Rakastan sua nalle

Anonyymi-ap

Haluan sunlaisen lämpöisen miehen vierelleni. Rakastan miten kirjoitat en tiedä miltä näytät mutta olet vaan niin ihana!

56

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Haluan tuntea sun sydämen lyövän ku lepään rintasi päällä

    • Anonyymi

      :-)

      hmm

    • Anonyymi

      hmmmmmm

      • Anonyymi

        :-)


        hhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


    • Anonyymi

      :-)


      hhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    • Anonyymi

      No et ole sinäkään äidinkielentunneilla viihtynyt

      • Anonyymi

        Ootko sä täällä kuvittelemassa että piinaat jotain entistä oppilastasi vai mikä tämä jankutushomma on ja mistä syystä tähän erityisesti saamaan provoon, onko niin hyvää hetulaa vai mikä sua tossa feikkidialogissa koukuttaa?


    • Anonyymi

      Turvallinen nallukkani 🧡

    • Anonyymi

      Voisittekokertoa mistä olette kotoisin?

      • Aloitus ei ole multa. Nalle on mun ja sitä ei kukaan palstanainen nappaa.
        Tiedän miltä hän näyttää, mun rakkaalta, niin ihanalta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Aloitus ei ole multa. Nalle on mun ja sitä ei kukaan palstanainen nappaa.
        Tiedän miltä hän näyttää, mun rakkaalta, niin ihanalta :)

        Joko sä tännekin tunget 😤


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko sä tännekin tunget 😤

        Kyllä mä tätä lueskelen toisinaan edelleen rakkaintani venaillessa. Ja saatan jotain kirjoitellakin ihan anonyymina..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä mä tätä lueskelen toisinaan edelleen rakkaintani venaillessa. Ja saatan jotain kirjoitellakin ihan anonyymina..

        Mitä nalle sanoo ku kaipaat muita anonyymisti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nalle sanoo ku kaipaat muita anonyymisti?

        Kyllä minä otan nikin käyttöön sitten kun jotain kaipaan jossain. Rakastan sitä miestä. Eihän täällä ole kuin naisia ja yksi prinssi enää jäljellä. En kaipaa täältä ketään. Lueskelen joskus ja kommentoin yleisesti.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä otan nikin käyttöön sitten kun jotain kaipaan jossain. Rakastan sitä miestä. Eihän täällä ole kuin naisia ja yksi prinssi enää jäljellä. En kaipaa täältä ketään. Lueskelen joskus ja kommentoin yleisesti.

        Jymy uutinen, tää täytyy kertoa nallelle


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä otan nikin käyttöön sitten kun jotain kaipaan jossain. Rakastan sitä miestä. Eihän täällä ole kuin naisia ja yksi prinssi enää jäljellä. En kaipaa täältä ketään. Lueskelen joskus ja kommentoin yleisesti.

        "Kyllä minä otan nikin käyttöön sitten kun jotain kaipaan jossain"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jymy uutinen, tää täytyy kertoa nallelle

        Joo, kerro pian, että ymmärtää etten tyhjää oo mustasukkainen.. joku muu on oikeasti iskenyt silmänsä mun kultaan myös palstalla :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jymy uutinen, tää täytyy kertoa nallelle

        Mikä uutinen se on, että rakastan Nallea? :) Sinähän luet meitä kuitenkin koko ajan ja yrität tulla meidän väliin :) Kyllä sinä tiedät että mä rakastan häntä yli kaiken :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikä uutinen se on, että rakastan Nallea? :) Sinähän luet meitä kuitenkin koko ajan ja yrität tulla meidän väliin :) Kyllä sinä tiedät että mä rakastan häntä yli kaiken :)

        Se on uutinen et nalle on sun kiikarisbku muita miehii ei ole palstailemassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on uutinen et nalle on sun kiikarisbku muita miehii ei ole palstailemassa

        Mikä kiikari? en saa selvä kirjoitusvirheistäsi. Mä luen tätä todella harvoin, ehkä puoli tuntia viikossa enää.. en näe täällä mitään kaipausviestejä missään nytkään, näyttää olevan jonkun yksityishenkilön somena nykyisin..


      • Ei. Sinä vääntelet taas omiasi. En etsi ketään mistään kun mulla on hänet. Ja rakastuin häneen muualla kuin palstalla. Luen tätä hyvin harvoin enää. Siksi en tiennyt näistä jutuistasi mitään. Saat leikkiä leikkejäsi ihan rauhassa täällä. Ei kiinnosta. Kommentoin vaan tuolle, joka ilmeisesti kuvitteli aloituksen olevan multa, ei ymmärtänyt mitä sinä olit aloituksessa sanonut. Nyt jätän sut ja hiekkalaatikkosi ja palaan ihanan luo :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei. Sinä vääntelet taas omiasi. En etsi ketään mistään kun mulla on hänet. Ja rakastuin häneen muualla kuin palstalla. Luen tätä hyvin harvoin enää. Siksi en tiennyt näistä jutuistasi mitään. Saat leikkiä leikkejäsi ihan rauhassa täällä. Ei kiinnosta. Kommentoin vaan tuolle, joka ilmeisesti kuvitteli aloituksen olevan multa, ei ymmärtänyt mitä sinä olit aloituksessa sanonut. Nyt jätän sut ja hiekkalaatikkosi ja palaan ihanan luo :)

        Voiko olla kuitenkin niin, että haluat olla esillä ja haet täältä provonnälkäisiä, jotta saisit nauttia enemmän itseesi kohdistuvasta huomiosta?

