Sytyttääkö Erika Vikmanin biisit ja tyyli? Vikman kulkee omaa polkuaan ja räväyttää rohkealla esiintymistyylillään. Toiset tykkää kovasti, toiset ei...
Lue Erikan haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/vain-elamaa-erika-vikman-paljastaa-yllattavan-pulmatilanteen-se-oli-kylla-yksi-helvetti-kun?s24
Vain elämää: Erika Vikman paljastaa yllättävän pulmatilanteen: "Se oli kyllä yksi helvetti, kun..."
26
1623
Vastaukset
- Anonyymi
Erikalla kammottavan rumia vaatteita.
- Anonyymi
Ai, mä taas tykkään, kun joku pukeutuu vähän näyttävämmin kerrankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, mä taas tykkään, kun joku pukeutuu vähän näyttävämmin kerrankin.
Näyttävä on sellainen sana, mistä tulee mieleen Johanna Tukiainen.
- Anonyymi
Käyttääkö hän potoxia ? On kasvot jo niin turpeet
- Anonyymi
Hei ! Ne on ESIINTYMISASUJA, ei normaalin arjen vaatteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttääkö hän potoxia ? On kasvot jo niin turpeet
Enpä ole kuullutkaan potoxista, mutta botoxia käytetään eri tarkoitukseen
- Anonyymi
Voi hyvänen aika sentään tätä rummutusta nyt jostain yhden levyn artistin osallistumisesta tv-ohjelmaan.
Vikman ei ole tehnyt yhtäkään vähistä levyistään itse. Lauluäänikin on koneen korjaama.- Anonyymi
Pois julkisuudesta tämäkin tyhjä pää, rinnat ja tyhmä pää ei naisessa mitään muuta.
- Anonyymi
Vikman muisti kyllä tänään kiittää kaikkia taustajoukkojaan.
- Anonyymi
Todella, ilman tätä rummusta Erika ei olisi julkisuudessa.
Maksaakohan hän lehdille, eivätkä lehdet hänelle???.
Perjantaina- Vain elämää , Erikan päivä, kai se niin oli???. Eka jakso jota en katsonut,
en millään voinut, pelkän jakson mainokset nostivat ihokarvat pystyyn.
Jossain mainoksessa hyppii pöydällä, istuu haarat levällään, yrittää joka kuvassa ottaa
kaiken tilan itselleen niinkuin ei muita olisi.
Nöyryyttä et ole oppinut, uskon sekin ajan tulevan vielä.
Miten tuota voi katsoa, ei sitten millään !!!!
Noin upeassa porukassa noin itseään täynnä oleva " heikoin lenkki".
Erika, ei tarvinnut kuin katsoa mainospätkä niin pukeutumiseen et tosiaan panostanut.
Tiedätkö, hyvää käytöstä toisia kohtaan on pukeutua tilaisuuden mukaan, kardedooppisi kuin olisi eksynyt väärään taloon,seksibileet ovat oma juttunsa ja kaikilla sama tyyli, uskoisin.
Luin, että Pete Parkkonen sai somen soimaan esittäessään biisisi Syntinen pöytä!!!!!!!.
Taitava laulaja huippu esiintyjä, sympaattinen ja katsomatta esitystä uskon, että inhokkibiisini Syntinenpöytä sai "uuden elämän".
Erika, Kikka oli Kikka, et koskaan pysty olemaan KIKKA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pois julkisuudesta tämäkin tyhjä pää, rinnat ja tyhmä pää ei naisessa mitään muuta.
Fanit eri mieltä. Oletko kateellinen ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella, ilman tätä rummusta Erika ei olisi julkisuudessa.
Maksaakohan hän lehdille, eivätkä lehdet hänelle???.
Perjantaina- Vain elämää , Erikan päivä, kai se niin oli???. Eka jakso jota en katsonut,
en millään voinut, pelkän jakson mainokset nostivat ihokarvat pystyyn.
Jossain mainoksessa hyppii pöydällä, istuu haarat levällään, yrittää joka kuvassa ottaa
kaiken tilan itselleen niinkuin ei muita olisi.
Nöyryyttä et ole oppinut, uskon sekin ajan tulevan vielä.
Miten tuota voi katsoa, ei sitten millään !!!!
Noin upeassa porukassa noin itseään täynnä oleva " heikoin lenkki".
Erika, ei tarvinnut kuin katsoa mainospätkä niin pukeutumiseen et tosiaan panostanut.
Tiedätkö, hyvää käytöstä toisia kohtaan on pukeutua tilaisuuden mukaan, kardedooppisi kuin olisi eksynyt väärään taloon,seksibileet ovat oma juttunsa ja kaikilla sama tyyli, uskoisin.
Luin, että Pete Parkkonen sai somen soimaan esittäessään biisisi Syntinen pöytä!!!!!!!.
Taitava laulaja huippu esiintyjä, sympaattinen ja katsomatta esitystä uskon, että inhokkibiisini Syntinenpöytä sai "uuden elämän".
