Kiintiö Kenraali ja Makkara Eversti , Pekka Toveri ja Matti J. Kari

Anonyymi-ap

Hienosti analysoidaan sama asia 24h-48h jälkeenpäin kun ulkomainen journalisti on ensin kirjoittanut aiheesta tai ulkomaisen valtion alainen lähde on aiheesta informoinut. Olisiko mahdollista vaihtaa Napoleon kompleksin omaava evp. Kenraalimajuri Toveri ja maailman mahtavin makkara Eversti Kari välillä. Ihan vaan välillä tai tuoda edes jotain järkevää koska asemissaan ennen eivät sitä tehneet. Hienoa viihdettä välillä ollut ja mielenkiintoista Toverin "analyysit" , Makkara Eversti Karin olisi sopivaa lähteä lenkille, tosin on evp. Joten tuskin tarvitsee edes näyttää sotilaalta. Hyvää viihdettä ja huonoa työtä omaavat suhteilla paikkansa saaneet nämä kaksi. Toki jos löytyy yksikin asia missä kumpikaan on onnistunut niin kertokaa , mielenkiinnolla saa kertoa.
Viihdepuoleen en ota kantaa.

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun vain pitäytyisivätkin tuossa jälkikäteisessä tilanteen toteamisessa. "Alue X on tosiaan nyt Y:n hallussa.".

Ilman analyysejä miten homma toteutettiin tai miksi ei onnistunut.

Ex-ylemmillä upseereilla näyttää olevan suunnaton tarve olla äänessä julkisuudessa koko ajan. Onko heidän tavoitteensa valmentaa, "coachata", Venäjän sotajohtoa? Niin olen nyt tulkinnut. Ainakin siis Kalsarinmyrkyttäjällä on vielä ystävällismielisiä naapurisolttuja.

Radiojuontaja vai kenraali? Kannattaisi ihan alkumetreillä harkita, kumpaa tahtoo. Jälkimmäisessä on lupa olla välillä ihan hiljaakin. Ja hiljaisuudesta voi olla ihan hyötyäkin.

• Anonyymi

Toveri ja Kari ovat erinomaisia asiantuntijoita ja selkeäsanaisia esiintyjiä.

Onhan se selvä,ettei totuus Ukrainan sodasta putleristeja miellytä. Totuuden kertojien solvaaminen ei kuitenkaan muuta totuutta miksikään.

Putleristien hätä näkyy olevan suuri.
      Niin pitää ollakin.

• Anonyymi

Toteamus vaan että tuntuvat olevan liikaa äänessä, eivät ole saaneet ikävä kyllä ja tosiaan ikävä etteivät ole saaneet aikaiseksi pahemmin itse mitään muuta kuin ovat ilmeisesti ainakin toinen joutunut eroamaan. Ei mitään tekemistä minkään muun kanssa . Todellakin toivon että Venäjä häviää tai mitä nimeä nyt käyttääkin nykyään mutta se että pullukka ex eversti ja erotettu kenraali toistaa samaa asiaa minkä voi kääntää ihan itse päivittäin on liikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toteamus vaan että tuntuvat olevan liikaa äänessä, eivät ole saaneet ikävä kyllä ja tosiaan ikävä etteivät ole saaneet aikaiseksi pahemmin itse mitään muuta kuin ovat ilmeisesti ainakin toinen joutunut eroamaan. Ei mitään tekemistä minkään muun kanssa . Todellakin toivon että Venäjä häviää tai mitä nimeä nyt käyttääkin nykyään mutta se että pullukka ex eversti ja erotettu kenraali toistaa samaa asiaa minkä voi kääntää ihan itse päivittäin on liikaa.

Vaikka kerran viikossa olisi riittävä.

• Anonyymi

Öööh, nyt en ihan pysynyt kärryillä että kuka se onkaan se
      makkaraeversti. Voisitko valistaa.

• Anonyymi

evp eversti Martti J. Kari , sopisi hyvin kyllä makkara mainokseen;)

• Anonyymi

Eiköhän nämä evp:t ole vetäneet riittävästi tutkittua ja turvallista hihaan joten luonto hoitaa lopulta😂

• Anonyymi

Siis hihasta vedettyjä oletuksia ja pelkää trollin pajatusta. Joku varoittikin teikäläisistä useaan kertaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      80
      4476
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4361
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3719
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3393
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2937
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2632
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2624
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      1943
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1698
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      94
      1238
    Aihe