        Tarkoitan sitä, että Nallen kanssa yksin tylsää, jos et saa riittävästi muilta samalla seksuaalista huomiota?

        Onko se osa tarvitsemiasi asioita, samoin kuin ehkä Malleilla, vaikken ole nähnyt häntä täällä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikä uutinen se on, että rakastan Nallea? :) Sinähän luet meitä kuitenkin koko ajan ja yrität tulla meidän väliin :) Kyllä sinä tiedät että mä rakastan häntä yli kaiken :)

        Vaikka et edes tiedä, miltä hän näyttää? Joo-o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä minä otan nikin käyttöön sitten kun jotain kaipaan jossain"

        Pysykää linjoilla mies saattaa luoda uuden rekatun nicin hetkenä minä hyvänsä kyllä se vielä iloksi muuttuu👍


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikä kiikari? en saa selvä kirjoitusvirheistäsi. Mä luen tätä todella harvoin, ehkä puoli tuntia viikossa enää.. en näe täällä mitään kaipausviestejä missään nytkään, näyttää olevan jonkun yksityishenkilön somena nykyisin..

        Kyllä me kaikki tajutaan että pidät tuota draamaa mies yksinäni se ei tarkoita ettei sulle ja sun kököille alteregoille vastattais ns tositarkoituksellakin🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka et edes tiedä, miltä hän näyttää? Joo-o.

        Niin mitä sä rakas ihminen haet tästä trollimiehen feikkidialogista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko olla kuitenkin niin, että haluat olla esillä ja haet täältä provonnälkäisiä, jotta saisit nauttia enemmän itseesi kohdistuvasta huomiosta?

        Tarkoitan sitä, että Nallen kanssa yksin tylsää, jos et saa riittävästi muilta samalla seksuaalista huomiota?

        Onko se osa tarvitsemiasi asioita, samoin kuin ehkä Malleilla, vaikken ole nähnyt häntä täällä.

        Seksuaalista huomiota muilta🤭 on sulla kekkeruusi fraasit monologissas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksuaalista huomiota muilta🤭 on sulla kekkeruusi fraasit monologissas

        Ihana nimi, Kekkuruusi :) se sopisi kyllä minuun :) Täydeltä nimeltään Serafina Kekkuruusi :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka et edes tiedä, miltä hän näyttää? Joo-o.

        Täällä on tosi paljon ihmisiä, joilla on hahmotusvaikeuksia. Tiedän miltä hän näyttää. En ole aloittaja. Mulla on tää nikki ja siitä näkee mitä minä kirjoitin. Kirjoitin juuri päinvastoin kuin väität. Onko asioiden hahmotus sulle kovinkin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Täällä on tosi paljon ihmisiä, joilla on hahmotusvaikeuksia. Tiedän miltä hän näyttää. En ole aloittaja. Mulla on tää nikki ja siitä näkee mitä minä kirjoitin. Kirjoitin juuri päinvastoin kuin väität. Onko asioiden hahmotus sulle kovinkin vaikeaa?

        Jätätkö nallen jos (kun) se ei oo se kenex luulet :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Täällä on tosi paljon ihmisiä, joilla on hahmotusvaikeuksia. Tiedän miltä hän näyttää. En ole aloittaja. Mulla on tää nikki ja siitä näkee mitä minä kirjoitin. Kirjoitin juuri päinvastoin kuin väität. Onko asioiden hahmotus sulle kovinkin vaikeaa?

        Tiedäthän et jos et otakaan tota miestä niin mä otan :) Eli kerro toki kun huomaat et se ei ole pertti ketä kaipaat :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä otan nikin käyttöön sitten kun jotain kaipaan jossain. Rakastan sitä miestä. Eihän täällä ole kuin naisia ja yksi prinssi enää jäljellä. En kaipaa täältä ketään. Lueskelen joskus ja kommentoin yleisesti.

        Luuletko ettei täällä mula muita miehiä ole? 🤣
        Veikkaan, että täällä on miehiä enempi kuin naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko ettei täällä mula muita miehiä ole? 🤣
        Veikkaan, että täällä on miehiä enempi kuin naisia.

        Ei sulla ole täällä ketään miehiä. Sinähän omit toisille naisille osoitettuja tunteita kuten tässäkin. Tunget väliin tökerösti. Minä en oo edes varma ootko sinä nainen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sulla ole täällä ketään miehiä. Sinähän omit toisille naisille osoitettuja tunteita kuten tässäkin. Tunget väliin tökerösti. Minä en oo edes varma ootko sinä nainen.