Erika, Kikka oli Kikka, et koskaan pysty olemaan KIKKA.Ei Erikalla ole tarvetta olla Kikka. Tienaa hyvin ihan omana Erikanaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites Jyrki boy
- Anonyymi
Uutisoikaa joskus Alfa TV:n ohjelmistakin. Ois syksyn sävelyäjä, parlamenttia jne.
- Anonyymi
Onkohan tolla Erikalla vähän turhan suuret luulot itsestään?? 🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan tolla Erikalla vähän turhan suuret luulot itsestään?? 🙈
ei ole, hyvin on menestynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole, hyvin on menestynyt
Mun käsityksen mukaan laulajan pitäisi osata laulaa. Ammattilaulajalla pitäisi olla hyvä ääni =
vahva ääni
laaja ääniala
kyky osata laulaa puhtaasti nuotilleen.
Nämä kaikki puuttuvat Vikmanniöta. - Anonyymi
Hyvä idea!
Kun Erika Vikmanin taustajoukoilta joskus ehtyy ideat pyllistys ja räväkkyys asioissa, niin sitten Erika voisi tulla uskoon ja esiintyä evankelistana Alfalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä idea!
Kun Erika Vikmanin taustajoukoilta joskus ehtyy ideat pyllistys ja räväkkyys asioissa, niin sitten Erika voisi tulla uskoon ja esiintyä evankelistana Alfalla.Minä olen kyllä sitä mieltä että Erikan suolentoimintojen uutisointi on ihan retuperällä eikä niitä sopisi näin oudosti unohtaa. Esim. ärtyvän suolen oireyhtymä sopisi hyvin paniikkiahdistuksen kanssa yhdistettäväksi ja onhan suolistovaivat vähän muodikkaitakin nykyään. Siitä saisi mahtavia lööppejä:
Erika sai lavalla räväkän kaksoiskohtauksen! Yleisö mylvi innostuksesta, kun molemmista päistä pyrskähteli!
Erika paljastaa salaisimmatkin suolen sopukkansa! Katso kuvat paperilehdestä!
Erika vaitonaisena sairaudestaan! Lähipiiri kertoo karmeita yksityiskohtia yhteiseltä kylpyläreissulta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen kyllä sitä mieltä että Erikan suolentoimintojen uutisointi on ihan retuperällä eikä niitä sopisi näin oudosti unohtaa. Esim. ärtyvän suolen oireyhtymä sopisi hyvin paniikkiahdistuksen kanssa yhdistettäväksi ja onhan suolistovaivat vähän muodikkaitakin nykyään. Siitä saisi mahtavia lööppejä:
Erika sai lavalla räväkän kaksoiskohtauksen! Yleisö mylvi innostuksesta, kun molemmista päistä pyrskähteli!
Erika paljastaa salaisimmatkin suolen sopukkansa! Katso kuvat paperilehdestä!
Erika vaitonaisena sairaudestaan! Lähipiiri kertoo karmeita yksityiskohtia yhteiseltä kylpyläreissulta!Ei saatana🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan laulajan pitäisi osata laulaa. Ammattilaulajalla pitäisi olla hyvä ääni =
vahva ääni
laaja ääniala
kyky osata laulaa puhtaasti nuotilleen.
Nämä kaikki puuttuvat Vikmanniöta.Ai niinkuin muutama rocklaulajakin ?
- Anonyymi
Erika ja uusin salarakas kertovat avoimesti yhteiselämästään. Lue Dannyn kommentit paperilehdestä.
Erika toikkaroi tissit vilkkuen ulos baarista. Saattajia olisi riittänyt.
Erikan salarakas aukaisee viimein sanaisen arkkunsa. Danny hätääntyi paljastusten laajuudesta.
Näin Erika rauhoittelee ystäväänsä Dannyä: Kaikki julkisuus on hyvää.
Erikan keikkka keskeytyi. Mystinen syy vain harvojen tiedossa.
Erika Vikman löytyi katuojasta. Bileputki vihdoin poikki.
Mitä kuuluu julkisuudesta kadonneelle Erika Vikmanille. Lue laaja reportaasi.
Erikan uskoontulo. Näin hyvin kun tienaa nyt.
Erika Vikman avoimena uransa nopeista käänteistä: Näin minua manipuloitiin.
Jne...... - Anonyymi
No ei tosiaankaan sytytä.
- Anonyymi
Järkyttävää hehkutusta Erika Vikmanin osallistumisesta tähän telkkuohjelmaan.
Eikö siellä muita osallistujia ollutkaan??????- Anonyymi
Olihan siellä mm. Mikko Alatalo, pitkän linjan oikea muusikko. Toisin kuin Erika Vikman.
- Anonyymi
En tykkää ... Erika Viikaman on karmea ämmä, kasvoista ruma kuin paistinpannu, muutenkin ihan seko ämmä. Haarat auki joka puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894170
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032343Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312238Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell952058Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311850
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91557- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881330- 721142