Toripark ei siis tule kun toriparkkia tukemaan luotu torin luistelurata on todettu turhaksi. Tarkoitushan oli osoittaa kuinka hankalaa on tulla luistelemaan kun parkkialue peitetään jäällä minkä ongelman poistaa tietenkin toriparkki.
Onko toripark nyt haudattu
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Torista tulee nyt autio alue, ainoastaan heinäpaalit lentelevät tuulen tuiverruksessa. Tavallaan erämaan romantiikkaa josta voisi tehdä turismi-tuotteen, "tule ja koe erämaan tuntu keskellä kaupunkia".
- Anonyymi
Minulla on lonkkavika ja minun pitää päästä Terveystaloon ja apteekkiin rollaattorilla.
- Anonyymi
Vino tori onkohan muualla. Voisiko olla nähtävyys? Joulukuusi saatiin sentään kai kerran suoraan eikä vaan suoraan kulmaan. Kuusen voisi korvata Sunny Car Center tolpalla ja järjestää torille vaikka mahdollisuus myydä autonsa eniten tarjoavalle myyntipäiviä.
- Anonyymi
Torille tulee tuomitun Garyn patsas ja tori tulee täyttymään patsaan palvojista.
- Anonyymi
Porvoon vanhankaupungin pikkutori vielä vinompi !
- Anonyymi
Mitä torilla tekee? Ei mitään. Puolet vuodesta tyhjä. Vanhaa kulttuuria jonka pitää mennä pois jotta tilalle saadaan savimajakulttuuria. Puretaan tori pois ja rakennetaan tilalle joku tyhjä halli.
- Anonyymi
Tori oli kaupungin tärkein kauppapaikka ehkä noin 100 vuotta sitten. En ymmärrä miten näitä vieläkin säilytetään. Eihän niissä nykyisin enää mitään myydä. Järjetön muinaisjäänne. Toki ymmärrän että tori pitää jotain statussymbolia ja ansiotonta arvoa yllä lähirakennuksissa mutta usein nämä rakennukset torin vieressä alkavat olla yhtä vanhoja kuin tori joten murskauspalloa vaan kylkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tori oli kaupungin tärkein kauppapaikka ehkä noin 100 vuotta sitten. En ymmärrä miten näitä vieläkin säilytetään. Eihän niissä nykyisin enää mitään myydä. Järjetön muinaisjäänne. Toki ymmärrän että tori pitää jotain statussymbolia ja ansiotonta arvoa yllä lähirakennuksissa mutta usein nämä rakennukset torin vieressä alkavat olla yhtä vanhoja kuin tori joten murskauspalloa vaan kylkeen.
Kuule kölvipoika. Kunnioita historiaa mä olen aikanaan ostanut torilta kuhaa linkolalta. Sä meinaat hävittää koko torin ja sen kunniakkaan historian. Mistä näitä tolloja oikein tulee jotka ei yhtään kunnioita vanhempiaan ja heidän tapaa elää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kölvipoika. Kunnioita historiaa mä olen aikanaan ostanut torilta kuhaa linkolalta. Sä meinaat hävittää koko torin ja sen kunniakkaan historian. Mistä näitä tolloja oikein tulee jotka ei yhtään kunnioita vanhempiaan ja heidän tapaa elää.
Vanhempien kunnioitusta on uudistaa toria eikä kunnioittaa niiden tapaa elää jota torilla ei edes ole .
- Anonyymi
"Tori ilman toriparkkia on pelkkä torin irvikuva", Vekka, Rautio, & co hengenheimoilaiset
Toriparkki olisi toteutuessaan elävöittänyt lähistön kiinteistöjen puutteelliset parkki-investoinnit ja kellarien lisäkerrokset hyvään kukoistukseen. Enimmäkseen verovaroilla.- Anonyymi
Mutta eikö olisi vaan syytä tunnustaa sijoittamisen ja omistamisen riskit ja todeta että joo ennen oli talot arvokkaita mutta nyt jo laskusuunnassa. Ajat muuttuu eikä keinotekoinen arvonnostaminenkaan loppupeleissä pitkälle vie.
- Anonyymi
Hämeenlinna on junttien kaupunki. Autoilu on kielletty. Keskusta kuuluu huopatossuilla kulkijoille ja kävelijöille! Kuihtunut jo, paitsi baarikärpäsiä tuetaan. Typerä kaupunki!
- Anonyymi
Keskustan tyhjentäneet politiikot pitäisi kyllä laittaa linnaan. Siitä olen samaa mieltä Jan Vapaavuoren kanssa.
- Anonyymi
Sandaalit enemmistönä keskustan kulkijoilla !
- Anonyymi
Toriparkista tappelu ja taistelu on muistomerkki itsepäisyydestä.
HäSa:ssa on 1900 luvulla ollut artikkeli torinalusparkista. Hevoset eivät mahtuneet kunnolla torille, kun myyjiä oli niin paljon.
Sitten tappelivat vossikat. Jne. Usein on ollut juttu kuvan kera Hämeen Sanomissa. Saisivat kaivella arkistonsa ja etsiä jutut ja koota paperikirjaksi ja e-kirjaksi.- Anonyymi
Joku ahkera teistä voisi ottaa yhteyttä Mauri Lahteen. Hän ylläpitää naamakirjaa KUVIA MENNEIDEN VUOSIEN HÄMEENLINNASTA.
Hän tuntee kuva-arkistot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792