä. Nehän maksaa eikä niitä tehdä kuin oikeille urheilijoille
No joo.lukihan se siinä kaikkien huutamassa Kauppalehdessäkin että Aitolehti on triathlonharrastaja.
Niin eli ei ole testattu
Onko stalkkerille koskaan tehty älykkyystestiä?
Kai älykkyystesteihinkin jonkinlainen karsinta on?
Ei kai niitä umpihulluille tehdä?
Entä Martinalle , onko hänen älyään testattu, ehkä ei tarvitse, kun suunsa avaa, niin se jo kertoo kaiken .
Tanska on ihana kaupunki
Mannerheim perusti Hgin....etc
Tietämättömyys ei ole sama kuin tyhmyys.
Mutta kaltaisesi ilkeys on luultavasti synnynnäinen ominaisuus.
👍👍👍
Ei Mara testorouvalta vaikuta. Ei puheet helvetillisistä voimista viittaa voimafiksaatioon. Eikä tässäkään ole testoraivosta kyse:
https://www.youtube.com/watch?v=xRF2Cjxe9P4&feature=emb_logo
Moi Sofia! Pitikö jättää ulosottoon joutunut aviomiehesi ja lähteä metsästämään miljonääriksi luulemaasi Martinan miestä? Niko R-a sitten maksoi sinulle kolmen vuoden aikana kerääntyneet ulosotot, myös avioliiton ajalta. Niko R-a oli varakas mies ja hänellä oli paljon ylimääräistä rahaa käytettävissä. Vahinko että sitten tuli rahavirtaan jotain häikkää etkä saanut sitä 150 000 euron Mersua, jonka Niko oli sinulle hankkimassa. Tiedätkö että auton ajamiseen tarvitaan ajokortti myöskin? Harva mies on niin höveli että hankkii avovaimolleen 150 000 euron Mersun vaikka avovaimolla on aikanaan jäänyt autokoulu kesken. Ehkä syystä koska toisen miljonäärin hankkimalla vanhalla Jopolla ajaessa ei ollut liikennesäännöt hallussa vaan ikävästi Seiskaan tuli salakuva kun kaksi poliisia oli sakottamassa.
Ja tämä aloitus tuli siitä että Sofian valmentaja aikanaan on sai kahteen otteeseen tuomion dopingaineista ja valmentaja itse kertoi että ei olisi voittanut maailmanmestaruutta ilman dopingaineita. Mutku Martina!
Moi Mara!
Sofian valmentaja sai ensimmäisen tuomion dopingjutuissa vuonna 2011. Ja sitten tuli tuomio vuosilta 2014 - 2016. Onko Sofia kertonut sarjoissaan tai podcastissa mitä mieltä hän on siitä että hänen valmentajansa oli koko ajan dopingaineiden kanssa tekemisissä, ja jopa valmentaja kertoi että itse ei olisi voittanut maailmanmestaruutta ilman dopingaineita.
Älykkyystestistä olisi huomattavasti enemmän Aitolehdellekkin hyötyä.
Nyt ei kyllä kommentoijilla ole ihan kaikki palikat kohdillaan. Nää jutut ei enää yhtään edes naurata, päinvastoin, todella säälittäviä.
Rattijuoppo on puhallettu
Käyttääköhän Martta itse niitä lukuisia lisäaineita ja lisäravinteita mitä mainostaa? Paljon on tullut ilmi tapauksia missä lisäravinteiden käyttäjillä maksa tilttaa. Miksi siitä ei puhuta enemmän ja laiteta noita pillerikauppiaita kuriin?
Sehän se. Just oli se juttu naisesta, joka oli erilaisia lisäravinteita käyttänyt, että olisi terveellinen elämäntapa. Maksa alkoi vislaamaan
Toisaalta ei Oslo skin lab -tuotteita ilmeisesti käytä, vaikka mainostaa. Iho on todella huonossa kunnossa ja myrkkypiikkejä ottaa säännöllisesti muista toimenpiteistä puhumattakaan