Aina ei kannata luottaa

Anonyymi-ap

omaan mielikuvitukseen, joskus kannattaa kysyä 🤔

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia ratkeaa kysymällä kyllä.Mut mikä tekee sen vaikeaksi..

      • Anonyymi

        Nii kerro sie se mulle..


    • Eipä ole keinoa kysyä suoraan.

    • Anonyymi

      Älä tapa viestintuojaa- on eräs moraalinen prinsiippi. Vihjailijoita sekä joka-aiheen ”näin se meni”- asiantuntijoita ei lasketa joku kompetenssi aiheeseen olisi hyvä löytyä muukin kuin munat ja mielipide- kombo ja mitä näitä nyt on🧐

      • Anonyymi

        Minä olen markku-jooseppi ja kyllä minä tiedän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen markku-jooseppi ja kyllä minä tiedän!

        Tai sitten Keijo Kälviältä tietää ainaki, asiahan ei oikeastaan mulle kuulu enkä siitä mitään tiedä mutta jos mulle kerrotaan paskapuhetta, että joku puhuu paskapuhetta niin sanon paskapuhetta mutta uskon kummiski olenhan solidaarinen kivikerholainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten Keijo Kälviältä tietää ainaki, asiahan ei oikeastaan mulle kuulu enkä siitä mitään tiedä mutta jos mulle kerrotaan paskapuhetta, että joku puhuu paskapuhetta niin sanon paskapuhetta mutta uskon kummiski olenhan solidaarinen kivikerholainen!

        Siinä missä naiset yltyy heiluttamaan häntää että katsokaa nyt olen puolueeton enkä suosi sukupuolen perusteella vuh vuh ja hajaantuu kuin porotokka, miehet kerääntyy yhteen kokoamaan ajatuksiaan ja puolustelemaan toisiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä missä naiset yltyy heiluttamaan häntää että katsokaa nyt olen puolueeton enkä suosi sukupuolen perusteella vuh vuh ja hajaantuu kuin porotokka, miehet kerääntyy yhteen kokoamaan ajatuksiaan ja puolustelemaan toisiaan

        Eli menkää hoitoon kaikki 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä missä naiset yltyy heiluttamaan häntää että katsokaa nyt olen puolueeton enkä suosi sukupuolen perusteella vuh vuh ja hajaantuu kuin porotokka, miehet kerääntyy yhteen kokoamaan ajatuksiaan ja puolustelemaan toisiaan

        Tai muuten vaan hääräämään asioihin niinku miks eiks se oo akkamaista


    • Anonyymi

      Tai ihan vaan puhua niin kyllä asiat ajan kanssa selkenee

      • Anonyymi

        Sinulta kaksijakoinen en kysyisi mitään hanki oma auto


    • Anonyymi

      Ihan totta!! Tämä on jo nii selvä, ettei tarvitse, odotellaan vaan mitä tapahtuu.

    • Anonyymi

      Miksi ihmisillä yleensäkkin on tarve luulotella muiden asioista?

      Kertoo siitä primitiivisyydestä mikä on nykyihmisenkin ydin kaikesta teknologiakehitykaestä huolimatta. Jotkut Jodelämmätkin ovat kuin suoraan jostain keskisikaiselta torilta, hyh. Ja jodelämmällä tarkoitan myös siellä juoruilevia miehiä.

      Minusta on todella loukkaavaa, että joku ohikulkija tai pahanpäiväntuttu alkaa kuvittelemaan ja pahimmassa tapauksessa juoruilemaan ja mustamaakaamaan, semmoiset ihmiset ovat täysiä turhakkeita joiden olisi syytä keksiä itselleen jotain parempaa tekemistä.

      • Anonyymi

        Juuri näin mitä kirjoitat - joku pahanpäiväntuttu alkaa luulottelemaan ja kuvittelemaan oli niinku kristallia mun kenkään👊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin mitä kirjoitat - joku pahanpäiväntuttu alkaa luulottelemaan ja kuvittelemaan oli niinku kristallia mun kenkään👊

        Tu mitä paskaa…inho on tunne


    • Anonyymi

      Kun ei tiedä mitä kysyä..,.

    • Anonyymi

      Naiselta kun kysyy suhteesta ja toiveista, niin siihen suhde voi loppua. Eipä jää mielikuvituksen varaan.

    • Anonyymi

      Mielen kuvilla on feikkiä leikkiä, jos ei ole muuta.

    • Anonyymi

      Eikä kuunnella muiden muodostamia ohuita mielipiteitä. Joillakin aloilla ne mielipiteet on voimakkaita muista, säälimättömän, kun toisilla pilkataan jos on liian erilainen. Myös maalla naapurien asiat tiedetään paremmin kuin itse, ellei hyvät välit näin olen kuullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe