m roup varjoarmeija

Anonyymi

pelonsekaisin tuntein olen jo vuosia seurannut äänekosken tehtaiden kehitystä
erityisesti eräs turvallisuuspalveluita tarjoava yritys on kiinnittänyt huomioni.

Yrityksestä on hyvää vauhtia kehittymässä m roupin alaisuudessa toimiva puolisotilaallinen järjestö,tämä järjestö värvää palkka-armeijaansa sotilaskoulutuksen saaneita reservin upseereita,aliupseereita,sekä erikoisalojen miehistöä.

Tehdasalueella liikkuu jatkuvasti partioita jotka valvovat sääntöjen noudattamista,työntekoon käytettävissä oleva aika on korkeammalta taholta etukäteen määritelty ja partiot kellottavat sen. Rikkeestä kiinni jäänyt joutuu kuulusteluihin ja poistetaan tehdasalueelta ,työntekijät hiljennetään lopputilillä uhaten ja työkohteissa on selvästi pelokas ilmapiiri.

Tehdasintegraatti toimii siis kuin valtio valtion sisällä omine lakeineen ja rangaistuksineen,sekä voimankäyttö organisaatioineen. Eu Suomen kunnianhimoisen ilmastopolitiikan noudattaminen johtaa tulevaisuudessa puunkäytön totaalikieltoon,mikä tällaisessa tilanteessa estäisi integraattia suojelemasta intressejään myös voimakeinoin,sen aika näyttää kuitenkaan ei suomen päättäjien pitäisi häiritä nukkuvaa karhua.

5

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ja sit mä heräsin....

• Anonyymi

Lääkkeittä suu täyteen ja 3ässän sairaalaan

• Anonyymi

Siis sinä

• Anonyymi

suojarinteelle satuilemaan lisää

• Anonyymi

Pian on taas kulunut neljäs kahdennettakymmenettä viikkoa pääsiäisestä,teollisen ajanlaskun kalenterissa valmistaudutaan viettämään juhlaviikkoa suuren keski-suomalaisen sammon kunniaksi.

Juhlaviikolle on kutsuttu vieraaksi tietäjiä useista kaukaisista maista jotka tuovat mukanaan satumaisia rikkauksia,sekä monia taidokkaasti tehtyjä esineitä.

Tulee myös tuhatpäinen pyhiinvaeltajien joukko joka nöyrästi vaeltaa kohti tuota modernin ajan temppeliä,vuodattaakseen omasta ruumiistaan hikiuhria,kunnes korkean minareetin huipulta nousee valkea savu.

Tämä valkea savu on merkki Teräksen,Rahan ja Lihan liitosta,joka solmittiin muinaisuudessa aikana jolloin paikkakunta oli vielä karua erämaata.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      29
      1514
    2. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      168
      1369
    3. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      81
      1234
    4. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      191
      1072
    5. Onko sinulla ja hänellä

kuinka paljon ikäeroa?
      Ikävä
      71
      977
    6. Mitä luulet muiden ajattelevan jos näkisi

käsipuolessas hänen, sen ihmisen jota täällä ikävöit?
      Ikävä
      71
      913
    7. Ensitreffit alttarilla: Otto ja Assi hörppivät viiniä - Otto harmistuu Assin reaktiosta: "Mikä..."

Otto ja Assi viettävät ekaa juhannusta yhdessä. Yhteinen viinihetki ei suju ihan kuin strömsössä… Tsemii Otolle, oot symppis! Varo juonipaljastuksi
      Ensitreffit alttarilla
      2
      841
    8. Se on mies nyt niin, että sydämeni ei kestä tätä

Kaipuuta, eikä tätä radiohiljaisuutta. Voitko tehdä jotain?
      Ikävä
      47
      644
    Aihe