        Ja sinä olet nallesta niin pakkomielteinen, että tulet meuhkaamaan toisen aloitukseen. Olet ihan seko.
        Mulla on ihan oma nalle, enkä nalleasi kaipaa!!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sulla ole täällä ketään miehiä. Sinähän omit toisille naisille osoitettuja tunteita kuten tässäkin. Tunget väliin tökerösti. Minä en oo edes varma ootko sinä nainen.

        Että pysy vaan siellä minne menit ja jätä minun nalle rauhaan!!
        Vai haluatko omia kaikki palstan miehet?
        Haluat olla joka miehen keskipisteenä!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet nallesta niin pakkomielteinen, että tulet meuhkaamaan toisen aloitukseen. Olet ihan seko.
        Mulla on ihan oma nalle, enkä nalleasi kaipaa!!

        Sinä kirjoitit hänelle, älä vääristele siellä. Tajusit että tää mun nalle ei olekaan sulle siellä kirjoitellut samalla kuin mulle tässä niin alat keksiä naurettavia juttujas. Kukaan täysjärkinen ei usko noita. Tää nalle on mun, se ei oo pakkomielle vaan hänen oma valintansa. Hän on valinnut minut ja sulla on pakkomielle mieheen täällä joka kirjoittaa mulle, vain ja ainoastaan mulle. Herätys!


      • Sinäpäs :) helv. tin temppuilija: Pidä tämä omana somenas mutta hanki nyt stana ees oma kaipaaja älä muiden naisten rakkaita omi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinäpäs :) helv. tin temppuilija: Pidä tämä omana somenas mutta hanki nyt stana ees oma kaipaaja älä muiden naisten rakkaita omi.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Että pysy vaan siellä minne menit ja jätä minun nalle rauhaan!!
        Vai haluatko omia kaikki palstan miehet?
        Haluat olla joka miehen keskipisteenä!!

        Ei vaan minä kirjoitan tästä lähtien myös tälle palstalle ja sinulle!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei vaan minä kirjoitan tästä lähtien myös tälle palstalle ja sinulle!

        Niin, että oma nalle ei sitten riitäkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, että oma nalle ei sitten riitäkään.

        Sinähän oot nainen. En minä sulle mitään rakkautta kirjoita pässi :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinähän oot nainen. En minä sulle mitään rakkautta kirjoita pässi :)

        Taidat sitten olla bi??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat sitten olla bi??

        Ei vaan sotken sun juttuja samalla tavalla kuin sä teet kaikille muille. En kaipaa, en rakasta vaan vttuilen kuten sinäkin. Nalle on mun ainoo rakkaus :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana nimi, Kekkuruusi :) se sopisi kyllä minuun :) Täydeltä nimeltään Serafina Kekkuruusi :D

        Eli mitä minä sanoin- uusi hahmo tulossa mieheltä nyt tällainen putoushenkinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätätkö nallen jos (kun) se ei oo se kenex luulet :D

        X really? WT on myös kuvitelmas jos esim pidät tätä henkilöä todellisena ja sinulle tuttuna henkilönä jolle vastailet tääl


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sulla ole täällä ketään miehiä. Sinähän omit toisille naisille osoitettuja tunteita kuten tässäkin. Tunget väliin tökerösti. Minä en oo edes varma ootko sinä nainen.

        Mutta nämä tietyt töhöt on varmoja että sinä oot nainen eikä siinä arviossa ja kaiken kirjossa vielä kaikki🤦‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Oletko sä täällä miehen huuhaadialogissa nyt minkälaisen jännän äärellä mielestäs?😆


    • Anonyymi

      Sielukas jumppatyttö hyvää yötä.

    • Anonyymi

      Moni mies hyvin hyvin ihastunut...

    • Anonyymi

      En halua enää että kukaan ihastuu minuun. Toivon etten myöskään itse enää ihastu keneenkään.. se on liikaa.

      Did you want to see me broken?
      Bowed head and lowered eyes?
      Shoulders falling down like teardrops,
      Weakened by my soulful cries?

      Does my haughtiness offend you?
      Don't you take it awful hard
      ’Cause I laugh like I've got gold mines
      Diggin’ in my own backyard.

      You may shoot me with your words,
      You may cut me with your eyes,
      You may kill me with your hatefulness,
      But still, like air, I’ll rise.

      Does my sexiness upset you?
      Does it come as a surprise
      That I dance like I've got diamonds
      At the meeting of my thighs?
      -Maya Angelou

    • Anonyymi

      Hyvää yötä oma nalleni 💋

      • Anonyymi

        Hyvää yötä rakas nainen 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas nainen 😘

        Kiitos kulta 🤗
        Ei välitetä tuosta sekopäästä joka tuppautui tähän keskusteluun 😒


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kulta 🤗
        Ei välitetä tuosta sekopäästä joka tuppautui tähän keskusteluun 😒

        Teit sitten itse itsellesi oman nallen. Söpöä :) Kukaan mies ei alkaisi käyttää toisen identiteettiä kuten sinä yrität tehdä muille naisille.


    • Anonyymi

      Älkää nyt... vaivautuko palstanannyt.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1190
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1112
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1049
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1001
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      917
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      10
      788
    Aihe