Että täällä joku minua ikävöisi
Voihan toki joku luulla minunkin
luulevan liikoja itsestäni
mutta olen ruma, köyhä ja täysin hyödytön yksilö
eikä minulla ole mitään menetettävää
mutta saa sitä kai toivoa
välillä että löytäisi jostain jotain hyvää
vai onko sekin kiellettyä täällä
Kommenteista päätellen ilmeisesti on.
Miksi ihmeessä luulisin
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö täällä ole enemmänkin ideana itse ikävöidä?
- Anonyymi
Niin, kyllä minäkin olen kokenut, että vain kauniit ja rohkeat ja nuoret saavat ikävöidä tai heitä voi ikävöidä. Me muut joudamme roskiin. 🤔👵
- Anonyymi
Ja pahus, näytetään niille!
Se on sellasta, luonnon kiertokulku. Tulee viisikymmentä mittariin, niin on kilometrit täynnä. Katsella saa vierestä kun nuoremmat sukupolvet pitää hauskaa... Niin se vaan on.
- Anonyymi
Sun täytyy kostaa ja kompensoida kanssa toisten samanmoisten.
Et sä muunten pärjää, kyl sen näkee.- Anonyymi
Miksi kostaisin täällä kenenkään kirjoituksia kun voin kehittää itseäni sillä välin kun te jauhatte pelkkää pskaa... jotta voitte tuntea olevanne hetken parempia kuin muut vaikka todellisuudessa kaivatte vain omaa kuoppaanne ja mitä siellä kuopassa on? Pskaa pelkkää pskaa millä ei ole mitään painoarvoa... Kiitos ja näkemiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kostaisin täällä kenenkään kirjoituksia kun voin kehittää itseäni sillä välin kun te jauhatte pelkkää pskaa... jotta voitte tuntea olevanne hetken parempia kuin muut vaikka todellisuudessa kaivatte vain omaa kuoppaanne ja mitä siellä kuopassa on? Pskaa pelkkää pskaa millä ei ole mitään painoarvoa... Kiitos ja näkemiin!
” Miksi kostaisin täällä kenenkään kirjoituksia kun voin kehittää itseäni sillä välin kun te jauhatte pelkkää pskaa.” Se asia sun on itse mies ratkaistava, mutta niin minä ainakaan en jauha paskaa minä keskustelen rakentavasti, ei oo paha ei oo niin paha juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Miksi kostaisin täällä kenenkään kirjoituksia kun voin kehittää itseäni sillä välin kun te jauhatte pelkkää pskaa.” Se asia sun on itse mies ratkaistava, mutta niin minä ainakaan en jauha paskaa minä keskustelen rakentavasti, ei oo paha ei oo niin paha juttu
Ei täällä voi keskustella rakentavasti joku urpo senkin tulee pilaamaan jos ei trollailullaan niin joko harhaisilla tunnisteluillaan ja mitä ikävöintiin tulee niin kannattaa ikävöidä sitä toista niin että vain te kaksi tunnistatte toisenne esim jotain mitä koettu yhdessä jne joten muiden ei tarvitse tunnistella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14710853
- 525190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452393- 302093
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131671Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411502Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291204Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351156Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92915TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317872